- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger had je nog The Rock en die met dat vliegtuig (ben ff de naam kwijt) [...]

Namen onthouden is nou niet mijn sterkste kant, hoewel ik de andere films meteen kon opnoemen"Conair" zul je bedoelen... Hoe kan je dit vergeten! Wat een gat in uw cultuur!!!!![]()

Willem9 zei:Mijn God, Nicolas Cage is echt een vreselijke k*tacteur.
Cage vind ik de laatste tijd idd erg zwak. Vroeger had je nog The Rock en die met dat vliegtuig (ben ff de naam kwijt) face off en Lord of War waren ook nog leuk, maar verder is het niet vet meer.
Als ik heel eerlijk mag zijn moet ik zeggen dat hij me nooit echt enorm geboeid heeft als acteur, zelfs in het betere werk. Hij heeft gespeeld in goede films, maar ik kan niet zeggen dat hij die films echt tot toppers gemaakt heeft zoals een De Niro of Nicholson dat konden en kunnen. Ook speelt hij vaak dezelfde soort persoon. Het is natuurlijk wel een bovengemiddelde acteur die nu helaas vastgeroest is in gewoonte en een beetje te makkelijk aanneemt wat hem wordt aangeboden en daardoor veel van zijn waardering heeft verloren. Misschien draait het om geld, dat weet ik niet, maar ik heb iig de indruk dat de kwaliteit in dalende lijn is, dat hij aan het uitbollen is.Het is jammer dat hij tegenwoordig zoveel van die foute films maakt, want ze overschaduwen zijn (vergeten) betere werk.
Et cetera
- Adaptation
- The Weather Man
- Leaving Las Vegas
- Matchstick Men
- Wild At Heart
- Rumble Fish
- Racing with the Moon
- Raising Arizona
- Bringing Out The Dead
- Moonstruck
Inderdaad een zeer sterke politiefilm van Koreaanse bodem, erg van genoten! 7.5/10
enig idee waar je die kan zien? staat niet op watch-movies-links