XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Nu Net gezien : http://www.imdb.com/title/tt0483607/
http://www.highdefdigest.com/images/post/5/5920/original.jpeg

Is al de zoveelste; uitgebroken-virus-iedereen-gaat-dood film zoals zijn voorlopers 28 days later en 28 weeks later.
Helaas heeft deze film lager gescoord op mijn lijstje namelijk; onderaan van zijn 2 concurrenten.

Ik geef de film een 6.0
Ik vind het dan ook geen aanrader maar het is zeker leuker dan je vervelen.
maar de zombie liefhebber zal dus wel redelijk kunnen genieten :rolleyes:

Rhona mitra ownd hard. heb em vd week ook gezien, vond em vet gaaf cool tof

wow ik moet de nieuwe batman zien, 9,5 op imdb! met bijna 50000 stemmen nummer 1 in de top 250.

ja man niet normaal he :eek:

En dat voor een film met een ''Superheld'' haha
zou wel verrassend goed zijn dan :cool:
Want tot nu toe ging nog niks boven The Godfather trilogy

wow ik moet de nieuwe batman zien, 9,5 op imdb! met bijna 50000 stemmen nummer 1 in de top 250.
9.7 zelfs als je de niet-regelmatige stemmers erbij rekent.. die stemmen gaan ook snel man, paar uren geleden had ie 10000 stemmen minder ofzo :eek:

Maar zoals gewoonlijk gaan eerst alle tieners naar de film kijken en dan de kenners / volwassen mensen, en dan is het de vraag waar hij zal eindigen. Kans bestaat toch dat hij de nieuwe nr 1 wordt. Deze ga ik iig zo snel mogelijk zien :cool:

Maar zoals gewoonlijk gaan eerst alle tieners naar de film kijken en dan de kenners / volwassen mensen, en dan is het de vraag waar hij zal eindigen. Kans bestaat toch dat hij de nieuwe nr 1 wordt. Deze ga ik iig zo snel mogelijk zien :cool:

Ik denk dat je tieners mag vervangen door die hard batman fans.
Maar het zou inderdaad erg vet zijn dat een film uit 2008 op 1 komt te staan, maar ik betwijfel het sterk!
The Departed was ook even in de running voor de nummer 1 plaats maar die zakte ondertussen al naar plaats 44.

ja inderdaad eerst komen alle fans natuurlijk maarja ze hebben inmiddels al 70000 stemmen ofzo en nog steeds een 9,6 dus misschienblijft hij wel op 1 staan! ik ga hem iig donderdag gelijk zien:cool:

Op Rotten Tomatos:

94% (fresh: 202, rotten: 12)
Avarage rating: 8.5/10

Ben wel benieuwd naar de film, maar ik vond Batman Begins ook erg overrated. We zullen zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.249
ja inderdaad eerst komen alle fans natuurlijk maarja ze hebben inmiddels al 70000 stemmen ofzo en nog steeds een 9,6 dus misschien blijft hij wel op 1 staan! ik ga hem iig donderdag gelijk zien:cool:

No way. Heb de film nog niet gezien maar deze zal hier niet blijven staan. Zelfs de meest gehypte films (lees: LOTR) zijn gezakt, al duurde het een aantal maanden..

No way. Heb de film nog niet gezien maar deze zal hier niet blijven staan. Zelfs de meest gehypte films (lees: LOTR) zijn gezakt, al duurde het een aantal maanden..
Denk het ook, al was het maar door de haters die énen gaan uitdelen om hun geliefde godfather of shawshank redemption terug aan de top te krijgen... Maarja je weet natuurlijk nooit.

• #4.251
Dat is de andere zijde van de medaille; uitgelokt door het systeem; doordat nu alle 'fanboys', ongeacht of ze de film wel of niet gezien hebben, 10en uitdelen..

Ach het IMDB ratingssysteem is leuk om ff te checken, maar betrouwbaar is het zeker niet. Ik ga hem iig donderdag checken dus ben benieuwd.

• #4.254
HardTimes1975.jpg

[IMDB]hard times[/IMDB]

Knokfilm uit de jaren 70 met een zwijgzame Bronson als straatvechter en een praatgrage Coburn als manager. Goede acteerprestaties, mooie settings en aardige gevechten. Prima film aldus.

7/10

doomsday 2012

"Op 21 december 2012 beginnen vier mensen (vreemden van elkaar), gedreven door geloof, aan een reis naar een oude tempel in het hart van Mexico. Voor de Maya indianen is deze dag de laatste vastgelegde dag. Voor NASA wetenschappers is het een rampzalige verschuiving. Voor de rest van ons is het Doomsday."

Minpunten:
- Slechte acteurs
- Slechte dialogen (cliche)
- Promotie voor christelijk geloof

Kortom: De hele film was waardeloos. Leuk script misschien, maar de uitwerking is op z'n zachtst gezegd slecht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Felon
IMDB: 7.9
RT: 56%

Maar ik heb nu gekeken Felon :http://www.imdb.com/title/tt1117385/

http://i36.tinypic.com/ka2s1u.jpg
Dit gaat over iemand die veroordeeld wordt voor iemand te vermoorden die bij hem heeft ingebroken.
Hij komt dan in de gevangenis en zo zie je hoe daar alles zo zijn draai gaat.
Maar er zit een slechte politie bij die veel invloed heeft, en dus rare toestanden komen. Langzaam wordt de verdachte gek maar voor de rest moet je het maar zelf een bekijken

Ik had verwacht dat het niet zo veel zou worden met deze film.
Maar het ging ver boven mijn verwachtingen en geef hem daarom een 8.0
Daarom dus ook zeker een aanrader

Ps. Ik geef niet zo snel hoge punten ;)

Gister deze film ook gekeken en heb me prima vermaakt. Het is nou niet echt een bijster goede film te noemen, maar het is wel een coole prison film als je langs wat zaken heen kan kijken. 7,5/10

vanavond naar batman: the dark knight gaan kijken :penis: :bow:

Ik ook Roxxe, 19:45 uur zit ik in de bios, WOWAWIEWA!!!

Hij draait ook in de IMAX, maar helaas heb ik geen OV nu en vind het wat te prijzig om een treinkaart Adam er voor te kopen.

Ik ook Roxxe, 19:45 uur zit ik in de bios, WOWAWIEWA!!!

Hij draait ook in de IMAX, maar helaas heb ik geen OV nu en vind het wat te prijzig om een treinkaart Adam er voor te kopen.
k*t hier in brussel, hier is nochtans de grootste imax in europa maar buiten werking :rolleyes:

Terug
Naar boven