K*t kom er nou achter dat ik de versie heb die 3 minuten mist ergens (The.Curious.Case.of.Benjamin.Button.DVDSCR.XviD-DEViSE.avi)...

Ben nu de goede aan't downloaden (The.Curious.Case.Of.Benjamin.Button.PROPER.DVDSCR.XviD-AzNiNVASiAN), maar zit al op 45 minuten en ik kan nu echt niet wachten tot die goede binnen is. Haha, wat een lelijke actie.
Naja, als ik hem in de bios was gaan kijken had ik vast 6 minuten gemist, want moest ik zeker 2x gaan pissen met deze lengte film
Goed dat je het zegt, had dus ook al de verkeerde versie aanstaan!
*Zelf vnv 'The Wackness' gekeken.. Vond hem eigenlijk wel erg geslaagd.. Titel zegt alles

.. 8/10
*@Slumdog Millionair.. Ik heb het onderhand wel gehad met al die 'arme mensen' films.. Wil weer eens gewoon een lekker film zien die spannend is, mij aan het denken zet en die leuk gefilmd is, ipv dat filmen voor een boodschap van tegenwoordig :X.. 7.5/10
*Daarnaast ook 'Death Race' gekeken.. Heerlijke lompe actie, dom kijken, niet nadenken over wat je kijkt en je hebt een leuke avond

.. .5/10
*Seven Pounds ben ik ook wel over te spreken.. Goede rol voor Will Smith (en zijn carriereverloop).. Was goed te doen, maar niets bijzonders 7/10.. (Over 'boodschappenfilms' niet te spreken :+ )
*Royal Tenenbaums.. Ook hylarisch.. Erg vage en leuke film.. Zoiets bevalt me wel, dom kijken, totale waanzin en het gaat eigenlijk helemaal nergens over

.. 8/10
*Taken.. McGyves/JamesBond/Rambo zijn er niets bij

.. 7/10
*Tranformers.. Vermakelijk 7/10
*The Wrestler.. Snap wat ze wilden doen, maar voor mij niet interessant genoeg.. 6/10
Films kijken gaat weer (te) hard nu ik 's ochtends weer cardio doe op de hometrainer.. Ben bang dat ik zo elke keer zonder films zit, series moeten ook weer verder gaan