MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Tegen Charlize kan je trouwens gewoon Nederlands praten. :)

je kan altijd al beginnen met te zeggen: Mij naam is .... ek is lief vir jou :D:roflol:

zuid afrikaans NL is ook zo onverstaanbaar als de pest, zelfde als dat ik geen Frys kan verstaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.346
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]The King of Comedy[/IMDB]

Vijfde samenwerking tussen Scorsese en De Niro alweer, en hier krijgt de laatste toch wel de meeste ruimte om zich als acteur uit te leven. Wat een fenomenale rol legt hij hier neer, de plaatsvervangende schaamte bij de kijker loopt hoog op. Sterk plot en geweldig einde.

Goede film! 8/10

862249~The-Truman-Show-Posters.jpg

[imdb]The truman show[/imdb]

Vermakelijk filmpje van Jim Carrey, stak allemaal goed in elkaar. Ik had graag op het einde nog een stukje gezien van Truman in de buiten wereld, maar zo was het ook wel ok :D

7,5/10

[imdb]Natural Born Killers[/imdb]

De vaag heid spatte van deze film af, ik zat bijna de hele film met een gefronst voorhoofd :D

De unieke camera sT kon ik wel waarderen, pas op het einde bij het stuk in de gevangenis, waar Woody zijn hoofd kaal scheert begon het wel leuk te worden.

6/10

2419.jpg

[imdb]Catch Me If You Can[/imdb]

Hele goede film met geweldig verhaal, goed geacteerd door Tom en Leonardo, een must see! :thumb:

8,6/10

Vacancy (2007)

Na al die negatieve/minder positieve reviews en reacties wilde ik wel eens weten waar dit nou over ging, verwachtingen waren niet te hoog maar de film heeft me toch aangenaam verrast. Het is een leuke thriller die wel redelijk onvoorspelbaar is op de meeste momenten (op andere momenten dan weer heel voorspelbaar). Je kan er wel geboeid naar kijken. Vond de twee hoofdacteurs verder niet top maar ze zijn zeker ook niet slecht. Beetje niveau van Wrong Turn en WT2 maar met minder horror-gehalte en iets beter uitgewerkt. Sowieso veel beter dan Hostel om nog zoiets te noemen. Toch een éénmalige kijkbeurt waard 6.0/10.

(Ben het dus niet helemaal eens met de andere review: Vacancy - review door EricR)

hancock vorig weekend gaan kijken en was me dat een big fail van de regisseur :rolleyes:
slecht geschreven, slecht ge-edit, klein pluspuntje voor theron & will en de humor erin zuigde ook al monkeyballe

2,3/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.350
hancock vorig weekend gaan kijken en was me dat een big fail van de regisseur :rolleyes:
slecht geschreven, slecht ge-edit, klein pluspuntje voor theron & will en de humor erin zuigde ook al monkeyballe

2,3/10

My thoughts exactly, crappy film..

Dus zelfs niet waard om één keer te zien? (Was aan het twijfelen om toch eens te kijken).

ik heb nochtans veel positieve zaken gehoord van hancock :s

Ik ook.

Gewoon kijken en je eigen mening vormen :)

Dus zelfs niet waard om één keer te zien? (Was aan het twijfelen om toch eens te kijken).

Tuurlijk eens de moeite om te zien.
Achteraf het originele script opzoeken waarin Hancock beschuldigd wordt voor verkrachting en volledig paria is. Deze film had groots kunnen worden.
Matthew Vaughn had dit moeten regiseren.

Zondag naar Wall-E gaan kijken. Grandioos. Alleen de afwerking van het 3D gebeuren was al fantastisch. Maar zit zelf in het vak en bekijk het met andere ogen denk ik.

sonoframbowposter1.jpg

Son Of Rambow (2008)
IMDB: 7.6
RT: 75%

Deze kinderfilm viel me 100% mee. Zeker wel een vermakelijk filmpje met wat heerlijk familie sentiment op het einde, jummie. 7/10

Modern Times (1936)
IMDB: 8,4
RT: 100%

Sow maar eens een klassiekertje gekeken. En dit was toch wel een lachen film. Vond vooral het eerste gedeelte wel cool, daarna zwakte het wat af. En wat een heerlijk mooie vrouw in die film! Mja beetje moeilijk te beoordelen zo'n oude film natuurlijk, maar ik ga voor de 7+/10

Tuurlijk eens de moeite om te zien.
Achteraf het originele script opzoeken waarin Hancock beschuldigd wordt voor verkrachting en volledig paria is. Deze film had groots kunnen worden.
Matthew Vaughn had dit moeten regiseren.

Zondag naar Wall-E gaan kijken. Grandioos. Alleen de afwerking van het 3D gebeuren was al fantastisch. Maar zit zelf in het vak en bekijk het met andere ogen denk ik.
heb jij het script van hancock gelezen of is er een boek van?

morgen naar batman :D

Terug
Naar boven