AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Dat was ze toch in de film ''monster'' ?

Hmz blijkbaar is ze het dus wel, zo zie je maar wat een beetje verf en lichaamsconditie kan doen :eek:

edit: goeie filmtip trouwens "monster" die ga ik eens zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.365
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:bow: weer een prachtjuweeltje van Pixar :heart:

Wall-e is een grafisch juweel (zeker een cinematicket waard!), het gaat over een soort "opruimrobot" die doodalleen op onze vervuilde planeet woont en werkt (deze scenes alleen al <3) tot op een dag de mensheid (die door de vervuiling al honderden jaren op ruimteschepen woont) een verkenningsrobot sturen om te zien hoe is, van het een komt het ander en wall-e word er verliefd op :heart: en de rest moet je maar gaan zien ;)

alhoewel het verhaal wat gaatjes heeft, en soms te cliché en karakters niet echt worden uitgebouwd, is het voor mij (misschien na batman2) toch wel film vh jaar en mag ie zeker een oscar winnen :o

8,5/10

Zondag naar Wall-E gaan kijken. Grandioos. Alleen de afwerking van het 3D gebeuren was al fantastisch. Maar zit zelf in het vak en bekijk het met andere ogen denk ik.

Grafisch indrukwekkend inderdaad, maar verder in alle opzichten matig wat mij betreft. Ik vond het weinig overtuigend in de zin dat het enerzijds serieuze themas aanschrijft terwijl het een dergelijke pretentie ondermijnt door te vervallen in zeer flauwe grappen. Kortom het hinkt een beetje op 2 gedachten. Slapstick en 2001-space oddysey gaan nu eenmaal niet samen.

Dus alweer een mooie en tot op zekere hoogte vermakelijke film van Pixar, maar wat mij betreft blijft Kung Fu Panda toch de animatiefilm van het jaar!

6+/10

Zelf doe ik zeer veel downloaden en eigenlijk heb alle goede film van de bios allemaal gezien. Met nieuwsgoepen gaat dat echt super.:cool:

Een goede actie film op dit moment is Wanted. Hier zitten toch veel momenten in die nog niet in een film ben tegen gekomen.

De animatie film Kung Fu Panda was ook een leuke verassing moet ik zeggen. Toch echt een paar keer helemaal plat gelegen van het lachten.

Mijn favoriete genre is toch wel Horror met name The Ring is toch wel de beste. De 2e film hiervan was toch een zware tegenvaller.

Zelf doe ik zeer veel downloaden en eigenlijk heb alle goede film van de bios allemaal gezien. Met nieuwsgoepen gaat dat echt super.:cool:

Een goede actie film op dit moment is Wanted. Hier zitten toch veel momenten in die nog niet in een film ben tegen gekomen.

De animatie film Kung Fu Panda was ook een leuke verassing moet ik zeggen. Toch echt een paar keer helemaal plat gelegen van het lachten.

Mijn favoriete genre is toch wel Horror met name The Ring is toch wel de beste. De 2e film hiervan was toch een zware tegenvaller.

Wanted is nog niet op retail, alleen R5 met 2line geluid = verneuking vd film, als je echte filmfan bent kijk je die shit niet eens en wacht je op de retail/hd met dolby/dts ;)

Wanted is nog niet op retail, alleen R5 met 2line geluid = verneuking vd film, als je echte filmfan bent kijk je die shit niet eens en wacht je op de retail/hd met dolby/dts ;)
wat een slecht gemaakte film was dat ook :rolleyes:

overacting + onkwetsbare superheld + verhaaltje dat al 35000 keer al herkotst geweest is in andere films + mspaint-effectjes = big fail

2527569730_aebab46473.jpg

Pathology

remake van een duitse film over studentpathologen (dooien opensnijden) die een wedstrijdje "dood iemand en ontdek hoe ik hem heb/haar heb afgemaakt) doen

was best leuk, lekkere effecten met ingewanden en watnog

leuk als romantische film ook

5.9/10

Ik ga straks naar Sex and the City. Jullie wachten ongetwijfeld vol ongeduld op een review :D

niet dat ik zou betalen om hem te kijken, maar was niet slecht gemaakt, wel wat overacting van die kerel uit heroes, maar bon algemeen gezien is ie wel goed :)

Waarom dat lage cijfer dan?

Hij klinkt best 'leuk' maar is het ook aan te raden aan meisjes die nogal snel bang zijn? :o

eentje voor de liefhebbers:

Umberto D. uit 1952

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kort gezegd: ouwe italiaanse gepensioneerde voelt zich verlaten, kan met z'n pensioentje ook met moeite overleven en denkt om er een einde aan te maken

sterk staaltje neorealisme met non-acteurs in het kader van films zoals de fietsendief, vond het sterk geacteerd, het tijdsbeeld van italia in die tijd was indrukwekkend en de filmmuziek was roerend :)

zit zo'n scene in waarin - ie wil bedelen voor geld maar er te goed voor voelt, dus laat z'n hondje achter met een hoed en gaat ie eindje verder erop staan kijken - vond ik magistraal

8,2/10

staat ook op 206de plaats vd inmiddels verkakte imdb top250

Waarom dat lage cijfer dan?

Hij klinkt best 'leuk' maar is het ook aan te raden aan meisjes die nogal snel bang zijn? :o
vind het nochtans een hoog cijfer voor zo'n kaliber films

euh qua boe gehalte valt dat best wel mee - tot het einde :p je moet maar denken dat het varkenshersenen/levers/beenderen/harten zijn of zo :p

en er komen ook tet*en, die kerel uit heroes z'n kont en een poesje in beeld dusss :o

Overlaatst Kungfu panda gekeken, lekker filmpje :cool:

Grafisch indrukwekkend inderdaad, maar verder in alle opzichten matig wat mij betreft. Ik vond het weinig overtuigend in de zin dat het enerzijds serieuze themas aanschrijft terwijl het een dergelijke pretentie ondermijnt door te vervallen in zeer flauwe grappen. Kortom het hinkt een beetje op 2 gedachten. Slapstick en 2001-space oddysey gaan nu eenmaal niet samen.

Dus alweer een mooie en tot op zekere hoogte vermakelijke film van Pixar, maar wat mij betreft blijft Kung Fu Panda toch de animatiefilm van het jaar!

6+/10
een dreamworks vehicle boven een pixar??? watskeburt???

Terug
Naar boven