MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Jij hebt gewoon 2 punten erbij opgetelt omdat scarlett erin speelt.

Haha, the happening was inderdaad echt verschrikkelijk slecht (geacteerd).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet niet wat Brian de Palma er van geprobeerd heeft te maken maar hij slaat in ieder geval behoorlijk de plank mis als het een Film Noir moest zijn.

Saaie bedoening en een berg nutteloze scenes. 4/10
De Palma maakt precies alleen nog maar crapfilms, wat een afgang zeg.

Laatst Cassandra's Dream gekeken.. Vond het maar een matige film, zit wel een leuk sfeertje door de hele film heen, maar vond hem niet boeiend genoeg en het duurde me allemaal te lang.. Een dergelijk einde was vanaf het begin eigenlijk te verwachten..

Overigens lag hij nu al op DVD voor E2,99..

Betaalde zelfs maar € 2,- en dat is die film wat mij betreft ook maar waard. Johansson is eigenlijk alleen maar irritant in deze film.

Eens zien of de andere film die ik voor € 2,- kocht wat beter is. (Bobby over de aanslag op Robert Kennedy)

The Black Dahlia is idd een echte k*tfilm, oersaai... gaat nergens over... boeit geen seconde...

een 2/10 is nog teveel

De Palma maakt precies alleen nog maar crapfilms, wat een afgang zeg.

De Palma kan zicht beter richten op gangsterfilms, dat kan hij tenminste. Binnenkort komt hij met The Untouchables: The Rising. Het zal wel weer historisch incorrect zijn, maar tenminste iets wat hij kan! :)

Hij kan mss Pacino nog een laatste keer casten, dan hebben ze 3 films gemaakt samen! Dat gooien ze dan weer samen in een mooie box en kassa kassa!

Laatst bewerkt:
skzwjc.jpg

Walk the line nu al voor de derde (of vierde?) keer bekeken. Toen ik de eerste keer naar deze film keek kende ik Cash zijn muziek amper en was ik geen fan. Ik vind dat Joaquin Phoenix zijn rol als Johnny Cash goed vertolkt! Raar dat Whiterspoone een award heeft gekregen voor de beste actrice...

Goed acteerwerk
Natuurlijk uitstekende muziek
en een sterk verhaal

9/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.211

[IMDB]Hancock[/IMDB]

Holy shit, ik had gewoon écht naar kung fu panda moeten gaan. Dit is een wanproductie zoals ik ze altijd graag hoop te ontlopen. Énkele leuke grappen, die tengevolge kennelijk allemaal in één trailer worden gestopt, die ik overigens niet gezien had. Het plot slaat nergens op, tel daar louter ongeïnspireerde vertolkingen bij op en je hebt een hele dikke onvoldoende.

Mijdt dit stuk stront!

3/10

1408

Één va de leukere 'griezel' films die ik de laatste tijd heb gezien.

7.5/10

B00068OSVI.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Au hasard Balthazar (1966)
IMDB: 8.0
RT: 100%

Een zaal gevuld met intellectuelen dertigers. Een professor die 15 minuten lang de meest onbegrijpelijke speech houdt over hoe fantastisch deze film is. En ja, daar zat ik. De film begin. Droevige piano muziek. Zwart wit beeld. En dan, dan wordt de muziek afgekapt en galmt het geschreeuw van een ezel door de zaal. Maar geen gewone ezel, meer een ezel die op dat moment door Rocco Siffredi en zijn matties, allen bewapend met een 30cm genotsknots, kei hard in de reet gedoet wordt. Schijnbaar vond niemand het grappig, maar ik schoot natuurlijk zwaar in de lach. Whahaha, man man wat een moment was dat. Daarop volgde 90 ergerlijk suffe minuten. Wat een slecht acteerwerk. Wat een ongelofelijk ongeloofwaardige reacties van de personages. Wat een totaal onzinnige gebeurtenissen. Ja Rob, dat is nou kunst. Is dat het dan? Nee dan snap ik het niet, dan zie ik het niet. Ik zie een bullshit film over een ezel. 4/10

All Or Noting (2002)
IMDB: 7.5
RT: 83%

Goede drama film. Beetje troosteloze bende allemaal, maar wel een goede kijk in de levens van een aantal engelse schooiers gezinnetjes. Hier en daar zat ik me wel te ergeren aan de enorme pauper instelling van sommige personages, maar het wordt allemaal mooi gebracht. 7.5/10

Bin-Jip (2004)
IMDB: 7.9
RT: n/a

Mooie Aziatische film, beetje apart maar zeker goed. Moeite waard! 7+/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.214

[IMDB]Kung Fu Panda[/IMDB]

Geweldige animatiefilm! Weet een goede balans tussen enerzijds wat meer serieuze kung fu, met een duidelijke knipoog naar classics in dit genre, en tevens de te verwachten humor want het blijft tenslotte ook bedoeld voor kinderen. Mooie animaties, knappe choreografie, kortom een prima film die mij enorm heeft vermaakt. Metropolis blijft toch fijne bioscoop!

8/10

Ligt het aan mij of krijgen animatiefilms altijd heel makkelijk hoge scores? Zelfs als ze maar matig zijn scoren ze nog steeds hoog. Ook vind ik het geen echte 'films', dus imo moeten ze niet in de normale rankings staan.

Ligt het aan mij of krijgen animatiefilms altijd heel makkelijk hoge scores? Zelfs als ze maar matig zijn scoren ze nog steeds hoog. Ook vind ik het geen echte 'films', dus imo moeten ze niet in de normale rankings staan.

Waarom zijn het geen echte 'films'?

Een psychiater doet zijn uiterste best om de vrijheid van zijn gekidnapte dochter terug te krijgen. Om dit voor elkaar te krijgen moet hij eerst belangrijke informatie zien te krijgen van zijn nieuwe patiënt: een gewelddadig 18-jaar oud meisje.

Normaal zou ik dit soort films niet bekijken maar gisteren ben ik toch even gezwicht! Het was een leuk concept maar het einde was uiteraard erg over de top en bovendien cheesy en melig!

Toch een 6 omdat ik 2/3 van de film min of meer geboeid was. :)

6/10

Terug
Naar boven