Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eens je volwassen word, zul je hem wel begrijpenChildren of men gekeken... Damn wat een saaie depressieve film met een zwak verhaal...
IMDB: 8,1
Ik kom niet hoger dan een 5/10

> vuilbak en dewey cox gaan kijkenGisteren Step Brothers gezien. Haha wat een film. Ik weet niet of er hier zijn die Will Ferell kunnen waarderen.. Hij is in deze echt weer ouderwets op dreef haha. Samen met C. Reilly zijn ze echt te grappig. Heb me kapot gelachen bij deze film!

zeer leuke en grappig film
soms eentonig met de middenoostengrappen, maar vond het origineel en goed geschreven
7,5/10

http://www.iwatchstuff.com/2008/05/08/bigger-stronger-faster-post.jpg
Bigger Stronger Faster (2008)
IMDB: 8.3
RT: 97%
Er toffe docu die inmiddels wel bekend is hier ophet board. Mooie visie op het gebruik van AAS en de Amerikaanse Cultuur. Must see voor ieder DBB lid! 8,5/10
Toch wel een indruk achtergelaten zo te lezenWall-E...Een ontzettende kinderfilm, maar ik heb er toch ontzettend van genoten...vooral de ontzettend vreemde robotgeluiden hebben mij ontzettend aan het lachen gemaakt! 8+

Over het algemeen is R5 prima, goede beeld kwaliteit met een wat mindere geluidskwaliteit. Ik heb de R5 van Wanted ook al lang geleden gezien en dat was voor die film ok. Je weet toch dat het een doorsnee filmpje gaat worden dus daar hoef je imo niet weet ik hoe lang op te wachten.
Het is altijd een afweging tussen geduld en kwaliteit. Sommige films kijk je gewoon naar uit en dan weet je dat bv een screener online staat en dat je nog zeker een maand moet wachten op de dvdrip. Tja, ik kies er dan ook vaak voor om de screener al te kijken, ook al kan die wel eens van niet optimale kwaliteit zijn, sommige films wil je gewoon zien.

Pathology:
![]()
Nu dit is een echte aanrader, lang geleden dat ik een thriller zo goed vond.![]()

Had laatst enkele films gezien waaronder:
Wall e: Heb het een half uur volgehouden dan maar afgezet, ik vond hem op niets trekken.
Wanted: Best nog leuke actiefilm met goede effects erin, het verhaal zelf von ik nu niet echt super.
Pathology:
Nu dit is een echte aanrader, lang geleden dat ik een thriller zo goed vond.![]()
ga het duitse origineel kijken, veel leuker