AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hehe zeker, al zal er ook gestudeerd moeten worden. :(

Weet iemand hoe ik die subtitles aan de praat krijg van torrets via bv mininova? De film zit dan in een mapje met daarin nog een mapje met de subtitles. Eruit halen en in dezelfde map plaatsen helpt ook niet en in mn player staat de optie subtitles aan.

Welke speler gebruik je? Wat gebruik je eventueel nog extra voor de subtitles (ffdshow)?

Hehe zeker, al zal er ook gestudeerd moeten worden. :(

Weet iemand hoe ik die subtitles aan de praat krijg van torrets via bv mininova? De film zit dan in een mapje met daarin nog een mapje met de subtitles. Eruit halen en in dezelfde map plaatsen helpt ook niet en in mn player staat de optie subtitles aan.

Als je de film en het .srt bestand van de subtitles in één map hebt en je opent de film met bsplayer krijg je automatisch de subtitles er onder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deel 1 gezien, slechte Engelse subs maargoed mijn Frans is ook niet onaardig. Wat een heerlijke misdaadfilm is dit. Cassel zet weer een zeer goede prestatie neer, en ook Depardieu is top. De tijd en setting geeft een lekkere Europees sfeertje terwijl de film door zijn effectieve regie nergens saai wordt en vermakelijk is alsware een Hollywood-blockbuster. Zeker een aanrader.

8+/10

Benieuwd naar het tweede deel!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Indien je deze film hebt gedownload kan je mij dan even de link geven van de site waar je die subs hebt gevonden?

Greetz

Ik ga zo "Midnight Meat Train" kijken.

Ik weet niet meer wie het was.. maar iemand gaf "Mirrors" ook een aardig goed cijfer hier in dit topic. Dikke middelvinger voor jou!!!!

Ik weet niet of je 6 een goed cijfer vindt, vond het ieg een keer waard om te kijken. Iemand gaf daarna een 7, is ie zeker niet waard.

Welke speler gebruik je? Wat gebruik je eventueel nog extra voor de subtitles (ffdshow)?

hangt af van de extensie. meestal gewoon windows media player :rolleyes:

Als je de film en het .srt bestand van de subtitles in één map hebt en je opent de film met bsplayer krijg je automatisch de subtitles er onder.

als ze volledig dezelfde bestandsnaam hebben

Nee hoor, als het een .srt bestand is opent hij het altijd, soms lopen ze alleen niet helemaal synchroon, dus moet je even kijken of je de goede hebt. :D

Je moet ff Vobsub installeren, kan je de subtitles synchroom laten lopen enzo.

Zal eens wat proberen.. :p

Oke trutjes, het werkt. karmafeest.

weer wat bijgeleerd :cool:

net de workprint van x-men origins: wolverine gezien.
Qua actie wel de minste van alle x-men films, maar is wel een aanrader om te bekijken als je de reeks leuk vindt, want er word wel het een en ander in verklaard.

ook leuk was het feit dat dit een workprint is, je nog onbewerkte stukken ziet. 3d models die nog niet afzijn, acteurs die vasthangen aan kabels, nog niet bewerkte green screens etc. is wel eens leuk om te zien zo weet je toch weer net iets meer hoe het filmen eraan toe gaat

Ik probeer me zwaar in te houden om deze film pas te kijken als hij officieel uit is, lastig lastig :D

Fast & Furious is...tja wat het is hé. Meestal zo over the top dat het gewoon lachen is (check openingsscene) en verder...euh, ik weet niet wat nog meer te vertellen over die film. Het is een no brainer, dus veel meer valt er niet over te vertellen.

Goed voor Diesel dat hij nog eens een blockbuster te pakken heeft, dat kon hij wel gebruiken.

Fast & Furious is...tja wat het is hé. Meestal zo over the top dat het gewoon lachen is (check openingsscene) en verder...euh, ik weet niet wat nog meer te vertellen over die film. Het is een no brainer, dus veel meer valt er niet over te vertellen.

Goed voor Diesel dat hij nog eens een blockbuster te pakken heeft, dat kon hij wel gebruiken.

Ik heb hem een paar dagen geleden ook in de bios gezien en vond hem zeker de moeite waard. Misschien wel de beste van de 4(?) delen. Veel (over the top) actie en stoere auto's. Leuk spectakeltje voor in de bios.. Verhaal was ook niet eens slecht.

midnight-meat-train-20080122102204142.jpg

Bad-****ing-ass.

Potverdomme wat een hondsbrutale film.

Nice, zometeen kijken dus. :D

Wel je hersens uitzetten voordat je begint te kijken.

edit: Ik ga straks "A Clockwork Orange" kijken.. die heb ik ook nog nooit gezien.

A Clockwork Orange is echt een goed drama, maar erg old school en ook wat 'vreemd' en dus niet voor iedereen.

Ik ga zo "Midnight Meat Train" kijken.

Ik weet niet meer wie het was.. maar iemand gaf "Mirrors" ook een aardig goed cijfer hier in dit topic. Dikke middelvinger voor jou!!!!

Kun je met een dikke middelvinger beginnen maar ik heb een hoop horrorfilms gezien maar die badscene in mirrors waar de dame in kwestie even haar kaak compleet lostrekt is mij goed bijgebleven!

En midnight meat train is een bloody massacre movie met een wel erg vreemd einde...

A Clockwork Orange is echt een goed drama, maar erg old school en ook wat 'vreemd' en dus niet voor iedereen.

Vreemd vind ik hem toch niet. Misschien wel in de jaren 70 maar ik vind hem gewoon subliem. Alleen het begin al met die muziek er onder. :eek: Beetje luguber en het sfeertje is wat anders dan de gemiddelde drama/misdaad maar dat maakt hem net zo sterk.

Denk dat ik public enemy n°1 ook eens ga kijken, goed voor mn frans ook. :rolleyes:

Terug
Naar boven