Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar goed
ik ga weer verder met mijn Dexter marathon!
weet je wat ik roflol vind, dat jij dat soort non-retail pauper kwaliteit films gaat kijken.
wanted is nog NIET op retail te downloaden, dus ik doe ook geen poging. (beste wat nu online staat is een R5 met CUSTOM!! 5.1 sound)
Zoals eerder gezegd in dit topic, iemand die non-retail shit kijkt is geen filmliefhebber maar een superdude die zsm wil zeggen een film gezien te hebben.

Ja, want daarom kijken mensen films als je ze vroeger kan downloaden. Om stoer te doen.
Ziet er goed uit, die zet ik alvast in de wish list.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Burn After Reading
Voorpremière van deze nieuwe film van de Coens gezien bij Film by the Sea. Wederom een eigenzinnige film met vreemde personages, expliciet geweld en enkele hilarische dialogen. Zeer van genoten, 7.5/10
weet je wat ik roflol vind, dat jij dat soort non-retail pauper kwaliteit films gaat kijken.
wanted is nog NIET op retail te downloaden, dus ik doe ook geen poging. (beste wat nu online staat is een R5 met CUSTOM!! 5.1 sound)
Zoals eerder gezegd in dit topic, iemand die non-retail shit kijkt is geen filmliefhebber maar een superdude die zsm wil zeggen een film gezien te hebben.
R5 is zeker te doen hoor MacB dus waarom ga je huilen?
Net ff die R5 van Wanted gechecked, beeld was zoals verwacht "te doen" maar kon beter voor een dvd. Geluid was echt dramatisch (khad de custom 5.1, verwacht nog minder van de 2.0) ...ff film door geskipped en afgezet + delete.
ga em wel in de bios kijken