XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toy Story 2 (1999)
IMDB: 8.0
RT: 100%

Erg vermakelijke Disney/Pixar film die eigenlijk geen moment verveelt. Hier en daar wat aardige grappen maken het geheel af. Zeker 1 van de betere pixar/disney films, 7,5/10

B000083C5F.01.LZZZZZZZ.jpg

De trilogie Three Colors van Krzysztof Kieslowski gekeken, bestaande uit de films Blue, White en Red. Films hangen niet echt samen met elkaar, dus je hoeft ze niet per see in volgorde te kijken voor het verhaal. Maar natuurlijk kijk je ze liever zoals ze bedoeld zijn te kijken imo.

Blue.jpg

Three Colors: Blue (1993)
IMDB: 7.8

Erg donkere sfeerfilm waar je moeilijk door heen komt. Mooie camerawerk en goed acteerwerk. Zker goede film maar wel wat traag imo, vond hem zelf de minst goede van de 3. 7,5/10

B00005QG0J.02.LZZZZZZZ.jpg

Three Colors: White (1994)
IMDB: 7.6
RT: nvt

Stuk luchtiger dan het 1e deel met een tikkeltje humor. Deze is Pools gesproken waar de andere 2 Frans zijn. Vond het zelf het aangenaamste deel om te kijken. 8/10

redweb.jpg

Three Colors: Red (1994)
IMDB: 8.1
RT: nvt

Ook een erg mooi deel wat beetje tussen de 1e 2 inhangt qua sfeer en voor mij ook qua filmervaring. Mooi vorm gegeven alleen ik vond de hoofdrol van Irène Jacob wat minder. Aparte film, maar erg goed. 8-/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.422
Ben hem nu aan het downen...

Ik moet echt gebruik gaan maken van nieuwsgroepen, alleen kreeg ik de vorige keer dat ik het gebruikte geen enkele van de bestanden goed uitgepakt met die par delen of whatever het was.. Van alles geprobeerd toen, dus ben een beetje huiverig om straks met een abonnement te zitten terwijl ik geen bestanden kan uitpakken...

Met torrents vind je ook alles wel, hier goede versies:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.425
Wil hem niet op de pc kijken..

Straks voor de tweede maal naar The Dark Knight :joint:

Wil hem niet op de pc kijken..

Straks voor de tweede maal naar The Dark Knight :joint:
Klopt het dat Heath Ledger in de laatste scenes van The Dark Knight vervangen is door een andere joker omdat hij per ongeluk een overdosis van zijn voorgeschreven medicijnen had geslikt? Ik hoorde dit vandaag pas. Vraag me af hoe hij dat heeft klaargespeeld. Wel erg klote om zo aan je einde te komen, en dan nog tijdens zijn beste rol ooit. Heeft zijn vervanger nog een negatieve of positieve invloed gehad op de film? En hoe hebben ze het voor elkaar gekregen dat het niet overduidelijk is dat het een andere joker is :scratch:

Klopt het dat Heath Ledger in de laatste scenes van The Dark Knight vervangen is door een andere joker omdat hij per ongeluk een overdosis van zijn voorgeschreven medicijnen had geslikt? Ik hoorde dit vandaag pas. Vraag me af hoe hij dat heeft klaargespeeld. Wel erg klote om zo aan je einde te komen, en dan nog tijdens zijn beste rol ooit. Heeft zijn vervanger nog een negatieve of positieve invloed gehad op de film? En hoe hebben ze het voor elkaar gekregen dat het niet overduidelijk is dat het een andere joker is :scratch:

jaja, Heath is er niet meer...

wist je dat echt niet Big T?

Onder welke steen leef jij? :D

Heath speelt in de hele film mee. ;)

lol! ik dacht er wel even aan maar een condoleance register leek me ook best mogelijk eigenlijk :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een beláchelijke k*tfilm... Na 60 minuten afgezet, begon me er hard aan te irriteren...

Zielig politiek onderhuids verhaaltje erbij etc, walgelijk

1/10

Klopt het dat Heath Ledger in de laatste scenes van The Dark Knight vervangen is door een andere joker omdat hij per ongeluk een overdosis van zijn voorgeschreven medicijnen had geslikt? Ik hoorde dit vandaag pas. Vraag me af hoe hij dat heeft klaargespeeld.

Hij kon al een tijdje niet slapen en wanneer hij dan met The Dark Knight begon, werd dit naar het schijnt zelfs erger. Eén pil hielp niet meer, dus nam hij er nog eentje en nog eentje...

Gister 'P.S. I Love you' gekeken.. Slappe film, slap verhaal, maar heb me wel weer vermaakt er mee

6/10

Gister Big Stan gekeken,

verhaallijn was niet spectaculair, maar opzich wel lache film, leuk voor tijdverdrijf :P

Terug
Naar boven