Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Geen idee of het ook de bedoeling is om hier films uit de bios te beoordelen, maar ik doe het toch maar.

Gister naar Beowulf geweest, het plan was naar american gangster te gaan maar die was helaas al begonnen en in zo'n rotdorp als dit draait er verder niet zoveel.

Niet echt wetend wat me te wachten stond, kreeg ik een film voorgeschoteld die bijna volledig met de computer was gemaakt.
Het was net 1 lang filmpje die je normaal tijdens het spelen van een game ziet om het verhaal beter in beeld te brengen.

Ik vond het echt een baggerfilm, net een kinderfilm maar dan met grof taalgebruik hier en daar.
Het beeld was om te huilen, en verder was het verhaal enorm voorspelbaar en erg overdreven.
Het deed me denken aan kindertekenfilms, het is meerdere malen in me opgekomen om voortijdig weg te gaan.

Geen aanrader!

kreeg je er zo'n 3Dbril bij?

Heeft iemand Hostel2 al gezien of loop ik zwaar achter hier?? :o

Gisteren little children gezien. De meningen zijn nogal verdeeld over deze film maar ik vond hem tof! :D Lang niet zo goed als American Beauty maar wel een beetje dezelfde sfeer.

Fearless juist gezien met Jet-Li. 6,5/10
Bourne Supremacy 7/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]The Killing[/IMDB]
De enige Kubrick uit de imdb top 250 die ik nog niet had gezien. Leuke film, maar niet zo briljant als zijn latere werk 7,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.450

[IMDB]The Killing[/IMDB]
De enige Kubrick uit de imdb top 250 die ik nog niet had gezien. Leuke film, maar niet zo briljant als zijn latere werk 7,5/10

Vind het wel degelijk een klein meesterwerk. Als je kijkt naar het plot en de raamvertelling herken je hier duidelijk elementen in die bijvoorbeeld Tarantino succesvol gebruikt in Pulp Fiction.

Dat zeker, die vertelwijze vond ik geweldig. En dat bijna 40 jaar voor Pulp Fiction! Maar wat ik briljant vind aan de latere films van Kubrick is het werk met kleuren en speciale 'cameratruucjes' zag ik hier niet in (misschien niet goed opgelet?).

Superbad (2007)

Seth Rogen heeft geloof ik de smaak te pakken van verhaaltjes over losers/nerds die succes hebben bij ****able chickies. Na zelf gespeeld te hebben in Knocked Up nu een film over een stel nerds die opeens succes hebben bij de chickies. Film vol met hilarische scenes ook al is het wel onderbroekenlol en ik begrijp nog steeds niet waarom zo vaak de kneuzen (gedeeltelijk) van Joodse afkomst moeten zijn.

Vond de film wel een stuk beter te pruimen dan Knocked Up, gelukkig niet zo zeikerig. Rogen speelt zelf niet onverdienstelijk een geflipte politie-agent.

7/10.

Vreemd dat iedereen Superbad leuk vond. Ik vond McLovin cool,dat stukje waarin die ene gast moet zingen en die tekeningen, maar ondanks dat ik onderbroekenlol kan waarderen vond ik dit gewoon over het algemeen niet grappig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.454

[IMDB]The Breakfast Club[/IMDB]

Eindelijk gezien, de film kent een heuse status als klassieker in het highschool genre. Maar eigenlijk vind ik deze film heel anders dan de standaard highschoolmovie. Het is een gewaagd plot, één enkele setting en met name de tijd nemen om alle karakters te ontwikkelen. Dit vind ik erg goed uitpakken. Dit ligt hem dan toch in de herkenbaarheid van deze schoolse situatie, met name omdat het zeer sterk geacteerd is. De humor is zeker onderhoudend, en de film duurt gelukkig niet al te lang.

7.5/10

Damn, denk dat ik die film al 15 keer gezien heb of zo. Blijft een klassieker in zijn genre. Wel grappig dat geen van die Bratpack acteurs of actrices het echt lang hebben volgehouden. Althans niet de glorieuze carrieres die hun voorspeld werden.

Vreemd dat iedereen Superbad leuk vond. Ik vond McLovin cool,dat stukje waarin die ene gast moet zingen en die tekeningen, maar ondanks dat ik onderbroekenlol kan waarderen vond ik dit gewoon over het algemeen niet grappig.
:stupid:

Damn, denk dat ik die film al 15 keer gezien heb of zo. Blijft een klassieker in zijn genre. Wel grappig dat geen van die Bratpack acteurs of actrices het echt lang hebben volgehouden. Althans niet de glorieuze carrieres die hun voorspeld werden.

Mmmm....Estevez heeft het toch goed gedaan imo.

Mmmm....Estevez heeft het toch goed gedaan imo.

Volgens mij al 15 jaar niet meer gespeeld in een kaskraker of uberhaupt in een aansprekende film. Dan heeft Judd Nelson het er nog beter afgebracht.

Zag net dat Estevez in 2006 nog 1 redelijk goede film gemaakt heeft waarin hij ook te zien is, maar toch een vrij magere score.

Volgens mij al 15 jaar niet meer gespeeld in een kaskraker of uberhaupt in een aansprekende film. Dan heeft Judd Nelson het er nog beter afgebracht.

Zag net dat Estevez in 2006 nog 1 redelijk goede film gemaakt heeft waarin hij ook te zien is, maar toch een vrij magere score.

Yep, Bobby.

The Toxic Avenger

Zeer vermakelijke Troma film die wel zo godsgruwelijk slecht is dat het zorgt voor hilarische momenten. Niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar een goede film. Wel geschikt voor tijdens een melige bui en een kratje bier. Ik heb iig goed kunnen lachen met wat maten. In het genre b-film splatter horror: 7/10

Ratatouille

Ik weet niet wat iedereen hier zo goed aan vond, ik vond het niet zo veel. Ik heb nergens echt kunnen lachen en het was natuurlijk allemaal erg voorspelbaar en zoetsappig. Natuurlijk zag het er allemaal weer erg mooi uit, maarja dat is ook niet meer echt nieuw. Een mager 6je.

i_now_pronounce_you_chuck_and_larry.jpg

I Now Pronounce You Chuck And Larry

1000 in een dozijn comedy film, hier en daar een geslaagde grap, een lekker wijf, een dikke moraal, sentiment. Toch wel iets onderhoudender dan het gros in het genre. Ook een 6je.

Terug
Naar boven