- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Requiem voor a dream
Niet afgekeken. Ik raakte in een depressie na een uur. En ik zag alle loverboy praktijken alweer aankomen. En daar had ik geen zin in. Misschien een andere keer afkijken.
p*ssy!Requiem voor a dream
Niet afgekeken. Haha, t*ring, ik raakte in een depressie na een uur. En ik zag alle loverboy praktijken alweer aankomen. En daar had ik geen zin in. Misschien een andere keer afkijken.
Inderdaad een normale reactie als je 'm voor het eerst ziet. De tweede keer ga je pas het meesterlijke ervan begrijpen. Gewoon een keer opnieuw zien zou ik zeggen, op de DVD staat ook één en ander over de making of en de achtergrond over het idee, zeker de moeite waard om te zien!Requiem voor a dream
Niet afgekeken. Haha, t*ring, ik raakte in een depressie na een uur.
Dat komt niet aan bod, het gaat echt meer over de karakters die elk een eigen weg gaan en zich de vernieling in werken.En ik zag alle loverboy praktijken alweer aankomen. En daar had ik geen zin in.
Requiem voor a dream
Niet afgekeken. Haha, t*ring, ik raakte in een depressie na een uur. En ik zag alle loverboy praktijken alweer aankomen. En daar had ik geen zin in. Misschien een andere keer afkijken.

Wtf Sheen een hartaanval en Brando die niet meer dan 5 minuten wou improviseren![]()
Een absolute must-see voor de liefhebbers van deze film (al lijkt het moeilijk om dit na 1 kijkbeurt te zijn) is de documentaire over de film: Heart of Darkness - a filmmakers apocalypse. Fantastisch!
, Michelle Pfeiffer en Claire Danes
.Een absolute must-see voor de liefhebbers van deze film (al lijkt het moeilijk om dit na 1 kijkbeurt te zijn) is de documentaire over de film: Heart of Darkness - a filmmakers apocalypse. Fantastisch!

Max Payne
[Link niet meer beschikbaar]
Ook ik heb Max Payne uitgespeeld en ik moet de film dan ook beoordelen icm de game. En dat is niet gelijk negatief, want OoOooOoooh, de eerste drie kwartier zijn GENIETEN. Een geweldige, hele aparte, typische Max Payne sfeer. Heb me zelden zo gevoeld tijdens een film. Haha, briljant.
Maar helaas duurt de film 90 minuten.
Op het moment dat de echte actie begint en de verhaallijn begint in te zetten wordt het matig, zeer matig. Max wordt vertolkt door Wahlberg, waar ik geen fan van ben. Max komt totaal niet op mij over als een echte verbitterde die hard alles-killer. Eigenlijk gewoon als niks. Totaal geen overtuigende rol. Mona Sax wordt even belabberd vertolkt door Kunis. Jim Bravura is een n*ger en waar de **** zijn Cognitti en Vladimir? En dan nog niet eens te spreken over de cover. Gay pretty boy Wahlberg moet er weer op staan met zijn gladde gezicht. Check één post hierboven. Dát is een Max Payne cover!
Ze hadden deze film beter over twee of misschien wel drie delen kunnen vertolken vind ik. Een klassieker als Max Payne is gewoon verdoet. In twee delen had je een goede verhaallijn kunnen aanhouden, die eveneens in de game is te vinden, en ook die geweldige sfeer kunnen behouden.
Eerste 45 minuten: 9,8/10.
Totale film: 6/10
Quantum of Solace
Zit nu op 75 minuten, maar wat een poepfilm. Ik twijfel om hem uit te zetten. Vind het echt geen **** aan. 'Tis gewoon een blockbuster actionflick. Niet Bond-waardig.
verder is de film 1 grote ford reclame+1 vrijdag in de bios gezien. Daniel craig is geen suave charming ladies man, maar eerder een ex kgb'erverder is de film 1 grote ford reclame
.. Weinig goede film laatste tijd.. Ik vind jouw lijstje dan ook niet echt indrukwekkend Rob G.. Niet dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt, maar vind niet dat er echt bijzondere dingen waren in 2008...The Dark Knight waar iedereen laaiend over was, vond ik zelf maar tegenvallen... Into the Wild op 1!!! No Country For Old Men op een goede tweede plaats