AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

alleen ben ik er ook niet echt uit wat juist de titel betekent *bloos bloos*

quantum1
[ kwontəm] 〈zelfstandig naamwoord; meervoud: quanta〉
1 kwantum (benodigde/wenselijke) hoeveelheid

solace1
[ sollis] , solacement [ -mənt] 〈zelfstandig naamwoord〉
1 troost verlichting, bemoediging

quantum1
[ kwontəm] 〈zelfstandig naamwoord; meervoud: quanta〉
1 kwantum (benodigde/wenselijke) hoeveelheid

solace1
[ sollis] , solacement [ -mənt] 〈zelfstandig naamwoord〉
1 troost verlichting, bemoediging

oh oke, wist niet dat ik het juist niet in de film moest vinden

thx Rob!

Gisteren "SAW 5" gezien...

Nu mogen ze toch echt wel gaan stoppen hoor... mooie film maar weer meer van hetzelfde als de 4 vorige... wel weer mooie moorden! :D

7/10

Gisteren "SAW 5" gezien...

Nu mogen ze toch echt wel gaan stoppen hoor... mooie film maar weer meer van hetzelfde als de 4 vorige... wel weer mooie moorden! :D

7/10

Ik ben er wel benieuwd naar, zijn altijd wel vette films ook al word het steeds iets minder goed.
Heb je m gedownload?

Saw V vond ik ook de minste tot nu toe. Zaten wel wat zieke spelletjes in maar sommige zaken waren gewoon zo dom en voorspelbaar..

Gisteren Full Metal Jack gezien. Eerste deel is echt goed, maar het 2e deel viel voor mij echt zwaar tegen helaas. Prachtig in het 1e deel die sergeant en al die stukken met die bolle haha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.146
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Largo Winch[/IMDB]

Franse verfilming van deze Belgische strip over een weeszoon die erfgenaam wordt van een conglomeraat ter waarde van 10 miljard. Al met al een prima actiefilm met een onbekende maar uitstekende cast. Zeer vermakelijke film.

7+/10

Léon

1520-leon.jpg

Coole film, knap camerawerk, en een leuk thema. Jammer dat die hoofdrolspeelster geen t**ten had. Het verhaal vlotte goed, en werd zeer mooi ingeleid. Er waren niet zo veel spannende momenten, maar toch bleef de film boeiend. Maar na 3/4 van de film heb ik hem gepauzeerd om een half uurtje wat anders te doen, het was echt een dood moment in de film. Het verhaal eindigt wel met een grandioos slot.

IMDB: 8,6/10
eigen score: 7,8/10

• #5.148
You're welcome for the tip ;)

Heeft iemand de volgende films al gezien..!? Australia/Changeling/Oorlogsboek lijken wel de moeite om te gaan zien. Anyone?

• #5.149

JCVD (2008)
IMDB: 7,9 (2,189)
RT: 87% (52)
MM: 3,73 /5 (13)

Jean-Claude Van Damme is back! En hoe?! In zijn met stip beste film die hij ooit gemaakt heeft, en waarschijnlijk ooit zal maken. Echt enorm genoten van deze openhartige crime comedy/drama met een autobiografisch tintje. Visueel aantrekkelijke film met grauwe kleuren waar komische momenten afwisselen met een beladen sfeertje. Must see voor alle van Damme fans, maar ook wel voor niet fans! 8/10

Ik ben toevallig nèt klaar met kijken. Na mijn eerder aangemaakte topic over de trailer van deze film, waar alle simpele zielen op DBB de film alweer afschilderden als k*t, blijk ik toch gelijk te hebben. Schitterende film, met opvallend goed camerawerk en JCVD die een super rol neerzet. Waarschijnlijk ook omdat 'ie zichzelf speelt, haha. Echt een hele aparte film, maar wel erg goed. 8/10

Hmm. Toch wel een tegenvaller na deze berichten. Een leuk plot maar veel te dun, de film vervalt al snel in hervertelling van verschillende zijden zonder dat er iets wezenlijks aan toe wordt gevoegd. Dit breekt de film wel sterk op. Verder een goede rol van JCvD die de film staande houdt.

6je. Bij lange na niet de mans beste film Rob ;)

Australia in de bios gezien. Review volgt.

Wordt er gevochten in de film?

Wordt er gevochten in de film?
yea de intro is al kickass

Léon

http://www.lesfilms.org/photos/affiches/1520-leon.jpg

Coole film, knap camerawerk, en een leuk thema. Jammer dat die hoofdrolspeelster geen t**ten had. Het verhaal vlotte goed, en werd zeer mooi ingeleid. Er waren niet zo veel spannende momenten, maar toch bleef de film boeiend. Maar na 3/4 van de film heb ik hem gepauzeerd om een half uurtje wat anders te doen, het was echt een dood moment in de film. Het verhaal eindigt wel met een grandioos slot.

IMDB: 8,6/10
eigen score: 7,8/10
de uncut versie is wel kickass

Ik ben er wel benieuwd naar, zijn altijd wel vette films ook al word het steeds iets minder goed.
Heb je m gedownload?

Nee, bioscoop... (doe ik altijd met "redelijke films", je verliest een hoop mooie effecten thuis op het tv scherm volgens mij)

The day the earth stood still

Ja, eigenlijk is het een verhaal van niks. De hele film is eigenlijk gewoon niks. Er gebeurt zowat niks. Aliens op aarde, klaar. Acteerwerk is niet bijzonder, special effects zijn vet, maar ook niet heel erg bijzonder. Allemaal maar heel matigjes. Ook de boodschap die de film wil uitdragen is clichématig er doorheen gestampt.

5/10

Iemand die nog leuke kerst films weet? :D

(home alone heb ik al :p)

Hmm. Toch wel een tegenvaller na deze berichten. Een leuk plot maar veel te dun, de film vervalt al snel in hervertelling van verschillende zijden zonder dat er iets wezenlijks aan toe wordt gevoegd. Dit breekt de film wel sterk op. Verder een goede rol van JCvD die de film staande houdt.

6je. Bij lange na niet de mans beste film Rob ;)

Australia in de bios gezien. Review volgt.

Whaha, het plot was toch al vele malen dikker dan wat we van van Damme gewend zijn? :) Ik vond de film echt lekker weg kijken, goede acteerprestaties van van Damme idd. 6je, is wel mager ZZ.. :)

Vicky Cristina Barcelona (2008)

De nieuwste Woody Allen gekeken, en was weer een leuke zit. Pimp-ass Javier Bardem zet een coole rol neer in deze komisch/romantisch film met veel mooie plaatjes van Barcelona. Zeker de moeite. 7,5

Zaterdag Body of Lies gezien.
Goede film, geweldig acteer werk en sterk verhaal wat vooral nu helemaal echt voelt(omdat het zo gebeuren kan).

8.8/10

Vanavond is op België 1 om 22:15 de film "The Count of monte Cristo" te zien.

Ik vind dit zeker een aanrader. Het is een echte avonturen film zoals het hoort te zijn, waar je van droomde toen je een klein jongentje was. Het gaat over een man die jarenlang ten onrechte eenzaam opgesloten wordt. Als hij eruit komt wil hij wraak nemen. Dit verhaal komt van de schrijver van de 3 musketiers. Echt een leuke film, ook door de rollen van Guy Pearce en James Caviezel.

Cijfer: 7,6/10

Laatst bewerkt:
  • #5.160

[IMDB]Australia[/IMDB]

Een verfilming van het Australie van de jaren 40 van de vorige eeuw. Het verhaal begint met verwijzingen naar Once upon a time in the west, een hommage aan deze grote western dus. Maar daar laat de film het niet bij. Alle registers worden opengetrokken om van deze film een epische blockbuster te maken. Daar horen ook 3 eindes bij. Dus vandaar de 166 minuten speelduur. Genoeg spektakel, aangezien ook de tweede wereldoorlog nog wordt aangedaan... Verder worden de twee hoofdrollen vertolkt door Australiers wat wel aardig is.

Een film die volstaat als kerstvakantiemiddagvoorstellingbioscoopbezoekje in een anders lege zaal.

6.5/10

Terug
Naar boven