Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je begeeft je op gevaarlijk gebied jongeman!!Imo zijn bijna alle Pixar-Disney films overrated. Ja het ziet er allemaal erg mooi uit, maar uiteindelijk zit je gewoon een voorspelbare familiefilm vol cliché's en matige grappen te kijken.
leuk gedaan, maar volgde naturlich het clichépad (dude die goed bezig is krijgt klappen en uiteindelijk haalt ie z'n revanche)http://upload.wikimedia.org/wikiped...ty_one_poster.jpg/429px-Twenty_one_poster.jpg
Best een goede film eigenlijk, voor mij onbekende acteurs maar Jim Sturgess zet een mooie rol neer. Interessant verhaal/setting en kijkt lekker weg. Een van de betere films die ik de afgelopen twee weken heb gezien.
7/10
Toy Story 2 / monsters inc is nog altijd de beste geanimeerde film punt!

leuk gedaan, maar volgde naturlich het clichépad (dude die goed bezig is krijgt klappen en uiteindelijk haalt ie z'n revanche)
Genoeg dingen die voorspelbaar zijn en al 100x eerder voorgekomen zijn in films 
Iemand straw dogs gezien?Lekkere film uit de jaren 70...

dus toch duidelijke zaak van de som vd delen is groter dan het geheel of zoiets?Begrijp Zoutzak wel wat Wall E betreft, je mag niet vergeten dat iedereen naar zulke films gaat kijken, kinderen, film-noobs, ouderen etc. Veel groepen die snel een 10 geven, overal vol lof erover spreken en de film dus mogelijk overwaarderen waardoor die een onterecht hoge status krijgt. Films die heel veel mensen kunnen bekeken worden hebben natuurlijk in dat opzicht altijd wel een voordeel. Maar je moet toegeven dat ze het slim hebben aangepakt: beetje emotie opwekken, mooie 3D erin, achterliggende boodschap die het geheel zogenaamd 'diepgang' moet geven...
Wat betreft animatiefilms heeft [imdb]Spirited Away[/imdb] in de tijd nog wel een bijzondere indruk achter gelaten..
Afgelopen week:
Felon
Gevangenisfilm waar over nagedacht is en die goed in elkaar zit. Beetje moeilijk aan te nemen dat dergelijk verhaal in realiteit zou kunnen afspelen maar in het soms gekke Amerika weet je nooit. Begin is niet zo indrukwekkend maar alles in de gevangenis is prima. Weet ook nog tot bepaalde hoogte wat verrassend te blijven en het acteerwerk is meer dan behoorlijk 7,5/10.

Ja viel me ook op, soms was het beven er echt teveel aan. Sinds the bourne identity zie je dat in veel films opduiken, maar soms stoort het gewoon.ik vond die manier van filmen echt zeer storend...heb em daarom na 10min afgezet..![]()