- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een k*tacteur is die Tom Cruise ook. Altijd die stomme smile en dan dat arrogant typetje dat hij altijd naar boven haalt. Eén van de meest irritante en overrated acteurs in de geschiedenis van de film. Om het nog niet te hebben over zijn wacko religieuze ideeën.
Ja, zo kan ik ook een horror maken berust op waargebeurde feiten uit mijn jeugd.

Ik raad jou 'Identity' aan Samira, vond ik persoonlijk een goede film in dit genre en ik vermoed dat jij dit ook gaat vinden.

Ja dat is 'm. 1408 en Vacancy liggen ook nog in dat genre.Film met John Cusack toch? Gezien, ik meen mij te herinneren dat het eind wat vaagjes was. Idd, viel zeker in de smaak.![]()
Volgens mij heeft hij bijna alleen maar matige films "gemaakt". Ik denk zelfs dat hij niet 1 vermelding heeft in bijv. de imdb top 250? Zelfs Arnold doet beter.Cruise is als acteur best goed, hij heeft veel goede films gemaakt. Alleen Valkyrie was matig, maar 4th July is nog slechter voor zover ik me die film kan herinneren.
Ja dat is 'm. 1408 en Vacancy liggen ook nog in dat genre.
Volgens mij heeft hij bijna alleen maar matige films "gemaakt". Ik denk zelfs dat hij niet 1 vermelding heeft in bijv. de imdb top 250? Zelfs Arnold doet beter.

Ja dat is 'm. 1408 en Vacancy liggen ook nog in dat genre.
Volgens mij heeft hij bijna alleen maar matige films "gemaakt". Ik denk zelfs dat hij niet 1 vermelding heeft in bijv. de imdb top 250? Zelfs Arnold doet beter.
Cruise is als acteur best goed, hij heeft veel goede films gemaakt. Alleen Valkyrie was matig, maar 4th July is nog slechter voor zover ik me die film kan herinneren.
Het gaat mij om de rol van Cruise als zodanig. Deze laatste statement is natuurlijk een jokeKlopt maar Imdb top 250 zegt me niet veel. Vraag iemand op straat, of sterker nog iemand die aan sport doet, over "Bodybuilding" en je zal waarschijnlijk een cynische reactie krijgen.
Films als Last Samurai, Mission Impossible Trilogy, Collateral, maar ook zijn oudere films zoals Top Gun zijn imo beter dan 80-90% van de films uit imdb top 250.
Al is Collateral ook een van de betere films van Cruise.Het gaat mij om de rol van Cruise als zodanig. Deze laatste statement is natuurlijk een jokeAl is Collateral ook een van de betere films van Cruise.
Films als Last Samurai, Mission Impossible Trilogy, Collateral, maar ook zijn oudere films zoals Top Gun zijn imo beter dan 80-90% van de films uit imdb top 250.
Top Gun..Top Gun..
Heb je het merendeel van de imdb 250 wel gezien voor je zo'n uitspraak durfde te maken?
Dat je Tom Cruise een goed acteur vindt is volledig jouw mening, maar ga toch niet beweren dat zijn films beter zijn dan 90% van de top250 films want dan heb je er niet veel van begrepen.

. Dus wat was je grap? I couldn't agree lessKlopt maar Imdb top 250 zegt me niet veel. Vraag iemand op straat, of sterker nog iemand die aan sport doet, over "Bodybuilding" en je zal waarschijnlijk een cynische reactie krijgen.

I couldn't agree less
Mission impossible. Pff wat vond ik dat extreeeeem matig.