SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie het verband niet zo. Buiten dan dat het voor jou misschien minder interessant is omdat de omgeving al vrij bekend is.Ik woon in Brugge en ik vond het maar een matige film, zegt genoeg zeker?![]()
In Bruges heeft een zeer slechte marketing gehad (vooral in de VS) en kan daarom zeker niet tot hype films gerekend worden. Het heeft slechts een eerder select publiek aangesproken, waarschijnlijk wel mensen die sowieso graag naar deze films kijken. Maar daardoor werd de film volgens mij toch redelijk correct gewaardeerd. Maar misschien was hij nog lager gezakt in de top als meer mensen hem zouden gezien hebben. Hoe dan ook zit het mooi in elkaar en is het niet het typische Hollywood gedoe. Films die origineel uit de hoek komen eindigen gewoonlijk hoger![]()
Ik vraag me dan af waarom die film een hype zou zijn, want nogmaals, ze konden de marketing bijna niet slechter gedaan hebben. In Europa is het een paar keer vermeld geweest in talkshows, maar meer ook niet. Er staan in die top 250 heel veel films die veel meer reclame hebben gehad in de pers, dus ik vind het juist een knappe prestatie dat In Bruges dan toch hoog eindigd met een handicap. Blijkbaar heeft de film bij velen een goede indruk gemaakt, anders geef je geen hoge score aan een wat obscure filmEen film hoeft nog geen hype te zijn om als hype in de IMDB 250 te staan. In Bruges heeft 65.000 stemmen, meer dan een hele berg klassiekers die ook in die top 250 staan. Als een film met zoveel stemmen in korte tijd in de top 250 komt is er meestal sprake van een hype, al dan niet aangejaagd door filmmaatschappijen zelf. Iets wat bij baggerfilm Snakes on a Plane al een keer is aangetoond. Hun systeem is gewoon niet waterdicht, ook niet als ze alleen regular voters gebruiken voor de top 250.
Maar alles tussen 7.5 en 7.9 is een vrij correcte score, waarbij ik persoonlijk meer naar de laatste van de twee neig 
), ze lopen allemaal rond in designerpakjes en de sterrenvloot heeft er nog nooit zo levensecht uitgezien.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Debiele film, had er meer van verwacht. Toch nog een 7 voor de acteerprestaties en de gevechten.
Hoezo debiel?![]()
The Chaser (2008)
IMDB: 8,0 (1,281)
RT: 83% (12)
MM: 3,92 /5 (69)
IJzersterke Koreaanse serial killer/politie film die geen moment verveelt. Gewoon kijken deze film, je zal er geen spijt van krijgen! AANRADER! 8+/10