- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja dat zou natuurlijk wel tof zijn, maar 750 DVD's kost wel erg veel knaken. Daarbij komt dat veel films erg moeilijk te vinden zijn op DVD.
Dit zijn wel allemaal divX kwaliteit films, zeker allemaal fatsoenlijk maar het is natuurlijk geen DVD kwaliteit. Toch vind ik dit erg makkelijk werken omdat je iedere film snel en makkelijk aan kan zetten. Over een aantal jaren als ik ****ing rijk ben dan haal ik ze wel een keer op HD formaat
@Six, het is nu precies 666 GB haha lol.
Evil, heb je alles op een externe schijf staan?
Alles trouwens in Divx of dvd formaat?
Het zijn er nu 751. En een TB externe schijf kost 130 euro, daar kunnen toch wel 1000 divX films op, dus qua kosten is dat natuurlijk niets. Zodra je in DVD kwaliteit gaat downen is het een ander verhaal natuurlijk. Maar DivX films vind je gewoon meer op het internet. Er zitten toch behoorlijk wat films tussen waarvan je niet snel een goede DVD download kan vinden.
Als ik mijn pc aansluit op mijn xbox, en dan de DivX fims op een oldschool beeldbuis af speel ziet het beeld er echt zeer respectabel uit en zie je niet echt het verschil tussen een normale tv uitzending en de DivX.
En spindel met lege DVD'tjes is toch ook best prijzig? Op een TB schijf zou je toch wel ongeveer 200 DVD's moeten kunnen zetten, dat is dan 65 eurocent per film (uit gaande van een 130 ero TB schijf), goed te doen toch?
Ja idd op externe schijf, en het is in DivX formaat.
Voor DivX volg ik je helemaal, voor DVD ligt het anders. Ik heb DVD spindels van 100 st. voor onder de 25 euro inclusief verzending. 0.25 per film dus. Verder wil ik films ook op mijn home cinema kunnen zien, dus dvd schijfjes (met dolby 5.1) wel een must vind ik persoonlijk![]()
Mooie collectie al. Ik zet zelf alles gewoon op DVD schijfjes (kies altijd voor dvd kwaliteit -> 4.5GB) en verwijder de film daarna van mijn HD. Want HD ruimte is me toch wat te duur in de aanschaf om films op te bewaren.
Ja het begint wel interessanter te worden, zeker omdat ik een [Link niet meer beschikbaar] PC kast heb (ik rekende er eigenlijk op om later HD's bij te kopen voor opslag). Nadeel is dat die dingen ook extra elektriciteit verbruiken , zelfs als je ze niet echt nodig hebt. Ik hoorde van iemand dat dat nog aardig kan oplopen als je er zo 5 hebt zitten. Verder zijn die DVD schijfjes volgens mij gewoon levenslang goed, zolang je er geen krassen op zet. Ik bewaar ze in speciale zachte mapjes en vind dit een prima systeem dat me toch wat kosten bespaart.Tegenwoordig kosten hd's ook geen drol meer hoor.
Een 500gig hd kost je 50 euro, een 1000gig hd kost je zon 110 euro.

nice... gebruik je een programma om die maps te namen?
Eerste 50 had ik gewoon in een mapje geflikkert, maar dat werd echt te onoverzichtelijk. En ook omdat ik de films hier aan een netwerk heb hangen en 4 andere huisgenoten dus ook veel films kijken. Daarom heb ik het jaartal, genre en IMDB punt er bij gezet, dat maakt het voor hun wat makkelijker een film te kiezen.
en een uur later snapte ik pas alles. Geniale film.Ik heb net Memento gezien, hele hele mooie film. Grappige is dat ik bij het einde dacht: "hmm wtf?"en een uur later snapte ik pas alles. Geniale film.
Je kan hem op 2 manieren snappen in ieder geval, de regisseur lijkt je ook te willen vertellen dat hij helemaal niet aan de geheugen verlies lijd.
9/10
Wat vond jij ervan Rob G? *zie hem tussen je film lijst*

Ik zie wel vaak films voor een 2e keer, maar meestal zit er wel een lange tijd tussen.
een film zoals The Sixth Sense is ook heel leuk om voor een 2e keer te kijken (mensen die hem gezien hebben weten wel wat ik bedoel)