AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

geluid

resolutie

formaat

als je af en toe zooi op jewtube kijkt is ineens alles mooi

ik geef toe poet, de latere R5's zitten qua beeld vaak niet veel af van de retail dvd's, echter is het geluid dat echt flink achterblijft. vooral als je zelf een goede dts installatie hebt probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk films te kijken MET DTS (kheb die shit niet voor niets), daarom wacht ik liever wat langer.

als je gewoon een pc scherm hebt met eeen 2.1 setje..tja..dan hoef je niet op de retail te wachten imo :P

Tja als geluid of resolutie niet in orde is dan wordt het meestal wel nuked.

Maar goed

ik ga weer verder met mijn Dexter marathon!

kvond dexter best k*t eigenlijk...net verder dan ep 2 van S1 gekomen lol

burn notice is wel lache , flashpoint kijk ik ook wel, maar vind het wel stuk minder, verhaal gaat zoooo traag jo..elke x begint de ep bij het einde zodat je eigenlijk maar 3/4 episode hebt :P

weet je wat ik roflol vind, dat jij dat soort non-retail pauper kwaliteit films gaat kijken.

wanted is nog NIET op retail te downloaden, dus ik doe ook geen poging. (beste wat nu online staat is een R5 met CUSTOM!! 5.1 sound)
Zoals eerder gezegd in dit topic, iemand die non-retail shit kijkt is geen filmliefhebber maar een superdude die zsm wil zeggen een film gezien te hebben.

:who:

Ja, want daarom kijken mensen films als je ze vroeger kan downloaden. Om stoer te doen. En dan ook nog eens schelden met "superdude"
Én de filmkwaliteit was dvd-kwaliteit, alleen het geluid was slecht. Ik vond het goede film, met vooral op het eind coole actiescenes, de beste toch wel met die ratten enzo:D

:who:

Ja, want daarom kijken mensen films als je ze vroeger kan downloaden. Om stoer te doen.

oa ja, als je een film wilt zien puur als liefhebber dan wacht je wel tot je hem in alle kwaliteit kan bekijken, waarom genoegen nemen met minder en niet gewoon een maand wachten???

ken er zat die me altijd stoer vertellen dat ze al die en die film hebben gezien en dan lach ik me vooral kapot als ze gewoon een cam zitten te kijken.

Omdat een maand lang is.:mad:

Vanilla%20Sky%20poster.jpg

Erg leuk gedaan, maar uiteindelijk snap ik niet wat het punt was?

-6/10

haha vanilla sky...wat een film...ik "voelde me best genaaid" op het einde eigenlijk...k*t einde :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.615
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Burn After Reading

Voorpremière van deze nieuwe film van de Coens gezien bij Film by the Sea. Wederom een eigenzinnige film met vreemde personages, expliciet geweld en enkele hilarische dialogen. Zeer van genoten, 7.5/10

weet je wat ik roflol vind, dat jij dat soort non-retail pauper kwaliteit films gaat kijken.

wanted is nog NIET op retail te downloaden, dus ik doe ook geen poging. (beste wat nu online staat is een R5 met CUSTOM!! 5.1 sound)
Zoals eerder gezegd in dit topic, iemand die non-retail shit kijkt is geen filmliefhebber maar een superdude die zsm wil zeggen een film gezien te hebben.

R5 is zeker te doen hoor MacB dus waarom ga je huilen?

Over het algemeen is R5 prima, goede beeld kwaliteit met een wat mindere geluidskwaliteit. Ik heb de R5 van Wanted ook al lang geleden gezien en dat was voor die film ok. Je weet toch dat het een doorsnee filmpje gaat worden dus daar hoef je imo niet weet ik hoe lang op te wachten.

Het is altijd een afweging tussen geduld en kwaliteit. Sommige films kijk je gewoon naar uit en dan weet je dat bv een screener online staat en dat je nog zeker een maand moet wachten op de dvdrip. Tja, ik kies er dan ook vaak voor om de screener al te kijken, ook al kan die wel eens van niet optimale kwaliteit zijn, sommige films wil je gewoon zien.

Gisteren Step Brothers gezien. Haha wat een film. Ik weet niet of er hier zijn die Will Ferell kunnen waarderen.. Hij is in deze echt weer ouderwets op dreef haha. Samen met C. Reilly zijn ze echt te grappig. Heb me kapot gelachen bij deze film!

Net ff die R5 van Wanted gechecked, beeld was zoals verwacht "te doen" maar kon beter voor een dvd. Geluid was echt dramatisch (khad de custom 5.1, verwacht nog minder van de 2.0) ...ff film door geskipped en afgezet + delete.

ga em wel in de bios kijken

Net ff die R5 van Wanted gechecked, beeld was zoals verwacht "te doen" maar kon beter voor een dvd. Geluid was echt dramatisch (khad de custom 5.1, verwacht nog minder van de 2.0) ...ff film door geskipped en afgezet + delete.

ga em wel in de bios kijken

wil wel eens u home cinema zien :)

Terug
Naar boven