XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slechte film. Snel opgeklopt verhaal, saai, slechte humor, slechte acteerprestaties en lelijke wijven.

4,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.543

[IMDB]Atonement[/IMDB]

Traag maar aardig geschoten, saai maar lekkere chick, oorlog maar geen action...

Film deed het voor mij niet, 6/10

• #3.544
Wie waagt zich aan een top-10 voor het jaar?

Hier mijn top10 bioscoopfilms van dit jaar:

1. Grindhouse (2007)

2. American Gangster (2007)

3. Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, The (2007)

4. Rescue Dawn (2006)

5. Zodiac (2007)

6. 300 (2006)

7. Laberinto del Fauno, El (2006)
Alternatieve titel: Pan's Labyrinth

8. Once (2006)

9. Knocked Up (2007)

10. Mr. Brooks (2007)

Ik zag het op moviemeter idd. Ik moet zeggen dat ik echt moeite had om goede films uit 2007 te noemen.:dunno:

• #3.546
Ik zag het op moviemeter idd. Ik moet zeggen dat ik echt moeite had om goede films uit 2007 te noemen.:dunno:

Als je een account hebt op MM is het makkelijk; je gaat naar je votes en typt een willekeurig jaartal erachter om de films op te vragen die je voor dat jaar hebt gevote.
Je kan ook zoeken op toplijsten per jaartal...

Maargoed ik herinner me de beste films wel, aangezien ik deze toch doorgaans in de bioscoop bekijk...

Weet ik, maar ik stem niet zo heel veel op MM, thanks anyway. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat 2007 niet echt veel goede films heeft opgebracht imo ( American Gangster heb ik echter nog niet gezien )

Voor muziek heb ik mijn lijstje, maar voor films vind ik het aanbod goede films te klein eigenlijk om echt een lijstje te maken!

• #3.549
Nou ik vind het toch wel een heel aardig filmjaar hoor, niet uitzonderlijk maar het is ook wel erger geweest recentelijk (2004/2005)

• #3.550
Voor muziek heb ik mijn lijstje, maar voor films vind ik het aanbod goede films te klein eigenlijk om echt een lijstje te maken!

Fair enough, ik heb iets van 40 nieuwe films van dit jaar gezien, dan is een top 10 wel een beetje overdone misschien.

Top 5 of Top 3 mag ook :D **** it, noem anders alleen je film vh jaar!

Departed.

Was toch 2007, niet?

edit: nee, was 2006.

In dat geval American Gangster een goede nummer 1.

Fair enough, ik heb iets van 40 nieuwe films van dit jaar gezien, dan is een top 10 wel een beetje overdone misschien.

Top 5 of Top 3 mag ook :D **** it, noem anders alleen je film vh jaar!

Uhmz, mja ik denk dat ik Grindhouse toch wel de tofste vond dit jaar. Mr. Brooks vond ik tof, 300 wel lachen bioscoop ervaring, knocked up was leuk. Dat waren denk ik wel beetje de toppers. Oh ik vond Little Children ook enorm cool, maar die was van vorig jaar volgens mij.

Vond het een mager jaar, zit al maanden oudere films te kijken eigenlijk. Gelukkig nog genoeg toppers die ik nog moet zien. Zodiac en Mr. Brooks boeiden me dit jaar nog wel maar komen zeker niet op een alltime list.

Paar goede komedies maar dan heb je het wel gehad.

de enige die ik echt nog wel te pruimen vond : 13 Tzameti (2005)

frans filmpje rond russische roulette, grauw sfeertje, mooi gefilmd in grijstinten.
geen topper maar toch een echte aanrader op een herfstavond als deze :)

13 Tzameti (2005)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

best goeie chille film over een vergane glorie op pingponggebied :p

en maggie q loopt er altijd half naakt rond :thumbup:

en natuurlijk :titty:

Terug
Naar boven