Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Dit weekend "MIRRORS" gezien...
Was aangenaam verrast! In de sT van "gothika"...
Betere film in zijn genre in het laatste jaar! aanrader...

Zulke films komen me nu echt de oren uit. Altijd dat gezeik met een Japanse meid die vervloekt is door één of andere gebeurtenis. Eerst is het goed dan wordt het slecht, dan vinden ze de reden wrm ze zo doet, fixxen ze het, en leven nog lang en gelukkig. blablabla..

Had zo laatst ook shutters gezien, net hetzelfde, en even crappy als the ring en weetik veel wat.:rolleyes:

Ik ben gister begonnen met Entourage, seizoen 1 afgekeken.. Erg leuke vermakelijke serie, verwacht geen wijze lessen of ethiek, puur vermaak :D

Zulke films komen me nu echt de oren uit. Altijd dat gezeik met een Japanse meid die vervloekt is door één of andere gebeurtenis. Eerst is het goed dan wordt het slecht, dan vinden ze de reden wrm ze zo doet, fixxen ze het, en leven nog lang en gelukkig. blablabla..

Had zo laatst ook shutters gezien, net hetzelfde, en even crappy als the ring en weetik veel wat.:rolleyes:
the ring was wel redelijk goed, maar ze moeten die zaken niet gaan uitmelken idd

kan u helemaal bijtreden maar kijk naar "mirrors" denk dat ge aangenaam verrast zal zijn... (zeker geen topper maar echt niet slecht)

Gister 'Wanted' gezien voor de derde keer in een week. :p Voorlopig ben ik er wel ff klaar mee. M'n beoordeling is wel gestegen van een 6/10 naar 7,5/10.

Vorige week Devil's Advocate gezien, geweldige film, heb er echt van genoten.

Alleen had geen flauw idee dat ie al 10 jaar oud was, is ook niet te zien aan de film.

^^^ prima film inderdaad. leuk als hij z'n handen in het water stopt.

Gister 'Wanted' gezien voor de derde keer in een week. :p Voorlopig ben ik er wel ff klaar mee. M'n beoordeling is wel gestegen van een 6/10 naar 7,5/10.

Ik was errug onder de indruk van die film. Bullet time effecten mogen weer, 10 jaar na de matrix :)

jups, i even digg her blown up lips nowadays.

Jeeeeeeeeeey, wat een goede films. Bowski is echt 1 van m'n favorieten.

iemand deze film al gezien ???
is hij de moeite waard om te branden ??

x2v5f4.jpg

Verenigde Staten
Actie / Science-Fiction
89 minuten

geregisseerd door Paul W.S. Anderson
met Jason Statham, Ian McShane en Joan Allen

Het verhaal speelt in een post-apocalyptische wereld. In een gevangenis hebben de directeur en bewakers een gruwelijk spel verzonnen. De gevangenen moeten meedoen met een op televisie uitgezonden race-wedstrijd dat voor velen dodelijk afloopt. Ex-coureur Jensen Ames wordt onterecht opgepakt en krijgt de keuze om mee te doen aan de race, met het masker van de populaire raceheld Frankenstein, of weg te rotten in een cel.

al op retail? zal wel nie

iemand deze film al gezien ???
is hij de moeite waard om te branden ??

x2v5f4.jpg

Verenigde Staten
Actie / Science-Fiction
89 minuten

geregisseerd door Paul W.S. Anderson
met Jason Statham, Ian McShane en Joan Allen

Het verhaal speelt in een post-apocalyptische wereld. In een gevangenis hebben de directeur en bewakers een gruwelijk spel verzonnen. De gevangenen moeten meedoen met een op televisie uitgezonden race-wedstrijd dat voor velen dodelijk afloopt. Ex-coureur Jensen Ames wordt onterecht opgepakt en krijgt de keuze om mee te doen aan de race, met het masker van de populaire raceheld Frankenstein, of weg te rotten in een cel.

lijkt me maar niets...

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.659
Heeft iemand [IMDB]Tropic Thunder[/IMDB] al gezien? Deze lijkt me geweldig!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is ook geweldig!

Maar heb em nog niet gezien

Terug
Naar boven