- Waardering
- 3.208
En dan durven ze tegen mij wat zeggen over een typoIran man eindelijk op retailzondag ens kijken met een bak stroopwafelijs
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan durven ze tegen mij wat zeggen over een typoIran man eindelijk op retailzondag ens kijken met een bak stroopwafelijs
![]()

Iran man eindelijk op retailzondag ens kijken met een bak stroopwafelijs
![]()

Unbreakable was ook al filterdun, en Signs was de hype ook niet waard, heeft Lebbis ooit nog wel eens mooi verwoord in één van zijn shows.
En dan durven ze tegen mij wat zeggen over een typo![]()

een belangrijke missie aangaat in het oude China. Actiesequences en vechtchoreografie zat allemaal prima in elkaar. Jammer van de onnodige afleiding van de actie met de meer op een jong publiek gerichte verhaallijnen.
verwacht geen meesterwerk.Ik kan verdomme nog steeds geen fatsoenlijke torrent vinden van The Dark Knight.. Anyone?
Zelfs halve prijs lokt je niet naar de bios voor deze film...??
2 films gezien de laatste week:
Babylon A.D. : mooie film voor de vin diesel fans (qua verhaal een beetje voorspelbaar en cliche)
Bangkok dangerous: heel goeie film!! weer een meesterwerkje met nico cage!! (verrassend einde)
Wéér een meesterwerkje met Nic 'the wicker man' Cage?! Sinds wanneer schittert hij in meesterwerkjes dan? Adaptation, Face/off, the rock, wild at heart, lord of war, toch geen van alle een 'meesterwerk' te noemen. En daarbij maakt hij de laatste tijd ronduit CRAP. Bangkok dangerous wordt ook breeduit de grond in getrapt. (rottentomatoes: 70 officiele reviews, slechts 10% positief)
Babylon AD ben ik ook wel benieuwd naar, al belooft deze ook weinig, maar de regisseur Mathieu Kassovitz kan wel op krediet rekenen bij mij (nav La Haine).

Tja, "face off" en "the rock" vind ik nochtans toppertjes hoor... bangkok dangerous is goed gespeeld en zit goed in mekaar maar ieder zijn smaak natuurlijk he (is een goede film vergeleken met alle crap die de laatste tijd uitkomt)...
Mijn ma kickt ook op "dirty dancing" hoor... ik niet voor alle duidelijkheid...
Conclusie: over smaken valt weinig te discussieren zeker?
(j/k)Met dit gegeven in het achterhoofd nuanceer je waarderingen die men geeft, maar als jij Bangkok Dangerous tot meesterwerk kroont, dan gaan er toch veel wenkbrauwen fronzen.