- Waardering
- 62
Ik heb net the machinist gezien, het plot heb ik niet helemaal door.
Op het einde herinnert hij zich weer dat hij een 'moordenaar' is, en die dikke kerel zou dan de verpersoonlijking zijn van zijn terugbetaling? Hij moet hetzelfde meemaken als die zoon, en laat zich dus omverrijden. Maar:
- waarom weet hij niet dat het hijzelf is die gaat vissen met die van de fabriek?
- waarom is de mevrouw op de luchthaven dezelfde niet?
- wat met 1.30u dat constant in beeld wordt gebracht?
- waar is het zoontje op het moment dat hij die dikke n*ger vermoordt?
- ...
of heb ik de film nu net helemaal niet door?
groeten, hopelijk helpen jullie me eruit!
1. Door die slaapeloosheid
2. De vrouw van die luchthaven was de moeder van het zoontje wat hij had aanggereden (die hit and run)
3. Door die tijd begint hij te denken dat het allemaal een complot is (waarom ze precies die tijd laten zien weet ik eigenlijk ook niet.)
4. Dat zoontje is nergens, alleen in zijn gedachten, dat zoontje heeft hij aangereden
2. De vrouw van die luchthaven was de moeder van het zoontje wat hij had aanggereden (die hit and run)
3. Door die tijd begint hij te denken dat het allemaal een complot is (waarom ze precies die tijd laten zien weet ik eigenlijk ook niet.)
4. Dat zoontje is nergens, alleen in zijn gedachten, dat zoontje heeft hij aangereden
Goede film verder, wat een discipline ook van christian bale om voor deze film 30kg af te vallen, ziet er creepy uiy hehe

8.0

al is dit te simplistisch uitgelegd
)