Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

idd sterke rol van Rourke verdiende wel een oscar.

De film gaat eigenlijk over niet veel, en de niro speelt een ietswat debiele man.. De film zelf is mss wel sterk gemaakt, maar hetgeen er in afspeelt vind ik redelijk laag van niveau. Beetje marginaal verhaal eigenlijk.

Bangkok Dangerous
Wou The Wrestler zien, maar er was iets mis met die codec. Dus dan maar deze film. Mijn God, Nicolas Cage is echt een vreselijke k*tacteur. Superslechte film. Heel erg voorspelbaar. Kon echt nauwelijks boeien. Zelfs geen coole momenten erin. Echt slecht.
5/10

Cage vind ik de laatste tijd idd erg zwak. Vroeger had je nog The Rock en die met dat vliegtuig (ben ff de naam kwijt) face off en Lord of War waren ook nog leuk, maar verder is het niet vet meer.

The Curious Case of Benjamin Button.

Tja, op zich zit de film wel goed in elkaar maar sommige stukken duren een eeuwigheid terwijl andere gedeelten van het leven van Benjamin Button worden afgeraffeld binnen enkele seconden of minuten. Vond het een wat onevenwichtige film die soms zelfs saai is, ene moment is het een dramafilm terwijl het daarna overspringt op een soort tragikomedie.

7/10.

Thnx Zoutzak, heb ik weer wat veelbelovende films om te kijken :)

Willem9 zei:
Mijn God, Nicolas Cage is echt een vreselijke k*tacteur.

Cage vind ik de laatste tijd idd erg zwak. Vroeger had je nog The Rock en die met dat vliegtuig (ben ff de naam kwijt) face off en Lord of War waren ook nog leuk, maar verder is het niet vet meer.

Het is jammer dat hij tegenwoordig zoveel foute films maakt, want ze overschaduwen zijn (vergeten) betere werk.

• Adaptation
  • The Weather Man
  • Leaving Las Vegas
  • Matchstick Men
  • Wild At Heart
  • Rumble Fish
  • Racing with the Moon
  • Raising Arizona
  • Bringing Out The Dead
  • Moonstruck
Et cetera

Laatst bewerkt:
Je bent gone in 60 seconds vergeten :(

j/k

en the wicker man :o

Matchstick man was trouwens best wel vermakelijk.

Het is jammer dat hij tegenwoordig zoveel van die foute films maakt, want ze overschaduwen zijn (vergeten) betere werk.

• Adaptation
  • The Weather Man
  • Leaving Las Vegas
  • Matchstick Men
  • Wild At Heart
  • Rumble Fish
  • Racing with the Moon
  • Raising Arizona
  • Bringing Out The Dead
  • Moonstruck
Et cetera
Als ik heel eerlijk mag zijn moet ik zeggen dat hij me nooit echt enorm geboeid heeft als acteur, zelfs in het betere werk. Hij heeft gespeeld in goede films, maar ik kan niet zeggen dat hij die films echt tot toppers gemaakt heeft zoals een De Niro of Nicholson dat konden en kunnen. Ook speelt hij vaak dezelfde soort persoon. Het is natuurlijk wel een bovengemiddelde acteur die nu helaas vastgeroest is in gewoonte en een beetje te makkelijk aanneemt wat hem wordt aangeboden en daardoor veel van zijn waardering heeft verloren. Misschien draait het om geld, dat weet ik niet, maar ik heb iig de indruk dat de kwaliteit in dalende lijn is, dat hij aan het uitbollen is.

Push

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pure poep. 3/10

^^ ziet dr ook uit als poep

Hebben jullie dat ook dat je meestal aan de cover al kan inschatten wat de rating is? Klopt echt vaak bij mij. Alsof die designers zelf al snappen dat een zwakke film een zwakke cover nodig heeft???

Transformers
Leuke actiefilm die toch de volledige 2u entertraining blijft. Michael Bay moet volgens mij echt nog een klein kind zijn die het geweldig vindt om met robots en auto's te spelen. :D
7-7,5/10

Terug
Naar boven