Michelw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
http://www.youtube.com/watch?v=KeCCUzf6UXU
voor de mensen die van anime houden is dit egt een goeie
8/10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is 'em inderdaad.
. Ik zou hem eigenlijk nog een keer moeten herzien zodat ik de film beter kan beoordelen.T, heb je [REC] al gezien? Als je beetje van de blair witch achtige sT houdt moet je die zeker even gaan checken, zeker een coole horror vond ik.
8/10Deze film moet je zeker herkijken T! Ik vond hem de eerste keer cool, maar niet echt super. Ik heb hem ondertussen al meerder malen opnieuw gekeken en ik kan nu wel zeggen dat ik dit de beste comedy vind die ik ooit gezien heb en deze film staat voor mij ook wel in mijn top 5 beste films ooit. Geniale film! En idd, de rol van Goodman is echt supreme! Mark it zero, dude!The Big Lebowski
Eindelijk gezien. Volgens mij is deze fillm 10x beter als je stoned bent. Maar zelfs in nuchtere toestand waren er meer dan genoeg lachmomenten. John Goodman is trouwens hilarisch! Het is een heel creatieve en originele film met een goed verhaal, leuke conversaties en geweldige humor die bovendien bijzonder goed geacteerd is. Je moet het alleen niet te serieus nemen8/10

Eindelijk gezien. Volgens mij is deze fillm 10x beter als je stoned bent. Maar zelfs in nuchtere toestand waren er meer dan genoeg lachmomenten. John Goodman is trouwens hilarisch! Het is een heel creatieve en originele film met een goed verhaal, leuke conversaties en geweldige humor die bovendien bijzonder goed geacteerd is. Je moet het alleen niet te serieus nemen8/10