- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze cocktail van drama, visuals, karakters waarmee ik me kon inleven, scoort hoog 

Goede actie, lekker donker en duister en wat zwarte humor.

Maar je zou 'm dus op nr2 zetten net onder TGF1 in je eigen top ranglijst? Het is iig wel één van de meest populaire en gehypete films van de laatste jaren. Zoals Rob zegt zou je het succes deels kunnen toeschrijven aan het kuddediergevoel, als een grote groep tienen en 9.5'en gaat uitdelen ben je geneigd dat ook te doen. Hetzelfde hebben we gezien bij No Country... als de media het maar genoeg ophemeld kan een film soms een hogere score krijgen dan ie eigenlijk waard is. Of ik het daarmee eens ben in dit geval zien we wel.![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nolan is voor mij wat spielberg vroeger was, innovatief, goed camerawerk en het uiterste uit je acteurs krijgen (the prestige, memento en de vorige batman)![]()
Ledger(Joker) leeft zich zo in z'n karakter dat ik nog es ga kijken in de cinema puur voor z'n show. Bale(Batman) doet z'n ding zoals gewoonlijk en Harvey Twoface was redelijk uniek gemaaktDeze cocktail van drama, visuals, karakters waarmee ik me kon inleven, scoort hoog
Nu is natuurlijk de vraag of ie beter is dan the godfather
Natuurlijk is de film gehypt en kun je beide films niet echt vergelijken,
Ik persoonlijk heb altijd een zwak voor die "ouwe" films dus vind ik dat de godfather on top moet blijven, niet omdat het "de godfather" is maar omdat het de "elvis" van de filmindustrie is if ya know what i mean
Dus waar wacht je nog op, ga dat zien !!
9.4/10
Het is gewoon het best haalbare, want weinig mensen hebben alle films gezien en nog minder mensen stemmen vervolgens op elke film. Grofweg ben ik het wel ongeveer eens met de top 250 ranglijst van imdb, maar het blijft een rangschikking die hoofdzakelijk gebeurt op basis van populariteit.Zit die Top 250 eigenlijk wel goed in elkaar? Het aantal stemmers per film varieert nogal. Zouden ze de score herleiden naar hetzelfde aantal stemmers per film? Ik betwijfel het eigenlijk!
![]()
je bent 26 en je kunt je geen 6euro veroorloven?heb net unearthed gezien, omg slechtse film ooit imo (dus nog slechter dan under suspicion voor mij), en daar moet je echt wel al moeite voor doen.
even kort toelichten ( geen spoilers),
script van 5blz ofzo schat ik
camera beweegt heel de tijd, zelfs wanneer ze een stil shot nemen van de maan
visuele effecten van in de tijd van total recall met oud Mr. O.
Dark knight wil ik ook wel zien, alleen vind ik cinema f*cking duur
Vergeet de junkfood niet roxxe, voor sommigen is dat een hoop geld