Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Burn After Reading

Geniale cast en dat is ook wel af te zien aan de acteerprestaties. Geweldig. Vooral Malkovich maakt het de moeite waard. Leuke film, waarin het personage van Brad Pitt voor wat humoristische momenten zorgt.

7.5/10

taken1_large.jpg

awesome film, liam stelt me nooit teleur :bow:
verhaal is beetje cliché (vader verliest ontvoerde dochter in prostitutiering en gaat haar opzoeken en kilt iedere badguy), maar de uitvoering vond ik superduper :p soort bourne style fighting inclu

gaat hem zien!
7.6/10

Ik ga hem over 5 min kieken

MV5BMjE4NDY1Nzg5N15BMl5BanBnXkFtZTcwMzAxNzEwMg@@._V1._SX284_SY400_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0988047/ gezien, goeie flick. Puik geacteerd, ze weten een goede sfeer neer te zetten en ook al is het een enkele keer wat voorspelbaar het verhaal blijft boeien tot het eind.

8/10

ps niet geschikt voor Ahnôldfan

MV5BMjE4NDY1Nzg5N15BMl5BanBnXkFtZTcwMzAxNzEwMg@@._V1._SX284_SY400_.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0988047/ gezien, goeie flick. Puik geacteerd, ze weten een goede sfeer neer te zetten en ook al is het een enkele keer wat voorspelbaar het verhaal blijft boeien tot het eind.

8/10

ps niet geschikt voor Ahnôldfan

bedankt voor de tip, ziet er goeie film uit ook

Ik was er zelf niet zo positief over als Deur:

http://www.iwatchstuff.com/2008/06/12/traitor-poster-cheadle.jpg

Traitor (2008)
IMDB: 7,4 (2,519)
RT: 53% (117)
MM: 3,78 /5 (14)

Vermakelijke 1000 in een dozijn actiefilm met een handje aardigbekende acteurs. Niets wat je nog niet eerder gezien hebt, maar als je liefhebber bent van het actie/politie-thriller genre is het wel wat voor je. Ik ben dat niet echt, ik vond hem ook wat traag en langdradig naast de voorspelbaarheid. 6,5/10

Maar wel de moeite daar niet van.

Burn After Reading

Geniale cast en dat is ook wel af te zien aan de acteerprestaties. Geweldig. Vooral Malkovich maakt het de moeite waard. Leuke film, waarin het personage van Brad Pitt voor wat humoristische momenten zorgt.

7.5/10

Heb hem een kleine maand geleden in avant-première gezien. Echt een topfilm. Kon em zeker waarderen.

mummy 3 -> prullenbak

245aq9k.jpg

Gisteren "I AM LEGEND" gezien.

T'was best wel een spannende film maar met enkele minpunten.

Ik stoorde me vooral aan het feit dat veel dingen overduidelijk CGI waren. Zoals in het begin met die leeuwen ,die zagen er gewoon veel te fake uit . Dan die gemuteerde mensen kwamen in sommige scenes ook niet echt overtuigend over. Verhaal was niet van het origineelste maar dat wist ik al nog voor ik begon te kijken.

Dan de acteerprestatie van "will smith". Op sommige momenten was ie echt overtuigend en dan in andere scenes laat hij enkele steken vallen waardoor de scene niet goed overkomt.

De beste acteerprestatie komt van de hond "Sam". ;)

Deze film krijgt van mijn 7/10.

Traitor

Vette film. Niet bijzonder veel actiemomenten (lees: explosieven, gunfights, handgevechten), maar wel een stoere verhaallijn die mooi inspeelt op de hedendaagse moslimproblematiek. Meer dan stoer is het ook niet, al zit de film wel leuk in elkaar. Ik vind Don Cheadle een overtuigende rol neerzetten, maar helaas is hij wel de enige. Ik miste ook een beetje de muziek.

6.9/10

The illusionist

ik had hoge verwachtingen maar die zijn verre van ingevuld. Iedereen claimt dat The prestige minder goed is, maar ik vind van niet.
1) het mysterie van het verhaal wordt in 1x onthuld, zonder je op je honger te laten wachten. Het is ook overduidelijk, en de plot had beter gekund.
2) Denken ze nu echt dat er een bende mong*len zit te kijken? Zwevende kaarten, doorvoelbare mensen, doden oproepen, geestenverschijningen... geen enkel van deze trucs werden uitgelegd, ik voelde me misleid achteraf. In the prestige zag je de uitleg van de trucs, wat bijdroeg tot een geloofwaardige kijk achter de schermen.
3) in het algemeen vind ik de film te chronologisch en te simpel.

6.1/10

weet je eigenlijk waar die films over gaan??? niemand denk ik

ontopic samen met een beruchte ex-dbb'er naar quantum of solace gaan kijken

a) what the ****ing ****? 9€ voor een ****ing ticket in de kinepolis? eerst naar een halfuur reclame en crappy trailers zitten kijken? 6pleuros voor wat popcorn & coke???

b) de film zoog monkeyballen, alsof de regisseur een lijstje had van dinge die erin moeten om het een "james bondfilm" van te maken

- race met auto's: check
- vechten terwijl alles rondom je ontploft: check
- achtervolgingsscene op daken: check
- anusknijpende dialogen met geil oostblok wijfie: check
- baddie die er niks van bakt: check
- onkwetsbare bond: check
- reis rond de wereld voor geen enkele reden: check
...

5/10 voor de moeite
dus mijn tip: ga deze film NIET kijken in de cinema maar wacht op de dvdrip :)

couldn't agree more.
je weet niet eens wie aan welke kant staat, wat de bedoelingen zijn van beide partijen, wie de helft van de personages is die bond en dat ander oud wijf vernoemen, noem maar op...

en weet iemand wat de titel wil zeggen, na het kijken van de film?

nog een ander voorbeeld:
mooi aangelegd paadje voor mr bond in het midden van een dak ???
http://www.imdb.com/media/rm3709375488/tt0830515

Crank

Eindelijk weer eens een echte ouderwetse actiefilm gezien. Jason Statham is niet mijn favoriete acteur (al vind ik de Transporter reeks wel heel vet) en bewijst dat hier weer. Deze rol had veel beter vertolkt kunnen worden denk ik. Desondanks een heerlijk no-brain shooter, met veel onmogelijke acties, veel explosies, heel veel kogels, een hoofdpersonage wat ondanks een schotwond in de hamstring moeiteloos doorsprint en een lekker wijf. Daarbij ook nog eens heerlijke metal om het vette, maar simpele verhaal te ondersteunen.

7.4/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.997
5000 posts in ruim 50 maanden :thumbs:

Blijven posten de reviews!!

christiane_f.jpg

Waargebeurd verhaal over een 13/14jarig meisje die de Berlijnse drugs- en prostitutiescene ingaat. Keiharde film zonder flashy drugseffecten met David Bowie soundtrack. Echte aanrader, maar je moet er wel voor in de stemming zijn. 8,5/10

Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981)
IMDB: 7,6 (3,387)
RT: n/a
MM: 3,75 /5 (784)

Goede maar enorm deprimerende drugs film. Zoals Teun zegt; waargebeurd en dat maakt het extra indrukwekkend. Goed geacteerd ook. Maar zeker geen feel-good film, wat een ellende allemaal. Erg indrukwekkend en een film die je niet snel zal vergeten. 8-/10

Net gekeken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Redelijk voorspelbaar verhaal tot het moment dat je denkt dat Kevin Bacon dromend in zijn huis zit. Daarna gaat de film in de tweede versnelling op dezelfde voet verder. Leuk om te kijken, maar geen topper.

7/10

Volgende films zijn: Rec. en Eastern Promises.

Max Payne

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook ik heb Max Payne uitgespeeld en ik moet de film dan ook beoordelen icm de game. En dat is niet gelijk negatief, want OoOooOoooh, de eerste drie kwartier zijn GENIETEN. Een geweldige, hele aparte, typische Max Payne sfeer. Heb me zelden zo gevoeld tijdens een film. Haha, briljant.

Maar helaas duurt de film 90 minuten.

Op het moment dat de echte actie begint en de verhaallijn begint in te zetten wordt het matig, zeer matig. Max wordt vertolkt door Wahlberg, waar ik geen fan van ben. Max komt totaal niet op mij over als een echte verbitterde die hard alles-killer. Eigenlijk gewoon als niks. Totaal geen overtuigende rol. Mona Sax wordt even belabberd vertolkt door Kunis. Jim Bravura is een n*ger en waar de **** zijn Cognitti en Vladimir? En dan nog niet eens te spreken over de cover. Gay pretty boy Wahlberg moet er weer op staan met zijn gladde gezicht. Check één post hierboven. Dát is een Max Payne cover!

Ze hadden deze film beter over twee of misschien wel drie delen kunnen vertolken vind ik. Een klassieker als Max Payne is gewoon verdoet. In twee delen had je een goede verhaallijn kunnen aanhouden, die eveneens in de game is te vinden, en ook die geweldige sfeer kunnen behouden.

Eerste 45 minuten: 9,8/10.
Totale film: 6/10

Terug
Naar boven