AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik heb de game niet gespeeld, en ik verwacht een no-brainer. Misschien kan Max Payne dan toch nog wel goed uitvallen.

las ergens dat er maar 5 minuten actie in de ganse film zit???

Klopt, er zit weinig actie in. Tenminste, je zou van Max Payne meer verwachten, aangezien die 300.000 mensen doodmaakt in de game.

Er is al een R5je te downen van Max Payne, zal hem vanavond eens gaan checken. DVDrip van Dark Knight is trouwens ook uit.

American Beauty net gezien, nummer 39 op IMDB, een 8,6. Mijn verwachtingen waren hoog.

---> gaaaaap, wrijft in ogen* ontzettend saaie film, met weinig boeiende dingen.

Lester Burnham is een kerel met een dochter en een vrouw, voor een buitenstaander lijkt dit gezinnetje wel oké, maar in werkelijkheid hebben lester en zijn vrouw ernstige relatie problemen. Ook kan hij absoluut niet met zijn dochter opschieten.

Op een dag is hij het allemaal zat, en begint een heel nieuw leven, hij neemt onslag, nieuwe baan, hij gaat aan de drugs, en hij gaat in de garage trainen om zo wat meer spieren te krijgen en naar bed te kunnen met de vriendin van zijn dochter.

Op de helft van de film, wist ik hoe hij zou eindigen. (wat ik ook nog eens goed had)

Het moment dat hij de vriendin van zijn dochter voor het eerst zag, wat een ****ing belachelijk stukje was dat (rozen blaadjes en shit?) sloeg helemaal nergens op.

De hele film sloeg nergens op, al zat het wel ok in elkaar.

Objectief gezien krijgt deze film wel een voldoende omdat er veel verschillende soorten personages in zitten, die hun rol goed weten neer te zetten.

Jammer dat er gewoon geen bal aan is.

5.5/10

American Beauty is een zeer goede film met een hoog reality-gehalte. Je kunt hem op verschillende manieren kijken, ikzelf zie de film als een satire op de 'american dream'.

Dat je er geen bal aan vind wil niet zeggen dat je beoordeling daar ook naar moet zijn, er zijn ook literaire werken die zeer sterk geschreven zijn maar toch oersaai zijn. Dat wil niet zeggen dat het ook een slecht werk is wat een slechte beoordeling verdient.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.imdb.com/title/tt1038988/

Simpel en goedkoop gemaakte Spaanse horror, maar wel lekker. Kort maar krachtig met 85 minuutjes, maar na een saai begin komt 'ie aardig snel op gang en blijft in sneltreinvaart doorgaan tot het einde.

7,5/10

Crank

Eindelijk weer eens een echte ouderwetse actiefilm gezien. Jason Statham is niet mijn favoriete acteur (al vind ik de Transporter reeks wel heel vet) en bewijst dat hier weer. Deze rol had veel beter vertolkt kunnen worden denk ik. Desondanks een heerlijk no-brain shooter, met veel onmogelijke acties, veel explosies, heel veel kogels, een hoofdpersonage wat ondanks een schotwond in de hamstring moeiteloos doorsprint en een lekker wijf. Daarbij ook nog eens heerlijke metal om het vette, maar simpele verhaal te ondersteunen.

7.4/10
Goede film inderdaad. Lekker verstand op nul en knallen :)

American Beauty is een zeer goede film met een hoog reality-gehalte. Je kunt hem op verschillende manieren kijken, ikzelf zie de film als een satire op de 'american dream'.

Dat je er geen bal aan vind wil niet zeggen dat je beoordeling daar ook naar moet zijn, er zijn ook literaire werken die zeer sterk geschreven zijn maar toch oersaai zijn. Dat wil niet zeggen dat het ook een slecht werk is wat een slechte beoordeling verdient.

Daar geef ik je gelijk in. ;)

Toch vond ik het verhaal niet zo heel bijzonder.

afgelopen week Jay Cutlers fram Jay to Z gezien. niet echt een film, maar toch een dvd dus...

ik vond het echt een super chill filmpje van 3 uur 45 min maar verveelt op geen enkel ogenblik. integendeel, gewoon lekker in de zetel liggen en ineens 2u30 ineens gekeken.
super rustige en fijne gast die Jay, knaltrainingen, leuk heus, leuke omgeving, vette cars,...

nu ben ik Kevin Levrone zijn dvd aan het bekijken, is half uur bezig en wat irriteer ik me aan die gast seg??? na setje een demo geven, zichzelf te begeilen in de spiegel,...
en hij is niet eens moe na een training, nu ja zo lijkt het toch want jay was echt OP als hij naar huis ging.

De film leek wel een beetje te lijden onder overacting van Bale en Rodriguez door overmatig slang te praten, maar gaandeweg ontwikkeld de rol van met name Bale zich sterk en wordt naar het einde toe indrukwekkend. Dit redt de film zeker. Ik zie de vergelijking die je maakt met Trainingday wel, beiden films eindigen in soortgelijke climax.

7/10

bwa, ik vond het niet bepaald overacteren, zijn genoeg psycho-types die zo zijn in het echt.. En deze vorm van acteren zorgde eigenlijk voor alle grappige scenes..

Net deze film gezien: Sleepless

http://www.imdb.com/title/tt0220827/

00000274.jpg

Beetje rare film, maar best wel het bekijken waard. Best veel spannende en beangstigende scenes en de moeite waard om eens te bekijken, al is het maar 1 maal. 6,5/10

afgelopen week Jay Cutlers fram Jay to Z gezien. niet echt een film, maar toch een dvd dus...

ik vond het echt een super chill filmpje van 3 uur 45 min maar verveelt op geen enkel ogenblik. integendeel, gewoon lekker in de zetel liggen en ineens 2u30 ineens gekeken.
super rustige en fijne gast die Jay, knaltrainingen, leuk heus, leuke omgeving, vette cars,...

nu ben ik Kevin Levrone zijn dvd aan het bekijken, is half uur bezig en wat irriteer ik me aan die gast seg??? na setje een demo geven, zichzelf te begeilen in de spiegel,...
en hij is niet eens moe na een training, nu ja zo lijkt het toch want jay was echt OP als hij naar huis ging.

heb je allen deel 1 of deel 2 gezien denk ik van Jay to the z
dacht dat beide dvd's meer dan 5 uurs duurde
zeker de moeite waard om te bekijken vond ik

'Relentless' van R. Coleman is ook de moeite waard
en 'The Beginning' van Dennis Wolf. :)

Saw V *2008* (8 Januari hier in de Bios)

http://www.imdb.com/title/tt1132626/
User Rating:5.9/10

51087.jpg

Comment:
Vond hem toch best aardige film hoor, je moet wel de andere delen hebben gezien anders snap je er geen zak van. Wel is de film wat kort vergleken met de andere....

Saw V *2008* (8 Januari hier in de Bios)

http://www.imdb.com/title/tt1132626/
User Rating:5.9/10

http://www.moviemeter.nl/images/covers/51000/51087.jpg

Comment:
Vond hem toch best aardige film hoor, je moet wel de andere delen hebben gezien anders snap je er geen zak van. Wel is de film wat kort vergleken met de andere....

Heb hem zelf nog niet gezien maar schijnt weer een open einde te zijn, klaar voor alweer een vervolg... Het uitmelkingsproces kan verdergezet worden... Jammer!

[IMDB]Mirrors[/IMDB]

Ik vond 'm lang niet slecht! Het blijft uit grof hout pijlen maken en het slaat natuurlijk hé-le-maal nergens op, maar het verhaal is op zich wel goed gevonden en naast de nodige spanning en horror (sommige stukken zijn zeker niet voor gevoelige zielen :D) kon ik het acteerwerk van de hoofdrolspelers wel waarderen. 6+/10

ps: volgens mij wel een heel klein beetje geïnspireerd op The Ring ;)

Max Payne

Ook ik heb Max Payne uitgespeeld en ik moet de film dan ook beoordelen icm de game. En dat is niet gelijk negatief, want OoOooOoooh, de eerste drie kwartier zijn GENIETEN. Een geweldige, hele aparte, typische Max Payne sfeer. Heb me zelden zo gevoeld tijdens een film. Haha, briljant.

Maar helaas duurt de film 90 minuten.

Op het moment dat de echte actie begint en de verhaallijn begint in te zetten wordt het matig, zeer matig. Max wordt vertolkt door Wahlberg, waar ik geen fan van ben. Max komt totaal niet op mij over als een echte verbitterde die hard alles-killer. Eigenlijk gewoon als niks. Totaal geen overtuigende rol. Mona Sax wordt even belabberd vertolkt door Kunis. Jim Bravura is een n*ger en waar de **** zijn Cognitti en Vladimir? En dan nog niet eens te spreken over de cover. Gay pretty boy Wahlberg moet er weer op staan met zijn gladde gezicht. Check één post hierboven. Dát is een Max Payne cover!

Ze hadden deze film beter over twee of misschien wel drie delen kunnen vertolken vind ik. Een klassieker als Max Payne is gewoon verdoet. In twee delen had je een goede verhaallijn kunnen aanhouden, die eveneens in de game is te vinden, en ook die geweldige sfeer kunnen behouden.

Eerste 45 minuten: 9,8/10.
Totale film: 6/10

Ik geef je helemaal gelijk, In het begin denk je steeds ahja dat zag ik de game, die comicbooks; al dat sneeuw, die rooie schermen als hij werd geslagen noem maar op. Heerlijk sfeertje dan begin het verhaal slapjes te worden en zit je er niet meer zo in heel jammer had een veel betere film kunne worden.

Maar ik vond Wahlberg niet echt slecht het was dan wel zeker niet die verbitterde max payne maar ook niet totaal ongeloofwaardig.

Ik denk dat het geen hit, laat staan leuk zal zijn; bij de mensen die het spel NIET hebben gespeeld, als je het hebt gespeeld toch wel een aanraadertje vooral zoals tractortje al zij de eerste aantal minuten, heerlijk maarja...
Jammer genoeg van de afknapper na het einde toe
Daarom geef ook ik een : 6/10

TechnoCalyps

Documentaire / Science-Fiction

156 minuten

geregisseerd door Frank Theys

ba16741.jpg

Kunnen rattenhersenen in de toekomst een vliegtuig besturen? Zal de mens in de toekomst 300 jaar oud worden? En zullen machines uiteindelijk intelligenter dan de homo sapiens worden? De laatste 15 jaar heeft de technologie een enorme evolutie doorgemaakt. Het lijkt alsof de mens erop uit is zijn eigen soort te perfectioneren en in de toekomst misschien zelfs te overstijgen. Het uiteindelijke doel van deze ontwikkeling is iets transhumaans, 'bovenmenselijks' te creëren: een mens met perfecte ogen, immuun voor allerlei ziekten en voor de wetten van dood en verval. Maar ten koste van wat en wie gaat dit? Filmmaker Frank Theys laat je kennis maken met wetenschappers die ervan overtuigd zijn dat we een tijdperk naderen waarin de mens, zoals we die nu kennen, niet meer het meest intelligente wezen op aarde zal zijn. Technocalyps gaat over de verstrekkende gevolgen die de aankomende ontwikkelingen met zich meebrengen voor het menselijk ras. Voor- en tegenstanders worden aan het woord gelaten over dit intigrerende, maar ook onheilspellende toekomstbeeld.

Gister bekeken, is met nederlands ondertiteling.. ik moet zeggen werd er aardig stil van en was een hoop nieuw matriaal te zien.
Zeker een aanrader, BBC docu matriaal al of niet beter!!

9/10

http://www.youtube.com/watch?v=4nkVFAaNToU

Download via NZB Boneless Deze heb ik gekeken en is subbed
Download via Torrent

Ook te bekijken via Google: [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]

Lord of war

Wow, eindelijk een film van Cage die ik echt goed vond. Ben hem gaan kijken na een review in dit topic. Een indrukwekkend verhaal wat goed neergezet wordt. Cage is goed gecast en past wel bij de hoofdrol die hij speelt. Jared Leto ben ik ook stiekem een fan van. Met z'n mooie blauwe ogen! Eamonn Walker speelt altijd dezelfde soort rollen, maar speelt ze wel goed. Ben ik al fan van sinds Oz.

Een lange film, maar wel absoluut blijft boeien. Een aanrader.

8/10

Terug
Naar boven