MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Een goede film moet herkeken kunnen worden, 1 a 2 jaar en paar honderd films later.
100% eens. Een goede film heeft iets dat je telkens als een soort drug in verleiding brengt om opnieuw te kijken. Volgens mij is het gewoon door het prikkelen van emoties, het stimuleren van je brein. Typische voorbeelden van factoren die bij een slechte of zwakke film geheel ontbreken. Films van James Cameron, Alfred Hitchcock, Stanley Kubrick, Frank Darabont e.a. genieën blijven steeds een zekere aantrekkingskracht behouden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.imdb.com/title/tt0765443/

Ik heb net Eastern Promises gekeken. Het verhaal zit in mijn ogen redelijk goed in elkaar, alleen zijn sommige karakters in mijn ogen onderbelicht. Het einde was ook niet wat het moest zijn. Dit had echt een meesterwerk kunnen zijn.

IMDB : 7.8

Persoonlijke beoordeling: 7,5

Dit had makkelijk 8,5 kunnen zijn met wat aanpassingen.

100% eens. Een goede film heeft iets dat je telkens als een soort drug in verleiding brengt om opnieuw te kijken. Volgens mij is het gewoon door het prikkelen van emoties, het stimuleren van je brein. Typische voorbeelden van factoren die bij een slechte of zwakke film geheel ontbreken. Films van James Cameron, Alfred Hitchcock, Stanley Kubrick, Frank Darabont e.a. genieën blijven steeds een zekere aantrekkingskracht behouden.

Vergeet Beverly Hills Cop niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.544
Jacob's ladder eindelijk gezien, en moet zeggen een erg indrukwekkende film! Angstaanjagend bij vlagen, met een mooi plot dat blijft verrassen! zeer sterke rol van Tim Robbins

8/10

Vanavond 20u40 op de Belg, aanrader!!

Tim Robbins :thumbup: - die gaan we zien, tnx!

fear%20and%20loathing%20in%20las%20vegas1.jpg

Iemand deze film gzien? Vond hem echt geweldig! Absoluut één van de beste films die ik gzien heb, gewoon hilarisch. :joint:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.547
Je kan hier beter vragen wie die film nog niet heeft gezien denk ik ;)

The Happening
Wat was dit een k*tfilm!
Slecht acteerwerk, niet spannend, totaal niet boeiend, slecht verhaal en een slecht einde. Wat een verspilling van mijn tijd. Ik had verwacht dat het eeen goede film was maar er zat gewoon niks goeds aan deze film.
3/10

Gisteren met t vrouwtje Lord of the Rings marathon gehouden op de hd-beamer, meesterlijk.

Hij ging af en toe op pauze ja :roflol:

The Happening
Wat was dit een k*tfilm!
Slecht acteerwerk, niet spannend, totaal niet boeiend, slecht verhaal en een slecht einde. Wat een verspilling van mijn tijd. Ik had verwacht dat het eeen goede film was maar er zat gewoon niks goeds aan deze film.
3/10

Tijdje geleden ook gezien, k*tfilm idd. :D

The Island (2005)

Vond hem eigenlijk wel heel erg goed. Scarlett = ****ing lekker. Alleen daarom al een 7,5.

The Happening
Wat was dit een k*tfilm!
3/10

Shyamalan zijn films worden steeds slechter.
Jammer, ik vond zijn vroegere werk (The 6th Sense, Unbreakable, Signs) vrij goed.

Iran man eindelijk op retail :D zondag ens kijken met een bak stroopwafelijs :D

Terug
Naar boven