AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
http://www.laurentk.com/wp-content/uploads/2008/03/la_haine.jpg

La Haine (1995)
IMDB: 8.1
RT: 100%

Dan toch eindelijk eens deze film gekeken. En ik moet zeggen dat het een indrukwekkende film was. Tof om te kijken, hier een daar riep het wat ergernissen bij me op maar dat was meer te danken aan de realistische en goede rollen van wat tuigkoppies. Defenite aanrader! 8+/10

Nu pas gezien ja? Dit is een top10 film van mij ouwe, briljante film... :thumbs:

La Haine ondertussen ook al een drietal keer gezien :D

Nique la police

Ja idd, Bigger stronger faster is idd wel goed. Eens een non-bullshit docu over steroids.
Zoals eerder gezegd, een must-see voor elke bb'er

Heb net the dark knight gezien.

Een van de betere actiefilms, en door de bijdrage van heath ledger echt een topfilm in zijn genre. Door de muziek van hans zimmer en james newton howard (ik let echt veel op de muziek) springt hij echt boven de andere actiefilms uit. Batman wordt aux serieux genomen.

mijn score: 9/10

Even een vraagje van een batman n00b: Moet je Batman Begins hebben gezien om The Dark Knight te snappen?

Niet per see nee, maar het geeft wel wat nuttige achtergrond info. Maar er valt verder niet zo veel te snappen aan the Dark Knight, tis niet mega complex ofzo.

• #4.309
Nee hoor, lijkt me zeker niet noodzakelijk. Maar ze zijn beiden goed dus is ook allerminst bezwaarlijk ;)

Heb Batman Begins net gedownload uit de nieuwsgroepen. Morgen toch maar even kijken voordat ik zaterdagavond naar TDN ga.

Een vriendin van me wil diezelfde avond voorafgaand aan TDN naar WALL-E. Vinden jullie die film de moeite waard?

Heb Batman Begins net gedownload uit de nieuwsgroepen. Morgen toch maar even kijken voordat ik zaterdagavond naar TDN ga.

Een vriendin van me wil diezelfde avond voorafgaand aan TDN naar WALL-E. Vinden jullie die film de moeite waard?
Nog niet gezien maar als ik de reacties en reviews moet geloven is ie absoluut de moeite waard!

Batman begins was trouwens ook een heerlijke film:)

Wall-e is gewoon een bovengemiddeld goede film. Het is tenminste geen overpositieve, alles komt toch altijd wel goed, overgehypte film als al die andere zogenaamde "kinderfilms" als Shrek, Ratatoeieeee (ofzoiets), A sharks tale en meer van dat soort. De film heeft een duister randje, een vlot verhaal waarbij ze het lef hebben gehad klein te blijven zonder dat het oninteressant wordt en gewoon erg mooie beelden, maar goed daar staan ze natuurlijk om bekend.

Enige minpuntje wat ik kan vinden is dat je de ene keer op archiefbeelden wel echte mensen ziet en dat het in heden geanimeerde mensen zijn.

vorige week shutter gezien

hoort thuis in mijn lijstje van slechtste films ooit!
voorspelbaar
totaal niet creepy
slechte acteerprestaties
achterhaald
...
...
...

en eergisteren wanted gezien:

goed film, alleen het verhaal was wat té ver gezocht

• #4.316
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Beast of War[/IMDB]

Apocalypse now in the desert?

Indrukwekkende anti-oorlogsfilm over de Afghaanse oorlog. De film volgt een enkele tankeenheid die verdwaald raken in de desolate omgeving van Afghanistan. De film laat op rauwe wijze de gruweldaden zien en het persoonlijk dat dit ten gevolg heeft, kortom een sterke film.

7.5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Beast of War[/IMDB]

Apocalypse now in the desert?

Indrukwekkende anti-oorlogsfilm over de Afghaanse oorlog. De film volgt een enkele tankeenheid die verdwaald raken in de desolate omgeving van Afghanistan. De film laat op rauwe wijze de gruweldaden zien en het persoonlijk dat dit ten gevolg heeft, kortom een sterke film.

7.5/10

Is dit die film waar ze met die tank over die vent heen rijden ?

• #4.318
Inderdaad.

Net batman gezien, best wel goede film.

ook gezien, vond hem zelf heel goed, duurt best lang, maar valt niet zo op.
Heath Ledger speelt fenomenale Joker :D lekker donker :)

Terug
Naar boven