Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Sinds ik in de bios werk zie ik zo veel films dat ik geen zin heb om ze te reviewen, maar Bangkok Dangerous was toch echt behoorlijk slecht. Cage is voor mij geen overtuigende huurmoordenaar, en al helemaal niet de kille koelbloedige die hij moet spelen. Plak daar een compleet ongeloofwaardig liefdesverhaal en een cliché voice-over aan vast en je hebt een slechte film. Einde vond ik wel weer ok (laatste shot sloeg dan weer nergens op) 4/10 zou ik hem geven

Face Off vind ik dan wel weer vet!
De trailer van Babylon AD zag er wel vet uit. Gewoon niet nadenken en een vette actiefilm kijken. Nog even wachten tot die in Nederland uitkomt.

Ik vind Nicolas Cage sowieso één van de meest overrated acteurs ooit. Face off was leuke entertainment maar verder natuurlijk zo middelmatig als wat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.583
iemand "don't mess with the zohan" gezien? is er zodanig over dat het weer goed wordt:D

Met "goed" bedoel ik stukken beter dan epic movie en scary movie toestanden...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weer een pareltje van Luc Besson
:janken:

nu eens een romantische film eigenlijk met een twist, een loser krijgt bezoek van een engel maar op z'n besson's ;)

9/10 aanrader

Angel-A (2005)
IMDB: 6,8
RT: 43%
MM: 3,30 /5

Whaha, Roxxe de smaak van jou kan ik niet plaatsen. Matige Franse film met een aardige achterliggende boodschap, maar voor de rest niet de moeite. Nogal saai, 6-/10

846215.jpg

Pleasantville (1998)
IMDB: 7,5
RT: 86%
MM: 3,36 /5

Aangename film! Beetje cliché richting het einde maar wel een erg leuke en vermakelijke film. Super goed? Nee. Entertaining? Zeker! Ik heb er van genoten. 8-/10

Iemand 'Wanted' al gezien? Gister gezien, best goeie special effects maar het verhaal vond ik flut. Sommige scènes duurden ook echt te lang. Niet echt denderende film.

IMDb: 7.1/10
MM: 3.59/5

Mijn cijfer: 6/10

En toch ga ik straks weer, dit keer met iemand anders die hem graag wou zien. :D Misschien verander ik nog van mening.

mag ik ook mee ? :o

ik ben nu batman begins aan het kijken op mijn nieuwe hd lcd tv :D

laatste tijd maar weinig goede films op usenet /retail uitgekomen :(

Iemand 'Wanted' al gezien? Gister gezien, best goeie special effects maar het verhaal vond ik flut. Sommige scènes duurden ook echt te lang. Niet echt denderende film.

IMDb: 7.1/10
MM: 3.59/5

Mijn cijfer: 6/10

En toch ga ik straks weer, dit keer met iemand anders die hem graag wou zien. :D Misschien verander ik nog van mening.

Deze film was echt al 2 maanden geleden te downloaden, best raar vind ik, ik ken hem al vet lang, en hoor ik vorige week dat ie aanstaande ¿maandag? in de premiere gaat!:roflol:

Deze film was echt al 2 maanden geleden te downloaden, best raar vind ik, ik ken hem al vet lang, en hoor ik vorige week dat ie aanstaande ¿maandag? in de premiere gaat!:roflol:

weet je wat ik roflol vind, dat jij dat soort non-retail pauper kwaliteit films gaat kijken.

wanted is nog NIET op retail te downloaden, dus ik doe ook geen poging. (beste wat nu online staat is een R5 met CUSTOM!! 5.1 sound)
Zoals eerder gezegd in dit topic, iemand die non-retail shit kijkt is geen filmliefhebber maar een superdude die zsm wil zeggen een film gezien te hebben.

weet je wat ik roflol vind, dat jij dat soort non-retail pauper kwaliteit films gaat kijken.

wanted is nog NIET op retail te downloaden, dus ik doe ook geen poging. (beste wat nu online staat is een R5 met CUSTOM!! 5.1 sound)
Zoals eerder gezegd in dit topic, iemand die non-retail shit kijkt is geen filmliefhebber maar een superdude die zsm wil zeggen een film gezien te hebben.
+1 geduld is een schone zaak.

R5 is zeker te doen hoor MacB dus waarom ga je huilen?

r5 is ook gewoon DVD hoor dus.....

omdat macb hardcore is

Screens van Elegy R5

Zeker te doen dus MacB ;)

Terug
Naar boven