- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er mist helaas ook een stukje uit die versie
Verder ga ik compleet mee in de jou beoordeling van The curious case of benjamin button, wel wil ik er nog aan toevoegen dat ik het einde (van toen hij echt een stuk jonger werd) erg snel vond gaan, dit vond ik een beetje jammer.
In ieder geval een aanrader voor iedereen die hem nog niet gezien heeft, je kan hem zeker in je lijstje kwaliteit films plaatsen.
Ik geef hem een 8.6
Slumdog Millionaire (2008)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rete goede film over een jongen die mee doet aan Weekend Milionairs in India. Echt een coole film met een mooie opbouw en een goede combo van drama, actie en spanning. Gewoon kijken deze film, ik zeg: aanrader!!! 8+/10
@platina: hoog cijfer voor NCFOM.
ik wilde me geld terug na het zien van die film!
Inderdaad een hele sterke film (van de maker van Trainspotting). Het verhaal wordt wel op originele wijze verteld, de kersverse miljonair wordt gehouden voor een valsspeler en zodoende verteld hij tijdens zijn ondervraging aan de hand van flashbacks zijn verhaal hoe hij opgroeide in de slums en hoe hij aldoende de antwoorden kende op de quizvragen. Langzaam aan wordt de climax opgebouwd wanneer duidelijk wordt waarom hij in de eerste plaats aan de quiz meedoet. Zeker een aanrader! (Best picture - Golden Globes 2009)
Ga met Rob mee, 8+/10
Ook mag Frieda Pinto niet vergeten worden, wat een prachtige chick. De ene shot in de film waarin ze op het perron staat en van boven werd gefilmd is beeldschoon, wie kan deze shot vinden??
Zij dus:

"bedtime story"
http://nl.youtube.com/watch?v=NSlZmA3dAS8
Best vermakelijke film voor de liefhebbers van het genre...
7/10

Ik heb net the machinist gezien, het plot heb ik niet helemaal door.