- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet de kilo's niet die ze was bijgekomen!
Method Acting all the way baby!
Hmz blijkbaar is ze het dus wel, zo zie je maar wat een beetje verf en lichaamsconditie kan doen![]()

weer een prachtjuweeltje van Pixar
Wall-e is een grafisch juweel (zeker een cinematicket waard!), het gaat over een soort "opruimrobot" die doodalleen op onze vervuilde planeet woont en werkt (deze scenes alleen al <3) tot op een dag de mensheid (die door de vervuiling al honderden jaren op ruimteschepen woont) een verkenningsrobot sturen om te zien hoe is, van het een komt het ander en wall-e word er verliefd open de rest moet je maar gaan zien
alhoewel het verhaal wat gaatjes heeft, en soms te cliché en karakters niet echt worden uitgebouwd, is het voor mij (misschien na batman2) toch wel film vh jaar en mag ie zeker een oscar winnen
8,5/10
Zondag naar Wall-E gaan kijken. Grandioos. Alleen de afwerking van het 3D gebeuren was al fantastisch. Maar zit zelf in het vak en bekijk het met andere ogen denk ik.

Zelf doe ik zeer veel downloaden en eigenlijk heb alle goede film van de bios allemaal gezien. Met nieuwsgoepen gaat dat echt super.
Een goede actie film op dit moment is Wanted. Hier zitten toch veel momenten in die nog niet in een film ben tegen gekomen.
De animatie film Kung Fu Panda was ook een leuke verassing moet ik zeggen. Toch echt een paar keer helemaal plat gelegen van het lachten.
Mijn favoriete genre is toch wel Horror met name The Ring is toch wel de beste. De 2e film hiervan was toch een zware tegenvaller.

wat een slecht gemaakte film was dat ookWanted is nog niet op retail, alleen R5 met 2line geluid = verneuking vd film, als je echte filmfan bent kijk je die shit niet eens en wacht je op de retail/hd met dolby/dts![]()

http://farm3.static.flickr.com/2153/2527569730_aebab46473.jpg
Pathology
remake van een duitse film over studentpathologen (dooien opensnijden) die een wedstrijdje "dood iemand en ontdek hoe ik hem heb/haar heb afgemaakt) doen
was best leuk, lekkere effecten met ingewanden en watnog
leuk als romantische film ook
5.9/10

http://farm3.static.flickr.com/2153/2527569730_aebab46473.jpg
Pathology
remake van een duitse film over studentpathologen (dooien opensnijden) die een wedstrijdje "dood iemand en ontdek hoe ik hem heb/haar heb afgemaakt) doen
was best leuk, lekkere effecten met ingewanden en watnog
leuk als romantische film ook
5.9/10
geen films met alyssa milano's naakte k*t zijn k*took gezien, opzich leuk einde, maar vond de film zelf redelijk k*t...

niet dat ik zou betalen om hem te kijken, maar was niet slecht gemaakt, wel wat overacting van die kerel uit heroes, maar bon algemeen gezien is ie wel goed

niet dat ik zou betalen om hem te kijken, maar was niet slecht gemaakt, wel wat overacting van die kerel uit heroes, maar bon algemeen gezien is ie wel goed![]()

vind het nochtans een hoog cijfer voor zo'n kaliber filmsWaarom dat lage cijfer dan?
Hij klinkt best 'leuk' maar is het ook aan te raden aan meisjes die nogal snel bang zijn?![]()
je moet maar denken dat het varkenshersenen/levers/beenderen/harten zijn of zo 

een dreamworks vehicle boven een pixarGrafisch indrukwekkend inderdaad, maar verder in alle opzichten matig wat mij betreft. Ik vond het weinig overtuigend in de zin dat het enerzijds serieuze themas aanschrijft terwijl het een dergelijke pretentie ondermijnt door te vervallen in zeer flauwe grappen. Kortom het hinkt een beetje op 2 gedachten. Slapstick en 2001-space oddysey gaan nu eenmaal niet samen.
Dus alweer een mooie en tot op zekere hoogte vermakelijke film van Pixar, maar wat mij betreft blijft Kung Fu Panda toch de animatiefilm van het jaar!
6+/10
watskeburt