AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ikook ja , maar zal nog wel een maand wachten zijn op de retail minimaal.

Children of men gekeken... Damn wat een saaie depressieve film met een zwak verhaal...

IMDB: 8,1

Ik kom niet hoger dan een 5/10

Gisteren Step Brothers gezien. Haha wat een film. Ik weet niet of er hier zijn die Will Ferell kunnen waarderen.. Hij is in deze echt weer ouderwets op dreef haha. Samen met C. Reilly zijn ze echt te grappig. Heb me kapot gelachen bij deze film!
> vuilbak en dewey cox gaan kijken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.625
Meer Film by the Sea;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Waltz with Bashir[/IMDB]

Originele Israelische docufilm, volledig geanimeerd. Sfeervolle verfilming van een oorlogsveteraan die ongewenst wordt geconfronteerd met herinneringen aan massamoorden in vluchtelingenkampen (waargebeurd). Geen hollywood-gelikte computeranimaties maar toch zeer sTvol.

7.5/10

[IMDB]Just another love story[/IMDB]

Geslaagde Deense thriller! Weet te overtuigen ondanks een moeizaam maar ingenieus plot. 7/10

[IMDB]3:10 to Yuma[/IMDB] herzien op het grote scherm. Beste western sinds Unforgiven (1992) :thumbs:

2ily6p3.jpg

no funny, no story, no acting, no shit? 0/10

zeer leuke en grappig film
soms eentonig met de middenoostengrappen, maar vond het origineel en goed geschreven :)

7,5/10

hetzelfde met

soorty faux documentaire over een taekwando leraar met persoonlijke problemen ;)
leuke mix van komedie & drama :

7,5/10

The happening

eindelijk een film die shyamalan niet verkloote zoals the village/lady in the water/unbreakable

soort apocalypsfilm met een onverwachte "vijand"
paar verhaallijnen die echt nergens naartoe gaan zoals de relatie tss de hoofdpersonen/karakters die op het eind werden ingevoegd of de "vijand" maar bon, we mogen niet klagen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.630
http://www.iwatchstuff.com/2008/05/08/bigger-stronger-faster-post.jpg

Bigger Stronger Faster (2008)
IMDB: 8.3
RT: 97%

Er toffe docu die inmiddels wel bekend is hier ophet board. Mooie visie op het gebruik van AAS en de Amerikaanse Cultuur. Must see voor ieder DBB lid! 8,5/10

Zeker aardige documentaire! Haalt veel kracht uit het familieverhaal van de maker, misschien geen heel diepgaande analyse maar er komen genoeg boeiende sprekers aan het woord om een valide argument te maken. 7.5/10

Wall-E...Een ontzettende kinderfilm, maar ik heb er toch ontzettend van genoten...vooral de ontzettend vreemde robotgeluiden hebben mij ontzettend aan het lachen gemaakt! 8+

Get Smart (2008)
IMDB: 7,2
RT: 52%
MM: 3,05 /5

Aardige film met Steve Carell, beetje in een Johnny English jasje. Paar geslaagde grappen, wat mindere, enkele leuke actie scenes, goed voor tussendoor. 6+/10

incredible-hulk-poster-big.jpg

The Incredible Hulk (2008)
IMDB: 7,5
RT: 67%
M: 3,47 /5

Het is aangenaam om te zien dat de 'superheldenflms' toch allemaal wat vermakelijker worden. Ik vond dit toch eigenlijk wel zo'n beetje de vetste die ik gezien heb (ok op de zwaar overrated maar toch wel gewoon vette Batman films na), het viel me dus ook 100% mee! Niet te veel gezeik, gewoon Edwart Norton in een prima rol, wat goede actie scene's en weinig geneuzel. 7,5/10

Over het algemeen is R5 prima, goede beeld kwaliteit met een wat mindere geluidskwaliteit. Ik heb de R5 van Wanted ook al lang geleden gezien en dat was voor die film ok. Je weet toch dat het een doorsnee filmpje gaat worden dus daar hoef je imo niet weet ik hoe lang op te wachten.

Het is altijd een afweging tussen geduld en kwaliteit. Sommige films kijk je gewoon naar uit en dan weet je dat bv een screener online staat en dat je nog zeker een maand moet wachten op de dvdrip. Tja, ik kies er dan ook vaak voor om de screener al te kijken, ook al kan die wel eens van niet optimale kwaliteit zijn, sommige films wil je gewoon zien.

R5 is even goed als DVD kwaliteit. Alleen het Russische geluid moet vervangen worden door geluid van screeners/telecines/telesyncs van Engelse versies. En dat zorgt nog al eens voor problemen. Daarom komen er van elke populaire R5 ook minimaal vier versies uit, met allen ander geluid. Maar gelukkig zitten er genoeg tweakers bij die het geluid dusdanig goed krijgen dat het perfect te kijken is.

Afkeer van R5 is zó 2007.

Overigens net Stars Wars IV zitten kijken. Ik weet echt niet wat ik er nou van moet vinden. Die zwaardgevechten zijn echt nog suffer dan MichaelSmink z'n oma d'r k*t. Enorm balen dat ik eerst die prequels heb gezien voordat ik deze ging kijken.

Had laatst enkele films gezien waaronder:

Wall e: Heb het een half uur volgehouden dan maar afgezet, ik vond hem op niets trekken.

Wanted: Best nog leuke actiefilm met goede effects erin, het verhaal zelf von ik nu niet echt super.

Pathology:
pathology-finalp-big.jpg

Nu dit is een echte aanrader, lang geleden dat ik een thriller zo goed vond.:cool:

Had laatst enkele films gezien waaronder:

Wall e: Heb het een half uur volgehouden dan maar afgezet, ik vond hem op niets trekken.

Wanted: Best nog leuke actiefilm met goede effects erin, het verhaal zelf von ik nu niet echt super.

Pathology:

Nu dit is een echte aanrader, lang geleden dat ik een thriller zo goed vond.:cool:

kvond em maar k*t eigenlijk...vrij eentonig

kvond em maar k*t eigenlijk...vrij eentonig
ga het duitse origineel kijken, veel leuker :)

ontopic:

de lovegury >> prullenbak 1/10
hulk2 precies al de tussenfilmpjes vd ps2 game gecopypast in een film van anderhalf uur 2/10

Dit weekend "MIRRORS" gezien...
Was aangenaam verrast! In de sT van "gothika"...
Betere film in zijn genre in het laatste jaar! aanrader...

Terug
Naar boven