AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Als je American Beauty niks vond beschik je waarschijnlijk over te weinig empathisch vermogen. Het is een heel diepe en emotionele film, niet voor die hard fans van actie of thriller, dat lijkt me duidelijk.

Ik ben absoluut geen die hard actie of thriller fan.

Maargoed behoorlijke uitspraak zonder een persoon persoonlijk te kennen, maar goed gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. :D

David Lynch is inderdaad geniaal, maar nu noem je net zijn mindere films op. :roflol: Doe mij Lost Highway, Mulholland Dr. en Inland Empire maar! :)

haha ok
bestempel me maar als een Noob die aleen van actie films houd ;)

geef mij maar films van David lynch dan
zoals: Bleu velvet, wild at heart, white sands

dan komt het verhaal in een film als american beaty over als goedkope pulp in mijn ogen :)
Not my words :P

De kunst van film is ook om een breed publiek aan te spreken. Onder goedkope pulp versta ik heel wat anders.

Ik ben absoluut geen die hard actie of thriller fan.

Maargoed behoorlijke uitspraak zonder een persoon persoonlijk te kennen, maar goed gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. :D
Ach smaak... romantische films zeggen mij ook niks, maar kan in dat genre wel rommel van kwaliteit onderscheiden...

Not my words :P

De kunst van film is ook om een breed publiek aan te spreken. Onder goedkope pulp versta ik heel wat anders.

denk dat dat vooral de bedoeling van de film was om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken, goedkope pulp was idd wat te kort door de bocht van me :o

haha ok
bestempel me maar als een Noob die aleen van actie films houd ;)

geef mij maar films van David lynch dan
zoals: Bleu velvet, wild at heart, white sands

dan komt het verhaal in een film als american beaty over als goedkope pulp in mijn ogen :)
weet je eigenlijk waar die films over gaan??? niemand denk ik

ontopic samen met een beruchte ex-dbb'er naar quantum of solace gaan kijken

a) what the ****ing ****? 9€ voor een ****ing ticket in de kinepolis? eerst naar een halfuur reclame en crappy trailers zitten kijken? 6pleuros voor wat popcorn & coke???

b) de film zoog monkeyballen, alsof de regisseur een lijstje had van dinge die erin moeten om het een "james bondfilm" van te maken

- race met auto's: check
- vechten terwijl alles rondom je ontploft: check
- achtervolgingsscene op daken: check
- anusknijpende dialogen met geil oostblok wijfie: check
- baddie die er niks van bakt: check
- onkwetsbare bond: check
- reis rond de wereld voor geen enkele reden: check
...

5/10 voor de moeite
dus mijn tip: ga deze film NIET kijken in de cinema maar wacht op de dvdrip :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.969
David Lynch is inderdaad geniaal, maar nu noem je net zijn mindere films op. :roflol: Doe mij Lost Highway, Mulholland Dr. en Inland Empire maar! :)

:haha: That's pushing it...

Hellboy II: weinig verwachting werd overtroffen in de bioscoop, vrij vermakelijk.

American Beauty: vele jaren geleden eens gezien en toen een 6je gegeven, vond het weinig bijzonder. De soundtrack is wel als meest typerend voor de film blijven hangen. Zal hem nog eens herzien, maar verwacht er alsnog weinig van.

Laatst bewerkt:

is toch niet zo moeilijk dat verhaal van die 3 die ik noemde

bij Mullholand drive en losthighway weet ik eerlijk gezegd niet waar over het gaat, die vond ik dan ook wel beetje minder, maar toch de moeite om gezien te hebben :p

ontopic samen met een beruchte ex-dbb'er naar quantum of solace gaan kijken

a) what the ****ing ****? 9€ voor een ****ing ticket in de kinepolis? eerst naar een halfuur reclame en crappy trailers zitten kijken? 6pleuros voor wat popcorn & coke???

b) de film zoog monkeyballen, alsof de regisseur een lijstje had van dinge die erin moeten om het een "james bondfilm" van te maken

- race met auto's: check
- vechten terwijl alles rondom je ontploft: check
- achtervolgingsscene op daken: check
- anusknijpende dialogen met geil oostblok wijfie: check
- baddie die er niks van bakt: check
- onkwetsbare bond: check
- reis rond de wereld voor geen enkele reden: check
...

5/10 voor de moeite
dus mijn tip: ga deze film NIET kijken in de cinema maar wacht op de dvdrip :)

dat is jammer dat de film zo tegenvalt :(

Gisteren "The Shining" gezien op vt4. Het was alweer een heel tijdje geleden dat ik em gezien .

afavyr.jpg

Echt een zalige film .

Krijgt van mij een 9/10 .

Deception

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Intelligente film, zit knap in elkaar en blijft boeiend tot het einde! De eerste 40 minuten zit je vol spanning te wachten tot "het" gebeurd, maar dat eerste stuk van de film is allesbehalve saai of slecht te noemen.
Alleen is het vanaf dan klein tikkeltje té gemakkelijk gemaakt, waar het om te doen is... had iets veel specialer verwacht, wat meer "wooow".

voor de rest kan ik er niet veel van zeggen zonder teveel te verklappen, alleen nog een klein spoilertje :)
vind het een betere versie van the talented mister rippley

zeker een aanrader deze!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.976
harshtimes.jpg

Harsh Times

Aardig vette film met de altijd vette Christian Bale. Ik zie hem liever in rollen als American Psycho, maar deze rol was ook prima. Film gaf me af en toe beetje een training day achtig gevoel (edit: lol nu ik deze post overkijk zie ik op de poster hier boven 'from the creator of training day' staan, had ik niet eens gezin), beetje de opbouw van de film zeg maar. Zeker de moeite waard! 7,5/10

De film leek wel een beetje te lijden onder overacting van Bale en Rodriguez door overmatig slang te praten, maar gaandeweg ontwikkeld de rol van met name Bale zich sterk en wordt naar het einde toe indrukwekkend. Dit redt de film zeker. Ik zie de vergelijking die je maakt met Trainingday wel, beiden films eindigen in soortgelijke climax.

7/10

voor de rest nog nieuwe dvd's die de moeite zijn?

want mijn torrent is weer leeg, dus tijd voor nieuwe :D

Ik probeer het maandelijks up to date te houden.

Terug
Naar boven