Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

HeerlijkDark Knight doet niet eens mee voor beste film van het jaar.
Meer Film by the Sea;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMDB]Waltz with Bashir[/IMDB]
Originele Israelische docufilm, volledig geanimeerd. Sfeervolle verfilming van een oorlogsveteraan die ongewenst wordt geconfronteerd met herinneringen aan massamoorden in vluchtelingenkampen (waargebeurd). Geen hollywood-gelikte computeranimaties maar toch zeer sTvol.
7.5/10
In ieder geval waardige nominaties imo, iemand die de film valkyrie al heeft gezien?
. Het enige wat me niet beviel is dat hij in het Duits begint en dan in het Engels overgaat, ik bedoel NL en bioscoop = subtitles anyways
.
http://www.imdb.com/title/tt0388437/
Stauffenberg.
Met Sebastian Koch (Zwartboek) en Waldemar Kobus (Zwartboek). Wel grappig dat Sebastian Koch nu een relatie heeft met Carice van Houten die een rolletje speelt in de Amerikaanse versie van dit verhaal (Valkyrie).
Het voordeel van deze film is dat de Duitsers tenminste Duits spreken maar verder is het duidelijk dat een redelijk low budgetfilm is t.o.v. Valkyrie. Kan ook niet anders voor een TV-film.
Wel een goed, zij het wat kort, beeld van de gebeurtenissen rond de mislukte aanslag op Hitler. Ben benieuwd wat Hollywood er van gebrouwen heeft in Valkyrie.
7/10.
the meaning of life wa bij vlagen hilarisch en bij andere had ik zoiets van "wtf?", maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik geen ondertitels had en het niet altijd even duidelijk was. Al schijnen de oudere python's beter te zijn...
Ook mag Frieda Pinto niet vergeten worden, wat een prachtige chick. De ene shot in de film waarin ze op het perron staat en van boven werd gefilmd is beeldschoon, wie kan deze shot vinden??
Zij dus:
![]()