- Waardering
- 3.208
Transformers (2007) gezien. Wat een magere CGI film was dit zeg. 7.7? Was op geen enkel moment echt boeiend en totaal ongeloofwaardig, 6.5/10.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Transformers (2007) gezien. Wat een magere CGI film was dit zeg. 7.7? Was op geen enkel moment echt boeiend en totaal ongeloofwaardig, 6.5/10.
ik had er veel van verwacht aangezien ik vroeger een fan was van de serie, maar wat een bullshit was die film zeg!Buiten dan Megan Fox dat is het enige wat de moeite waard is![]()
no way dude, exact hetzelfde dan hetgene ik tegen m'n maatjes zei 
magere cgiTransformers (2007) gezien. Wat een magere CGI film was dit zeg. 7.7? Was op geen enkel moment echt boeiend en totaal ongeloofwaardig, 6.5/10.
wtf r u high on crack?

Ja
Goeie film, Johnny Boy komt in m'n top 5 van favoriete DeNiro personages.
Die magere sloeg niet op de CGI maar op de film als geheel, de CGI stond er alleen bij om aan te geven welk genre het is. Geloofwaardigheid gaat niet over 'de mogelijkheid van het verhaal op zich', maar de manier waarop acteurs / screenplay een film laten overtuigen en boeien, zodat de kijker de indruk krijgt dat hij/zij in een andere wereld terecht komt, die bijna echt lijkt te zijn. Een goed voorbeeld van een geloofwaardige film is LOTR. Volgende keer misschien wat minder snel conclusies trekkenmagere cgiwtf r u high on crack?
niet geloofwaardig? stelletje robots die ne kubus willen hebben?
.
.
ok![]()

Kreeg dezelfdde reacties toen ik Sin City ongeloofwaardig noemde. Nogmaals, geloofwaardigheid gaat over overtuigen van de kijker , een wereld scheppen die zo goed in beeld is gebracht dat je het bijna wilt geloven terwijl je kijkt. Deze film flopt op dat punt compleet.
Kreeg dezelfdde reacties toen ik Sin City ongeloofwaardig noemde. Nogmaals, geloofwaardigheid gaat over overtuigen van de kijker , een wereld scheppen die zo goed in beeld is gebracht dat je het bijna wilt geloven terwijl je kijkt. Deze film flopt op dat punt compleet.
Die magere sloeg niet op de CGI maar op de film als geheel, de CGI stond er alleen bij om aan te geven welk genre het is. Geloofwaardigheid gaat niet over 'de mogelijkheid van het verhaal op zich', maar de manier waarop acteurs / screenplay een film laten overtuigen en boeien, zodat de kijker de indruk krijgt dat hij/zij in een andere wereld terecht komt, die bijna echt lijkt te zijn. Een goed voorbeeld van een geloofwaardige film is LOTR. Volgende keer misschien wat minder snel conclusies trekken

idd, bale rules en zahn sucks compleet

Gisteren Dawn of the Dead (2004) gezien. Zeer vermakelijke zombiefilm en geslaagde remake van de klassieker van '78. De zombies zijn realistisch en er is duidelijk hard gewerkt aan goede special effects. Enkele zeer creatieve en originele scenes aangevuld met een flinke dosis actie en spanning maken deze film tot de tot nu toe beste die ik in dit genre heb gezien. Zorg er zeker voor dat je de directors cut hebt, bioscoop of tv versie is iets minder 8/10.