Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net dan toch Redbelt gekeken, opzich leuk alleen....dat einde!!!! wat k*t!!!!! jezus zeg ik dacht wtf als nu maar niet de aftiteling komten jawel...
net [imdb]shooter[/imdb] gezien, man man, wat een vette film, zo zie ik graag een actiefilm. Verhaal is ok, actie is vet. Het heeft veel weg van de bourne, die ik ook super vet vond.
8.9/10
aanrader!
Net [imdb]Shooter[/imdb] gezien, man man, wat een vette film, zo zie ik graag een actiefilm. Verhaal is ok, actie is vet. Het heeft veel weg van de bourne, die ik ook super vet vond.
8.9/10
aanrader!
Serieus mensen, Rise of the Footsoldier (2007)
![]()
Heerlijke film, lekker ruig en een waargebeurt verhaal.
The Rise of the Footsoldier
Dat er tegenwoordig nog grenzen worden opgezocht bewijst deze extreme film. Van hooligans tot hookers en van heroine tot steroids, deze chaotische film heeft het allemaal. Het is een 'biografische' film over een oud-hooligan die zich opwerkt tot gangsterbaas. Ik vond het zeker geen beste film, noch de acteerprestaties, noch de regie of montage was van een hoog niveau. Maar wat de film zo bijzonder maakt is de enorme rauwheid, hooligans-met-bijlen, roidrages en martelingen, alles komt voorbij.
Dus een aanrader voor een ieder die bij 9 uit 10 films zegt dat deze te saai of te traag is, en misschien zelfs voor de liefhebber die wel eens wat vlak en pervers entertainment wil.
5.5/10 meer kan ik er niet van maken.
![]()
Juno
Ingetogen comedy film waar ik stiekem toch wat meer van gehoopt had. Van dezelfde regisseur als Thank You For Smoking, wat ik toch wel 1 van de betere comedies van de afgelopen jaren vond. Deze film was wat subtieler en rustiger maar zeker vermakelijk. 7,5/10
Het is een vermakelijke film, zoveel eer krijgt de film van mij, maar er valt zoveel op aan te merken dat het moeilijk kan doorgaan als een goede film. Voor anderen is 'vermakelijk' synoniem voor 'goed', maar voor mij ligt dat toch iets anders.
Hier kan ik je niet helemaal volgen ouwe. Het is alles behalve een ingetogen film, Ellen Page kreeg zelfs in reviews het verwijt te 'overacten'. In mijn herinnering is deze beter dan thank you for smoking. Ook deze film is origineel, het verhaallijn, de personages, de dialogen. Bijzonder geestig is de eloquente 16 jarig juno en de superverlegen knul die haar zwanger maakt. De film vermijdt verder de cliches en wordt niet al te voorspelbaar. De humor is er een van plaatsvervangende schaamte, echt humor met een onderbuikgevoel. Zeer geslaagde film kortom.
7.8/10
Oke vanuit dat standpunt zeg ik "Ik heb me best vermaakt bij het kijken van de film" of het goed of slecht is maakt me dan niet zo veel uit.

Met ingetogen bedoel ik meer het type humor. Het is geen film waarbij je schaterlachende op de bank zit, maar meer met een glimlach of idd plaatsvervangende schaamte. Misschien is ingetogen een beetje een ongemakkelijke woordkeuze.
Maar ik begrijp je punt het is met name in de dialogen geen heel expliciete humor.Serieus mensen, Rise of the Footsoldier (2007)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heerlijke film, lekker ruig en een waargebeurt verhaal.
![]()
The Rise of the Footsoldier
Dat er tegenwoordig nog grenzen worden opgezocht bewijst deze extreme film. Van hooligans tot hookers en van heroine tot steroids, deze chaotische film heeft het allemaal. Het is een 'biografische' film over een oud-hooligan die zich opwerkt tot gangsterbaas. Ik vond het zeker geen beste film, noch de acteerprestaties, noch de regie of montage was van een hoog niveau. Maar wat de film zo bijzonder maakt is de enorme rauwheid, hooligans-met-bijlen, roidrages en martelingen, alles komt voorbij.
Dus een aanrader voor een ieder die bij 9 uit 10 films zegt dat deze te saai of te traag is, en misschien zelfs voor de liefhebber die wel eens wat vlak en pervers entertainment wil.
5.5/10 meer kan ik er niet van maken.
6-/10
Zalige muziek en zalige conversaties afgewisseld met wat actie en unieke /legendarische scenes. Plot is boeiend, verrassend en leuk in elkaar gezet. Een van die films die je telkens weer voldoening geeft als je er naar gekeken hebt, zelfs na 20 keer! Dit is voor mij nog steeds één van de beste gangsterfilms ooit gemaakt. 9,5/10
9,5/10