AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

download dan dvdrip ofzo

wat denk je dat ik aan het doen ben... :P

Haha, die film is echt zo slecht. Het slaat allemaal helemaal nergens op. Allemaal nutteloze stukken om het spectaculair te laten lijken. Het verhaal is echt dunner dan flinterdun. Ik snap niet hoe ze het zo gay hebben kunnen maken. En die subtiele hints dat Shia LaBeouf de volgende Indiana Jones wordt waren al helemaal treurig.

inderdaad, wat een shit film. Na 15 minuten direct die hele dvd uit m'n utorrent geflikkerd.

die shia kan dus echt niet acteren behalve het amerikaanse nancyboy uit te hangen

chaos_theory.jpg

Chaos Theory (2007)
IMDB: 7,2
RT: 28%
MM: 3,25 /5

Aardige comedy/drama film met een vrij doorsnee verhaal, in een niet echt doorsnee jasje. Prima voor tussendoor, 6,5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Wind That Shakes the Barley (2006)
IMDB: 7,7
RT: 88%
MM: 3,54 /5

Aangrijpende film over wat hommelus tussen Ierland en Engeland jaartje of 100 terug. Wel genoten van deze film met een klein beetje actie en wat sterk drama. Wel een aanradertje. 8-/10

Battle In Seattle (2007)
IMDB: 7,1
RT: 52%
MM: 2,00 /5

Mja, prima filmpje met wat leuke rel momenten, maar verder natuurlijk enorm voorspelbaar. De verhaallijnen die er in verwerkt zitten om wat emo er in te krijgen maken het allemaal wat slap. 6,5/10

De verhaallijn met zwangere vrouw en copper was natuurlijk te voorspelbaar voor woorden

Soulwax%20-%20Part%20Of%20The%20Week%20end%20Never%20Dies.jpg

Part Of The Weekend Never Dies (2008)
IMDB: 6,8
RT: nvt
MM: 3,83 /5

Aardig coole docu over 2manyDJ's/Soulwax. Had graag wat meer live beelden gezien, en dat ze wat rustiger in beeld werden gebracht zodat het wat meer impact had, hou niet zo van het snelle knip en plak werk in de beelden. Maar toch zeker de moeite waard als je beetje van de muziek houdt. En jezus, wat is de opening van deze film irritant met het 'zingende' introduceren van de film, pfff, werd gek van dat wijf. 7/10

Over The Hedge (2006)
IMDB: 7,1
RT: 73%
MM: 3,35 /5

Aardige animatie film met prima humor. Natuurlijk moet het wel beetje leuk blijven voor de kids en moet die kids ook wat moraal bij gebracht worden wat het wat minder maakt allemaal. 6,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.709
@Roxxe, Tractortje. Vond het een prima vervolg!!

indianaposter3.jpg

Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull

What can I say? Geweldig vervolg! Heb me echt prima vermaakt voor het grootste scherm van Nederland. Helemaal in de style van Indie's beste films, rake grappen en klappen en lekkere stunts. Geloofwaardigheid en realisme bestaat nauwelijks in de serie, dus maak ik me niet druk om over-the-top stunts die elkaar natuurlijk in rap tempo opvolgen. Het verhaal snijdt een nieuw continent aan en een nieuw karakter wat best wat toevoegt. Ford en Blanchett zetten de prima prestaties neer!

7.5/10; laat maar komen de volgende delen!

:orly: dacht dat de bedoeling was om de herinnering aan de eerste 3 films totaal te verkrachten :scratch:

Zelden is het verstandig om nieuwe delen te produceren na de trilogie. Het schept alleen de indruk van het willen uitmelken van een concept en verkracht inderdaad de trilogie, in die zin dat het een afgesloten boek was waar niet aan gerommeld moet worden.

Je gaat ook geen succesvol boek schrijven om dan 10 of 20 jaar later er een hoofdstuk aan toe te voegen omdat je dan nog meer denkt te kunnen verkopen.

Maar goed misschien vergis ik me, moet de film nog zien...

A History of Violence

http://www.imdb.com/title/tt0399146/
IMDB Rating: 7.6

Overschatte troep!

- Flinterdun script
- Overbodige scene's
- Subplot dat nergens over gaat
- Cinematography van kiss my ass
- Erg matige performances
- En W. Hurt die een Oscar krijgt voor een k*tperformance in 6 minuten, hoe kan dat nu weer? :roflol:

-5/10

Heb net Donnie Brasco (Al Pacino & Johny Depp) bekeken. Goede film, met goede momenten, maar het einde vind ik toch maar zwakjes, gaat precies plots veel te snel, is net of ze er vlug een einde aan willen maken. 7,5/10

Waarschijnlijk omdat Pistone abrupt uit het maffialeven werd getrokken en het voor hem ook plots gedaan was.

De echte Lefty is trouwens nooit vermoord.

Net terug van bios... "eagle eye" stond op ons programma vandaag!
Ben echt teleurgesteld in deze film! Dacht dat ie stukken beter was! Spielberg zou beter in pensioen gaan...
Film is een afkooksel van "die hard 4" met cybertoestanden die op weinig slaan...
Soms goeie actiemomenten maar dit kan geen reden zijn om naar deze film te gaan kijken...
Gebuisd voor mijn part!

Gisteravond 'Mirrors' gekeken. Wat heb ik ontzettend genoten zeg, prachtig.

Hostel
best wel weer een aardige horror/thriller.
Deze film heeft een enge sfeer en de acteurs acteren vrij goed. Ook het verhaal is zeker voor een horror film voldoende. Een goede horror/thriller.
7,3/10

542108990_59e4f95405.jpg

Hostel 2
Dit deel is toch een stukje minder dan de eerste. Hostel 2 heeft een veel minder spannende sfeer, maar toch een aardige film om te zien.
6,5/10

Death Race

Lekkere actie, goeie special effects, mooi gefilmd en een van mijn favo acteurs Statham deed het ook uitstekend! 4/5

Babylon A.D.
Vrij warrig verhaal, had er iets meer van verwacht. Vin Diesel was wel weer goed aanwezig :cool: 3/5

Mirrors
Voor horror begrippen is Mirrors zeker geen slechte film. Goeie special effects en schrikmomenten (die scene in de badkamer met die kaak :eek:). 3.5/5

Jaa die kaak scene was best vies he haha, ik kreeg koude rillingen op maar 1 moment van de film. Toen dat gekrijs kwam van die vrouw die verbrand was. Aan het begin van de film is dat. Maar dat gekrijs was echt freaky.

Terug
Naar boven