AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.681
Tropic Thunder (2008)
IMDB: 7,8
RT: 83%
MM: 3,15 /5

Mja, ik had hoge verwachtingen maar die zijn dus duidelijk niet waar gemaakt. Gewoon een ietwat bovengemiddelde Ben Stiller film met een R rating. Aardige momenten, grote acteurs, maar verder behoorlijke tegenvaller. De grindhouse rip-off trailers in het begin waren nog prima, maar de film zelf was minder. Hyped imo. Ik was met 4 vrienden met uiteenlopende film smaak, maar we hadden allemaal het tegenvaller gevoel, en ook de bioscoop zal was gematigd enthousiast met een kleine 10 goede lach momenten in de film. 6,5/10

Ik ga dit weekend opzeker, en wasted ook :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

begrijp niet hoe ze zoveel geld in murphy's films steken, terwijl ze maar amper opbrengen

1/10 vo de FX

Heb net Donnie Brasco (Al Pacino & Johny Depp) bekeken. Goede film, met goede momenten, maar het einde vind ik toch maar zwakjes, gaat precies plots veel te snel, is net of ze er vlug een einde aan willen maken. 7,5/10

Laatst bewerkt:

indiana jones 4 nog niet gezien en gelukkig kwam vandaag de dvd uit ;)

eerste reactie: thank fcking god dat ik er geen geld aan gaf :thumbdown:
het zat wel lekker snor met de decors/muziek/acteerwerk, maar het verhaal trok op geen zak (indiana vs aliens???), scenes die er vo niks tussenzaten (wtf met die atoombom ???), karakters zoals z'n ex & z'n zoon zate er voor piet snot bij ook vond ik, ...

zo zie je maar alles belangrijk is in een film (verhaal/acteurs/decors/...)

misschien nog leuk om in een natte winterdag nog es opnieuw te zien
5.1/10

• #4.686
Tropic Thunder (2008)
IMDB: 7,8
RT: 83%
MM: 3,15 /5

Mja, ik had hoge verwachtingen maar die zijn dus duidelijk niet waar gemaakt. Gewoon een ietwat bovengemiddelde Ben Stiller film met een R rating. Aardige momenten, grote acteurs, maar verder behoorlijke tegenvaller. De grindhouse rip-off trailers in het begin waren nog prima, maar de film zelf was minder. Hyped imo. Ik was met 4 vrienden met uiteenlopende film smaak, maar we hadden allemaal het tegenvaller gevoel, en ook de bioscoop zal was gematigd enthousiast met een kleine 10 goede lach momenten in de film. 6,5/10

Ga helemaal me je mee, best wel een tegenvaller.

Noem één film van/met Ben Stiller die geen tegenvaller was. Echt zo'n B-acteur.

• #4.688
Noem één film van/met Ben Stiller die geen tegenvaller was. Echt zo'n B-acteur.

True, geen enkele heeft enige indruk gemaakt. Maar deze werd toch wel goed ontvangen en de vietnam-parodie sprak me wel aan.

Besides:
RT zei:
83 % Tomatometer

Consensus: With biting satire, plenty of subversive humor, and an unforgettable turn by Robert Downey, Jr., Tropic Thunder is a triumphant late Summer comedy.

Ja precies, alle Ben Stiller films scoren doorgaans ook wel een 6je wat ze ook verdienen. Al vond ik bv Zoolander en Starskey & Hutch toch wel zeer grappig.

ben stiller... bah, altijd dezelfde rollen (qua humor) en z'n kop alleen al :barf:

MV5BMjAyMzQ2MDE3OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNTY3Mjg2MQ@@._V1._SX94_SY140_.jpg

BATTLE IN SEATTLE
7.1/10

Wat een goede film zeg!

check it out bitches

''Its November 1999, and five days are about to rock the world as tens of thousands of demonstrators take to the streets of Seattle in protest of the World Trade Organizations Ministerial Meeting. Among them are Django (Andre Benjamin), Sam (Jennifer Carpenter), Lou (Michelle Rodriguez) and Jay (Martin Henderson). Each has a unique story, but theyre united in a common desire to be heard and to make a difference in the world. For these four protesters, this is very personal and the stakes are higher than mere politics.''

Laatst bewerkt:
welke?

Heb hem net binnen, vanavond misschien eens checken dan.

indiana jones 4 nog niet gezien en gelukkig kwam vandaag de dvd uit ;)

eerste reactie: thank fcking god dat ik er geen geld aan gaf :thumbdown:
het zat wel lekker snor met de decors/muziek/acteerwerk, maar het verhaal trok op geen zak (indiana vs aliens???), scenes die er vo niks tussenzaten (wtf met die atoombom ???), karakters zoals z'n ex & z'n zoon zate er voor piet snot bij ook vond ik, ...

zo zie je maar alles belangrijk is in een film (verhaal/acteurs/decors/...)

misschien nog leuk om in een natte winterdag nog es opnieuw te zien
5.1/10

eensch.

Toen ik em zag kreeg ik zelf zin om te rellen :D

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull 2008 720P BLURAY X264-OUTDATED

die HD ga ik niet downloaden gezien de comments...

Terug
Naar boven