- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik DL hem zo ff en kijk hem vanavond welHangover, echt een geweldige comedy! gewoon naar de bioscoop en kijken die hap. 8,5

Eyes Wide Shut van Stanley Kubrick.
1 groot WTF hiervoor. Het mocht voor mij veel minder subtieler allemaal, want heb er werkelijk niks van gesnopen.
De eerste die een SK film 'begrijpt' moet nog geboren wordenHij wilde dat zijn films op verschillende manieren uitgelegd/begrepen konden worden volgens mij. Heb je de andere allemaal al gezien?

Maar goed, ik had de eerste 45 minuten ook gemist 
http://www.cinemaretro.com/uploads/BOUNTYLOBBY.jpg
Mutiny on the Bounty (1962)
Avonturen film met sterke rol van Brando.
film begint nogal traag op zee valt er weinig te beleven, eens ze in Haitti aankomen komt er wel vaart in de film, best vermakkelijke film.
7/10
------------------------------------------------------------------------------------
[Link niet meer beschikbaar]
Somebody Up There Likes Me (1956)
Drama gebaseerd op het levenverhaal van middelweight boxing legende Rocky Graziano.
7.5/10
Als we het over de top-klassiekers hebben:Wat is er nu eigenlijk zo leuk aan die ontzettend oude films?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMDB]Appaloosa[/IMDB]
Ook Ed Harris doet een duit in het zakje om het oude westerngenre weer nieuw leven in te blazen. En dit resulteert zeer zeker in een geslaagde film. Okay misschien ligt het tempo in deze film niet op het vertrouwde niveau binnen dit genre, geen shoot outs met een akelige staredown close-up van 5 minuten. Aardige rollen voor Harris als gunslingin' oldtimer en Mortensen die wel een geloofwaardige rol neerzet.
7.5/10
Ook nog de gratis film HOME gezien verder. De film gaat over de vakkundige vernieling van de aarde door de mens. De pessimistische boodschap die constant wordt uitgedragen werd mij naar het einde toe wat teveel. De opsomming van allerlei hartverscheurende natuurproblemen is gezien het ietwat repetitief karakter en de pessimistische/dramatische ondertoon eerder een kwelling dan een echte wake up call vrees ik.
Deze film moet je gewoon kijken voor de indrukwekkende (maar ook flink gefilterde..) beelden.
Te kijken via : http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU
6,5/10