SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Een 4-tje voor Death Proof. Tarantino wordt vervelend met zijn fetish voor crappy films en geforceerd stylish willen filmen.
Ik vond het na de beide Kill Bill's wel weer tijd worden voor wat oldskool onzin die eigenlijk nergens over gaat :#.. Heb er echt van genoten, heerlijk op de bank, biertje erbij, zitten kijken naar wat personages die eigenlijk niets doen..
Mss komt dit voort uit mijn eerdere verslaving aan de gouden kooi livestreams :')
EDIT: Hahah Eric, ik vond dit JUIST weer terug gaan naar de Reservoir Dogs en Pulp Fiction achtige praktijken, want die beide films gingen ook eigenlijk nergens over.. Pulp is eigenlijk een lompe boeren k*tfilm, kijk alleen naar het aantal keren dat er '****' wordt gezegd

Ik moet toegeven dat dé belangrijkste vereiste in een film voor mij is: spanning. En die is er niet in DP, zelfs niet op momenten die pretenderen dat te zijn. Als ik de spanning zou moeten aangeven in DP dmv temperatuur, dan zit ik -10 ofzo. Het acteerwerk is verder wel ok, ik geloof meteen dat daar een stel wijven veel te lang zitten te lullen over totaal niets, helaas is dat net zo interessant als naar een aquarium met een school vissen kijken.