Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Wat een k*tacteur is die Tom Cruise ook. Altijd die stomme smile en dan dat arrogant typetje dat hij altijd naar boven haalt. Eén van de meest irritante en overrated acteurs in de geschiedenis van de film. Om het nog niet te hebben over zijn wacko religieuze ideeën.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.902
Agreed. Dit zou zijn comeback moeten zijn, maar weinig hoogstaand en historisch inaccuraat maakten de film geen groot succes.

Dit is Cruise in zijn beste rol, alweer twintig jaar geleden;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een k*tacteur is die Tom Cruise ook. Altijd die stomme smile en dan dat arrogant typetje dat hij altijd naar boven haalt. Eén van de meest irritante en overrated acteurs in de geschiedenis van de film. Om het nog niet te hebben over zijn wacko religieuze ideeën.

Eens. Ik ben ook totaal geen fan van Cruise.

Ik raad jou 'Identity' aan Samira, vond ik persoonlijk een goede film in dit genre en ik vermoed dat jij dit ook gaat vinden.

Cruise is als acteur best goed, hij heeft veel goede films gemaakt. Alleen Valkyrie was matig, maar 4th July is nog slechter voor zover ik me die film kan herinneren.

Ik raad jou 'Identity' aan Samira, vond ik persoonlijk een goede film in dit genre en ik vermoed dat jij dit ook gaat vinden.

Film met John Cusack toch? Gezien, ik meen mij te herinneren dat het eind wat vaagjes was. Idd, viel zeker in de smaak. ;)

Film met John Cusack toch? Gezien, ik meen mij te herinneren dat het eind wat vaagjes was. Idd, viel zeker in de smaak. ;)
Ja dat is 'm. 1408 en Vacancy liggen ook nog in dat genre.

Cruise is als acteur best goed, hij heeft veel goede films gemaakt. Alleen Valkyrie was matig, maar 4th July is nog slechter voor zover ik me die film kan herinneren.
Volgens mij heeft hij bijna alleen maar matige films "gemaakt". Ik denk zelfs dat hij niet 1 vermelding heeft in bijv. de imdb top 250? Zelfs Arnold doet beter.

Volgens mij heeft hij bijna alleen maar matige films "gemaakt". Ik denk zelfs dat hij niet 1 vermelding heeft in bijv. de imdb top 250? Zelfs Arnold doet beter.

- Last Samurai
- Minority Report
- Magnolia
- Rain Man

De bovenstaande films zijn naar mijn mening toch wel aardige films van Tom Cruise. Magnolia staat btw op #235 in de top 250 op imdb.

Edit: Ik ben wel benieuwd welke films van Arnold dan zo hoog scoren? Predator is me wel bekend, die scoort een 7,8 op imdb. Dat is vrij hoog voor een actie film met Arnold :D

Edit 2 : Nvm was ff de Terminator reeks vergeten :o

Klopt maar Imdb top 250 zegt me niet veel. Vraag iemand op straat, of sterker nog iemand die aan sport doet, over "Bodybuilding" en je zal waarschijnlijk een cynische reactie krijgen.
Films als Last Samurai, Mission Impossible Trilogy, Collateral, maar ook zijn oudere films zoals Top Gun zijn imo beter dan 80-90% van de films uit imdb top 250.

• #5.911
Klopt maar Imdb top 250 zegt me niet veel. Vraag iemand op straat, of sterker nog iemand die aan sport doet, over "Bodybuilding" en je zal waarschijnlijk een cynische reactie krijgen.
Films als Last Samurai, Mission Impossible Trilogy, Collateral, maar ook zijn oudere films zoals Top Gun zijn imo beter dan 80-90% van de films uit imdb top 250.
Het gaat mij om de rol van Cruise als zodanig. Deze laatste statement is natuurlijk een joke ;) Al is Collateral ook een van de betere films van Cruise.

Het gaat mij om de rol van Cruise als zodanig. Deze laatste statement is natuurlijk een joke ;) Al is Collateral ook een van de betere films van Cruise.

Tja, objectief gezien heb je wel gelijk. Maar het is wel zo dat bepaalde films een meer "omstreden" reputatie hebben dan andere. Een film ala Godfather heeft bijna geen criticasters, terwijl films zoals Pulp Fiction, Star Wars, Lotr door sommige kijkers niet met een 9 beoordeeld worden.

:roflol: Top Gun..

Heb je het merendeel van de imdb 250 wel gezien voor je zo'n uitspraak durfde te maken?
Dat je Tom Cruise een goed acteur vindt is volledig jouw mening, maar ga toch niet beweren dat zijn films beter zijn dan 90% van de top250 films want dan heb je er niet veel van begrepen.

Laatst bewerkt:
:roflol: Top Gun..

Heb je het merendeel van de imdb 250 wel gezien voor je zo'n uitspraak durfde te maken?
Dat je Tom Cruise een goed acteur vindt is volledig jouw mening, maar ga toch niet beweren dat zijn films beter zijn dan 90% van de top250 films want dan heb je er niet veel van begrepen.

:roflol:

Het is een 25 jaar oude film die 6,5 scoort op imdb, maar blijkbaar kwam de titel je bekend voor;). Dus wat was je grap?
Voor de rest, ik heb honderden films gezien, bijna alle films uit imdb 250 gezien, zeker die na 1970 zijn uitgekomen. Het is gewoon dat ik actie films meer kan waarderen. En horror+ comedy totaal niet, uitzonderingen daargelaten.

Maar genoeg gezeik daarover, dit is een review topic.

Che Part One and Two
http://www.imdb.com/title/tt0892255/
http://www.imdb.com/title/tt0374569/

Een goede en duidelijke documantaire/film, beide delen duren samen ongeveer 4-5 uur. Een aanrader voor mensen die interesse hebben in communisme of Che Guevara. Hoofdpersonage Benicio Del Toro is de geschikte man voor deze rol, vooral qua uiterlijk zie je weinig verschillen met Che Guevara.

Part 1 Cijfer: 8
Part 2 Cijfer: 7,5

I couldn't agree less :D

Mission impossible. Pff wat vond ik dat extreeeeem matig.

• #5.918
[IMDB]
Stone of Destiny[/IMDB]

Luchtig drama uit Schotland. Dik accent, veel pubs maar bovenal bijzonder sympathieke film over de lakende nationale trots in Schotland in de jaren 50. Geen grote productie maar de film is erg degelijk gemaakt, met een redelijk feel good element.

7/10

[IMDB]Echelon Conspiracy[/IMDB]

Om maar met de deur in huis te vallen, deze film was bijzonder slecht. Begint nog wel redelijk maar al snel neemt het plot monsterlijke vormen aan te nemen die je ogen gaan doen rollen. HAL 9000 op aarde, 40 jaar later maar toch plotholes waar geen begin of eind aan is. Het tempo in de film is wel redelijk vlot, maar je moet wel elke logische kritiek ontberen wil je van deze film gaan genieten.

4.5/10

• #5.919

[IMDB]I love you, man
[/IMDB]

Geslaagde komedie met in de hoofdrol Paul Rudd (Knocked up, Forgetting Sarah Marshall, Role models) die ik niet graag zie maar in deze schaamteloze rol wel weet te overtuigen. De humor is af en toe tenenkrommend, maar de meeste grappen slagen wel aardig. Geen afrader!

7-/10

damn, en die film leek me zo leuk. ik sla hem maar over

Terug
Naar boven