MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Net sin city gezien, vond alleen dat laatste gedeelte met bruce willis wel leuk , voor (en zelfs dat was maar een heel simpel verhaaltje) de rest vond ik het maar dikke bagger eigenlijk :o

De sT was opzich wel apart, en dat maakte wel een bepaalde sfeer. Maar er zat er geen inhoud in die film, alleen hakken en zagen :p

Ik heb de comics verder nooit gelezen (het zal wel een goede verfilming zijn) maar puur kijkend naar de film vind ik de hoge rating die hij krijgt op imdb niet waard imo

:Dik heb hem zelfs niet kunnen uitkijken, zo oninteressant vond ik hem

als ik me hem goed herinner is die best te pruimen die film ...

Net sin city gezien, vond alleen dat laatste gedeelte met bruce willis wel leuk , voor (en zelfs dat was maar een heel simpel verhaaltje) de rest vond ik het maar dikke bagger eigenlijk :o

De sT was opzich wel apart, en dat maakte wel een bepaalde sfeer. Maar er zat er geen inhoud in die film, alleen hakken en zagen :p

Ik heb de comics verder nooit gelezen (het zal wel een goede verfilming zijn) maar puur kijkend naar de film vind ik de hoge rating die hij krijgt op imdb niet waard imo

:Dik heb hem zelfs niet kunnen uitkijken, zo oninteressant vond ik hem

Damn, smaken verschillen. Sin City is zeker 1 van de beste, zo niet dé beste, film die ik de afgelopen jaren heb gezien.

ik heb gisteren coïtus auditions 10 gezien

ook boeiend filmpje :D

vond sin city ook super vet, volgend jaar komt deel 2

hmm ja zie het op imdb, en deel 3 staat voor 2009:S klopt niet helemaal lijkt mij:P

Deel III is nog niet geupdated wss.

Zo'n film zit wel ****ing lang in post production en ze hebben nog niet eens gefilmd, dus het zou me niet vewonderen dat het nog 2011 word ofzo.

Ik zie Sin City graag maar ik begrijp best wel waarom sommige mensen er niets aan vinden.

The mummy & The tomb of the dragon emperor.

Lijkt ontzettend veel op z'n voorgangers, dus niets nieuws of verrassends. Het humorgehalte lag ook vrij hoog, soms iets te hoog. Verder kijkt de film wel lekker weg, special effects zijn zeker niet verkeerd. Maar deze film heeft 'het' net niet, net zoals z'n voorgangers.
Ik had eens gehoopt dat het ontwaakte leger zou oprukken naar de steden (China) en zou strijden tegen een 'modern' leger voor die tijd. Maar alles speelt zich af op geel zand of in de sneeuw.

6,5 / 10

Ja, maar jij vond TWBB ook vermakelijk:p
Ach genoeg mensen vonden dat ook een betere film blijkbaar, anders zou TWBB niet 6 plaatsen hoger staan dan SC in de imdb ranglijst :)

Gisteren gezien:

Land of the Dead (2005)

Wat een verschrikkelijk slechte film was dit zeg. Is dit dezelfde Romero van Dawn of the Dead uit '78? Of Night of the Living Dead uit '68? De man lijkt wel gek geworden. Zelden heb ik zulk slecht regie gezien in een film. Was de opdracht soms 'Maak de meest saaie en slecht geregisseerde zombiefilm ooit geproduceerd"? Het slaat werkelijk nergens op. Geen seconde spanning, een cast waarvan je denkt 'kan die nog slechter gekozen worden?'. Acteerwerk dat je enkel verwacht van derderangsacteurs. Special effects dan maar? Nou niet echt, de zombies zien er debiel en nep uit. De explosies waren nog het beste aan de film. Een paar leuke en grappige momenten en de gore vleesetende zombies die dan vervolgens afgeknald werden zorgden toch nog voor wat kijkplezier. 5/10

Net Hancock zitten kijken. Charlize Theron met donkere makeup bij haar ogen, is echt de lekkerste chick ooit. Punt.

Oh ja, en de film vond ik ook erg leuk om te kijken. Die laatste happy ending scene had van mij weg mogen blijven. Maar die een na laatste scene vond ik erg goed. Goede muziek ook vooral.

niet verkeerd nee :titty:

****, in die film. Als ze eventjes in die trailer staat. Man, man, man.

mja hancock, viel wel best mee, maar had er meer van verwacht ...
Charlize Theron is wel een lekker ding ja :):hitit:

Terug
Naar boven