AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hij kon al een tijdje niet slapen en wanneer hij dan met The Dark Knight begon, werd dit naar het schijnt zelfs erger. Eén pil hielp niet meer, dus nam hij er nog eentje en nog eentje...
Ok, beetje eigen fout dan, maar wel te begrijpen als je onder dergelijke stress zit...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sublieme cocktail van muziek/waargebeurd verhaal/regisseur/acteerwerk

een jongeman heeft na z'n diplomauitreiking genoeg van het leven in de "maatschappij" en besluit om naar alaska te reizen op z'n eentje

hoe dat no country for old men de oscar voor beste film kreeg ipv deze film begrijp ik dus niet :(

zeker een film die je moet zien!!!

8,5/10

ook gezien, moest ff nadenken :) maar heb hem inderdaad gezien, en inderdaad een heel goeie maatschappijkritische film

Hij kon al een tijdje niet slapen en wanneer hij dan met The Dark Knight begon, werd dit naar het schijnt zelfs erger. Eén pil hielp niet meer, dus nam hij er nog eentje en nog eentje...

Ledger was found dead on January 22, 2008 in his apartment in the Manhattan neighborhood of SoHo, with a bottle of prescription sleeping pills nearby. It was concluded weeks later that he died of an accidental overdose of prescription drugs that included painkillers, sleeping pills and anti-anxiety medication.

MonstersIncPoster.jpg

Monsters, Inc. (2001)
IMDB: 8.0
RT: 95%

Middelmatige animatie film van Pixar en Disney. Ik weet niet wat het is, ben ik het gewoon of wat? Waarom scoren AL deze films zo hoog. OK, deze film was aardig om te zien, maar meer ook echt niet. Het plot is zo voorspelbaar als het wat, en erg grappig is het ook niet. Natuurlijk is het idee er achter wel leuk en zijn de details van de wereld waar je een kijkje in krijgt mooi. Maar naast die dingen vind ik het toch een behoorlijk sentimenteel aftreksel. Het zou wel gewoon niet geschikt zijn voor mij. 6/10

Transsiberian (2008)
IMDB: 7.6
RT: 88%

Behoorlijk coole thriller film met de vertroetelbare Emily Mortimer. Aardig sfeertje in de film en wat spannende momenten, zeker de moeite waard. 7,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.446
hoe dat no country for old men de oscar voor beste film kreeg ipv deze film begrijp ik dus niet :(
Meer media-aandacht, grotere campagnes, hoger reclame budget, meer hype. Maak mensen wijs dat iets beter is en ze zullen het beter vinden.

• #4.448
C'mon, zeg eens eerlijk hoe vaak hebben jullie respectievelijk There will be blood danwel Into the wild gezien? Prachtige films, maar in mijn ogen films die snel aan magie inboeten als je ze gaat herzien. Van No country for old men kan ik zeggen dat de tweede kijkbeurt nog beter was dan de eerste. Daar kan de klasse van een film ook, of beter: juist, in schuilen.

Laatst bewerkt:
Heb ze alle drie nog maar éénmaal gezien. Klopt wel dat de tweede keer dat je een film bekijkt, je pas echt de waarde ervan leert kennen. Dus we zien wel hoe mijn mening evolueert in de toekomst.

iemand [imdb]Horton Hears a Who![/imdb] al gezien?

7,4 op imdb

Eergisteren gekeken naar Bug (2006)

MV5BMjE5NzY1MjIyMV5BMl5BanBnXkFtZTcwNTA0ODI1MQ@@._V1._SX100_SY140_.jpg

Verenigde Staten
Thriller / Drama
102 minuten
IMDB Score: 6,1/10
Mijn Score 0,5/10

geregisseerd door William Friedkin
met Ashley Judd, Harry Connick Jr. en Michael Shannon

Agnes is een eenzame, gescheiden vrouw die nog steeds doodsbang is voor haar ex-echtgenoot. In een onguur motel in Oklahoma leert ze een paranoïde oorlogsveteraan kennen, die overal waar hij kijkt wormen en insecten denkt te zien.

Echt GEEN aanrader, ik heb al veel films gezien in mijn leven en dit is echt wel één in m'n topdrie stomste films ooit.

Laatst bewerkt:
Waarom is hij zo slecht dan?

Leuk topic
Vanaf nu ga ik ook reviews plaatsen.
Hier de eerste:

The Mummy: Tomb Of The Dragon Emperor
mummy3-tsrposter-big.jpg

Net zoals de andere mummy films gewoon een spannende en leuke avonturen film. Ik heb genoten van deze film.
7,8/10

indiana jones kingdom of the crystal skull
Ook weer een leuke en grappige avonturen film. Ik heb me zeer vermaakt tijdens het kijken wat de film. jammer dat het einde van de film wel heel erg fictie was, zelfs voor indiana jones.
8/10

The Godfather
MPP50075~The-Godfather-Posters.jpg

Sterke film. Goed acteer werk. Heel interessant om te zien hoe het karakter van michael veranderd gedurende de film. Helaas vond ik dat deze film op den duur wel een beetje saai werd.
8,3/10

The Godfather part 2
godfather-2.jpg

Ik vond deze persoonlijk beter dan de eerste. het karakter van Michael is in dit deel nog beter uitgewerkt dan in de eerste. Ook vond ik dit deel spannender.
Goed vervolg, die naar mijn mening beter is dan zijn voorganger.
8.8/10

Snatch
Echt een leuke film. Spannend en toch erg grappig. Veel personages die ook allemaal goed waren uitgewerkt. Erg grappig om te zien hoe alle personages elkaar steeds 'toevallig' tegen komen
8,5/10

[IMDB]What Happens in Vegas[/IMDB]

Gewoon super grappig, must see :D

7,5/10

• #4.457

Felon
IMDB: 7.9
RT: 56%

Gister deze film ook gekeken en heb me prima vermaakt. Het is nou niet echt een bijster goede film te noemen, maar het is wel een coole prison film als je langs wat zaken heen kan kijken. 7,5/10

ik vond die manier van filmen echt zeer storend...heb em daarom na 10min afgezet.. :P

Felon

Gevangenisfilm waar over nagedacht is en die goed in elkaar zit. Beetje moeilijk aan te nemen dat dergelijk verhaal in realiteit zou kunnen afspelen maar in het soms gekke Amerika weet je nooit. Begin is niet zo indrukwekkend maar alles in de gevangenis is prima. Weet ook nog tot bepaalde hoogte wat verrassend te blijven en het acteerwerk is meer dan behoorlijk 7,5/10.

Vermakelijke film inderdaad, maar helaas op cruciale punten in het verhaal weinig overtuigend. De schokkende cameravoering was best vervelend inderdaad. Maar wel aardig acteerwerk en action om te entertainen..

6.5/10

Vermakelijke film inderdaad, maar helaas op cruciale punten in het verhaal weinig overtuigend. De schokkende cameravoering was best vervelend inderdaad. Maar wel aardig acteerwerk en action om te entertainen..

6.5/10

zal hem maar eens downen :)

6.5/10
Ik zie dat ik die film 7.5 had gegeven, een 7 is bij nader inzien toch gepaster.

Terug
Naar boven