XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ping Pong Playa (2007)
IMDB: 7,1 (262)
RT: 64% (28)
MM: 2,87 /5 (4)

Flauwe en voorspelbare comedyfilm in een sportfilm jasje, met dus ook de welbekende sportfilm opbouw. Nergens grappig, wel verantwoord voor de kids. Niet de moeite. 5/10

letrightonepost.jpg

Let The Right One In (2008)
IMDB: 8,5 (1,495)
RT: 98% (41)
MM: 3,71 /5 (19)

Erg aparte Zweedse drama/horror film. Geschoten in een mooie omgeving en niet en film zoals je ze vaak ziet. Ik heb er van genoten, al is hij zeker niet voor iedereen weg gelegt omdat het over het algemeen een erg rustige film is met enkele pieken. 8-/10

Traitor (2008)
IMDB: 7,4 (2,519)
RT: 53% (117)
MM: 3,78 /5 (14)

Vermakelijke 1000 in een dozijn actiefilm met een handje aardigbekende acteurs. Niets wat je nog niet eerder gezien hebt, maar als je liefhebber bent van het actie/politie-thriller genre is het wel wat voor je. Ik ben dat niet echt, ik vond hem ook wat traag en langdradig naast de voorspelbaarheid. 6,5/10

The Notebook

Een romantische drama, maar wat een schitterende, schitterende film. Pakt je mee vanaf de eerste minuut. Het simpele liefdesverhaal wordt prachtig vertolkt. Geweldige emoties in de film en het goede acteerwerk en de band tussen de twee hoofdrolspelers komt zeer goed uit de verf. Het einde is geweldig passend. Ik werd er echt ingezogen en had op sommige momenten zelfs tranende oogjes (aaah :o).

9,5/10

The Notebook
http://www.astor-theatre.com/images/in-line/posters/postersT/the-notebook-ver2.jpg

Een romantische drama, maar wat een schitterende, schitterende film. Pakt je mee vanaf de eerste minuut. Het simpele liefdesverhaal wordt prachtig vertolkt. Geweldige emoties in de film en het goede acteerwerk en de band tussen de twee hoofdrolspelers komt zeer goed uit de verf. Het einde is geweldig passend. Ik werd er echt ingezogen en had op sommige momenten zelfs tranende oogjes (aaah :o).

9,5/10

Idd een goede film.

http://www.reelmovienews.com/images/gallery/ping-pong-playa-movie-poster.png

Ping Pong Playa (2007)
IMDB: 7,1 (262)
RT: 64% (28)
MM: 2,87 /5 (4)

Flauwe en voorspelbare comedyfilm in een sportfilm jasje, met dus ook de welbekende sportfilm opbouw. Nergens grappig, wel verantwoord voor de kids. Niet de moeite. 5/10

http://www.dreadcentral.com/img/news/jan08/letrightonepost.jpg

Let The Right One In (2008)
IMDB: 8,5 (1,495)
RT: 98% (41)
MM: 3,71 /5 (19)

Erg aparte Zweedse drama/horror film. Geschoten in een mooie omgeving en niet en film zoals je ze vaak ziet. Ik heb er van genoten, al is hij zeker niet voor iedereen weg gelegt omdat het over het algemeen een erg rustige film is met enkele pieken. 8-/10

http://www.iwatchstuff.com/2008/06/12/traitor-poster-cheadle.jpg

Traitor (2008)
IMDB: 7,4 (2,519)
RT: 53% (117)
MM: 3,78 /5 (14)

Vermakelijke 1000 in een dozijn actiefilm met een handje aardigbekende acteurs. Niets wat je nog niet eerder gezien hebt, maar als je liefhebber bent van het actie/politie-thriller genre is het wel wat voor je. Ik ben dat niet echt, ik vond hem ook wat traag en langdradig naast de voorspelbaarheid. 6,5/10
waar heb je let the right one in gezien? toch niet als camrip hopelijk?

The Notebook
http://www.astor-theatre.com/images/in-line/posters/postersT/the-notebook-ver2.jpg

9,5/10
Emo-kid! Haha nee die gaan we dan eens zien.

Ben benieuwd, maar denk niet dat ik een Belgische film ooit goed zal vinden (buiten Daens die was nog te pruimen). Wat maakt Loft dan zo speciaal? Als ik de trailer zie lijkt het me al 1000x gedaan in Amerikaanse films?

Als je de vergelijking maakt met amerikaanse films steekt hij er misschien niet met kop en schouders boven uit maar het komt misschien omdat we op nederlands vlak bijna niks gewoon zijn... Ik weet het niet... Laat je eens iets weten als je hem hebt gezien? Hij zal je in elk geval niet teleur stellen denk ik...

Bangkok Dangerous
[Link niet meer beschikbaar]

Wat een grap. Er gebeurt de eerste zeventig minuten niets noemenswaardig. En daarna eigenlijk ook niet. Je komt niets te weten over de hoofdpersoon z'n achtergrond, wat imo toch best interessant had geleken. Er is gewoon een elite assasin die mensen vermoord. Dat is gewoon de film. Niks minder en zeker niet meer :roflol: Cliché Nicholas Cage crap die ook nog eens gruwelijk slecht gecast is. Hij het het hoofdkarakter totaal niet overtuigend neer te zetten. Het is einde is helemaal dramatisch. Totaal niet logisch, of wat dan ook. Verspilling van m'n tijd.

Zometeen Pineapple Express kijken. Ben benieuwd, ondanks de redelijk negatieve review van Rob G.

4/10 voor de lekkere Aziatische chicks die erin zitten.

Heb hem ook maar eens gekeken ondanks de review...

Ik vond het ook maar een matige film..

Hij zegt ergens in de film tegen zijn leerling (zal maar leerling zeggen) You never know where i am or where i will go tenminste iets in die trant dus ik had het geassocieerd met het einde dat niemand meer weet waar die is... dus vond het einde toch wel catchy...

Ik zou zeggen 5/10

The Notebook

9,5/10
oh "god"

morgen naar quantum of solace gaan kijken :D

paar minireviews:
tropic thunder: 6,5 /10
goed geacteerd, beetje overkill door stiller, maar overal best goed

hellboy2: 7/10
ook goed te pruimen, leuke karakters alhoewel op sommige momenten minder, maar het verhaal met de gfx is best goed

series:
alle 6 seizoenen van oz gezien
over het leven in een speciale gevangenis, bevat alles, komedie/drama/horror maar bovenal goed geacteerd

nu the wire seizoen 1 aant volgen
gaat over flikkenteam die drugsdealers volgen, de serie is erg hoog bekroond dus zeker de moeite om volledig uit te kijken

Ik ben achter dvd's geweest en heb volgende, veelbelovende titels meegenomen. Ik heb er al veel van gehoord dus dit is het geworden:

The Illusionist (the prestige vond ik prachtig en deze schijnt beter te zijn)
Into the wild (spreekt mij wel aan)
Aanrijding in moscou (deze was niet mijn keuze)
The shining (schijnt goed te zijn)

;)

Prison break seizoen 4, tot aan aflevering 8:

ik vind dit echt weer het niveau dat ik van prison break gewend was, onverwachte plotwendingen en meesterlijke dialogen. Vooral omdat je ieder personnage al goed kent en weet wat hij hier doet. Ik ga zo rap mogelijk 9 kijken en dan verlangen tot ze weer uitkomen!

Ik ben achter dvd's geweest en heb volgende, veelbelovende titels meegenomen. Ik heb er al veel van gehoord dus dit is het geworden:

The Illusionist (the prestige vond ik prachtig en deze schijnt beter te zijn)
Into the wild (spreekt mij wel aan)
Aanrijding in moscou (deze was niet mijn keuze)
The shining (schijnt goed te zijn)

;)
vervang the illusionist door the prestige, de rest is goe

Prison break seizoen 4, tot aan aflevering 8:

ik vind dit echt weer het niveau dat ik van prison break gewend was, onverwachte plotwendingen en meesterlijke dialogen. Vooral omdat je ieder personnage al goed kent en weet wat hij hier doet. Ik ga zo rap mogelijk 9 kijken en dan verlangen tot ze weer uitkomen!
kweenie, who cares dat ze data van zo'n apparaat moeten stelen ??? hopelijk word het wat beter sinds dat wijf is ontsnapt

Terug
Naar boven