Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

2v30kyc.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=KeCCUzf6UXU

voor de mensen die van anime houden is dit egt een goeie
8/10

Hehe, die is vet idd.

we-own-the-night-cover.jpg

net 3 weken gratis film 1 en film 2
goede film
8/10

Mendes suckt, mens kan niet acteren. Maar voor de rest ziet het er wel pruimbaar uit.

The Escapist (2008)

Aardig vermakelijke gevangenis film met een handje vol niet zo heel bekende acteurs. Niet echt spectaculair, maar wel prima voor tussendoor. 7-/10

Wat vonden jullie van The Curious Case Of Benjamin Button?
Ikzelf heb hem nog niet gezien maar wil hem zeker eens gaan checken, al is het maar voor de 13 oscarnominaties. De meeste kritieken die ik erover gelezen heb, zijn echter niet erg lovend.

Staan wel wat reviews over in dit topic, paar paginas geleden.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Gisteren voor het eerst op tv gezien. Zeer sterke en goeie film, die het echt van zijn verhaal moet hebben, ondanks dat Jim Carrey en kate Winslet zeer goed acteren. Je moet bij deze film goed opletten, anders volg je hem al niet meer :P. Ik zou hem eigenlijk nog een keer moeten herzien zodat ik de film beter kan beoordelen.
Ik geef hem nu een 8/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.imdb.com/title/tt0976051/

Verhaal over het naoorlogse Duitsland waar een scholier verliefd wordt op een voormalige 'aufseherin' uit 1 van de concentratiekampen. Eerste deel van het verhaal is vooral gericht op de relatie tussen de twee. Nadat de vrouw gespeeld door Kate Winslet op een dag haar huis verlaat ziet de jongen haar pas weer terug tijdens een proces dat gevoerd wordt tegen de voormalige Nazi's.

Na de veroordeling van Winslet probeert de jongen (inmiddels jonge man) nog in contact te komen met haar maar hij besluit vlak voor het betreden van de gevangenis terug te keren. Uit schuldgevoel stuurt hij haar later diverse tapes met daarop voorgelezen boeken. Dat voorlezen deed hij reeds eerder tijdens hun kortstondige relatie.

Zal de rest van het verhaal niet vertellen om niet al te teveel te spoileren.

De film op zich geeft een goed beeld van het naoorlogse Duitsland en de afhandeling van het zware verleden. Alleen blijf ik Engels sprekende Duitsers vreemd om naar te kijken. Als geheel is het een evenwichtige film die misschien saai gevonden zal worden door sommigen.

7,5/10

PierrepointTheLastHangManPoster2.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0462477/

Een indringend en indrukwekkend beeld van 1 van de laatste beulen van Engeland, Albert Pierrepoint. De film begint aan het begin van zijn carriere en volgt hem tot zijn zelf ingediend ontslag. Aan bod komen het ophangen van de laatste geexuteerde vrouw in Engeland, Ruth Ellis, de kampbeulen van Bergen Belsen en Auschwitz, Irma Grese, Josef Kramer etc. Tevens komt er een executie aan bod die misschien van directe invloed is geweest waarom Pierrepoint zijn ontslag indiende.

Engels acteren op hoog niveau waarbij Timothy Spall uitblinkt.

8/10

[IMDB]Quarantine[/IMDB]

Dit is een blairwitch project achtige film. Hij is ongeveer even goed maar deze bevat veel meer horror. Het plot vond ik wel wat hebben maar ook weer net iets te ongeloofwaardig om serieus te nemen. En dat was toch duidelijk het doel: dat we geloven dat dit echt kan gebeuren, ik bedoel het was geen fantasiefilm. De meesten mensen zullen zich niet vervelen bij het kijken want de spanning houden ze er goed in. Het acteren gaat van matig tot goed. Schudden en zoomen van de camera zuigt wel soms maar hoort bij het 'realistisch gevoel'.

Al bij al eentje voor de fans van het genre en amusant te noemen. +6/10

T, heb je [REC] al gezien? Als je beetje van de blair witch achtige sT houdt moet je die zeker even gaan checken, zeker een coole horror vond ik.

T, heb je [REC] al gezien? Als je beetje van de blair witch achtige sT houdt moet je die zeker even gaan checken, zeker een coole horror vond ik.

Quarantine is de engelstalige remake van [REC]. Best een goede film inderdaad. De remake heb ik nog niet gezien.

Ja ik zag [REC] al staan, schijnt beter te zijn dan de remake, ga ik dus nog eens zien.

[REC] is the blair witch project on steroids. Een heel brutale film.

33c56s5.jpg

Ben eigenlijk met tegenzin naar deze film gaan kijken maar tot mijn grote verbazing is dit echt een SUPER film!!!! Echt een aanrader voor iedereen! Duurt lang maar verveelt geen seconde!! Knap werk!

9/10

The Big Lebowski

Eindelijk gezien. Volgens mij is deze fillm 10x beter als je stoned bent. Maar zelfs in nuchtere toestand waren er meer dan genoeg lachmomenten. John Goodman is trouwens hilarisch! Het is een heel creatieve en originele film met een goed verhaal, leuke conversaties en geweldige humor die bovendien bijzonder goed geacteerd is. Je moet het alleen niet te serieus nemen :D 8/10

The Big Lebowski

Eindelijk gezien. Volgens mij is deze fillm 10x beter als je stoned bent. Maar zelfs in nuchtere toestand waren er meer dan genoeg lachmomenten. John Goodman is trouwens hilarisch! Het is een heel creatieve en originele film met een goed verhaal, leuke conversaties en geweldige humor die bovendien bijzonder goed geacteerd is. Je moet het alleen niet te serieus nemen :D 8/10
Deze film moet je zeker herkijken T! Ik vond hem de eerste keer cool, maar niet echt super. Ik heb hem ondertussen al meerder malen opnieuw gekeken en ik kan nu wel zeggen dat ik dit de beste comedy vind die ik ooit gezien heb en deze film staat voor mij ook wel in mijn top 5 beste films ooit. Geniale film! En idd, de rol van Goodman is echt supreme! Mark it zero, dude! ;)

Ik zeg, 9,5/10

Yes Man

Ik ben helemaal geen fan van Jim Carrey, maarja, naar de bioscoop met een meisje en je komt al snel uit op dit soort films. Jim Carrey herinner ik me als een idioot die veel te veel gekke bekken trekt en daarmee grappig probeert te zijn en zijn slechte acteer prestaties probeert te verbloemen.

Het verhaal van Yes Man is eigenlijk té standaard voor woorden. Carrey z'n leven is k*t, krijgt op aanraden van een geniale vriend de tip om naar een seminar te gaan. Je raadt het al, hij moet overal "Ja" op zeggen. Dat is de rode draad die door het verhaal loop. Het verhaal is standaarder dan standaard ofzo. Verhaal:Vrouw verlaat man, man ontmoet nieuw meisje, man heeft het leuk met nieuw meisje, man krijgt ruzie met nieuw meisje omdat 'ie iets heeft verzwegen/ex komt weer in het spel en uiteindelijk komt het allemaal weer goed.

Maargoed, dat wist je eigenlijk van tevoren met deze film. Mijn verwachtingen waren dus ook niet hooggespannen. Carrey heeft het gekke bekken trekken redelijk afgeleerd. Uiteraard zitten ze er nog steeds in, maar dat was onvermijdelijk. Toch speelt hij een leuke rol.

Maar de klapper van de film was voor het personage "Norman". Ik heb voor het eerst in me leven hardop liggen schateren in de bioscoop. Echt bijna tranen in m'n ogen. Ik kon het gewoon niet helpen. Elke keer als die vent in beeld kwam ging ik kapot. Hij heeft voor mij echt de film compleet gemaakt.

Oh ja, "Die gast van That 70's Show" (Danny Masterson) speelt ook wel een leuk rolletje.

Mijn verwachtingen waren niet hooggespannen, maar er kwamen toch een aantal briljante scenes uitrollen. En hij maakte me serieus hardop aan het lachen. Dat maakt het voor mij een goede comedy film, ondanks het zeer zwakke verhaal. Als je niet van oppervlakkige humor houd, kun je beter niet gaan kijken: 7,8/10

http://www.youtube.com/watch?v=cz2ET5K6zY0

Stoned is dit echt 1 van de beste scenes om naar te kijken.

En John Turturro als pedo is gewoon meesterlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven