MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.921
Nee, juist omdat je oordeel zo goed is wil ik hem niet zien.
Jou smaak en mijn smaak kwa films liggen erg ver uit elkaar:)

:roflol:

Vind Zoutzak's smaak trouwens zeer goed, maar geloof dat hij wel vaak van het wat zwaardere/diepere werk houdt en dat is zeker niet voor iedereen :)

• #5.924
Nee, juist omdat je oordeel zo goed is wil ik hem niet zien.
Jou smaak en mijn smaak kwa films liggen erg ver uit elkaar:)

:D Kan je een voorbeeld geven?

Ik denk dat mijn beoordelingen van films doorgaans vrij gereserveerd is, hoge cijfers deel ik niet snel uit, maar echt heel laag scoren niet veel films bij mij. (of ik ben goed in het vermijden van dergelijke films).
votes.jpg
(1700 films, gemiddelde van 6.3 bij standaardafwijking van 1.42)

Toegegeven dat ik geregeld wat afwisseling zoek in oude films of films die buiten de main stream liggen. Maar ben wel benieuwd waar mijn smaak volgens jou zo sterk afwijkt?

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Vind Zoutzak's smaak trouwens zeer goed, maar geloof dat hij wel vaak van het wat zwaardere/diepere werk houdt en dat is zeker niet voor iedereen :)

Thanks ouwe.

Ja de meeste films die hij hier reviewd zal ik nog nie willen zien als ik er 1000euro voor kreeg.

:D Kan je een voorbeeld geven?

Ik denk dat mijn beoordelingen van films doorgaans vrij gereserveerd is, hoge cijfers deel ik niet snel uit, maar echt heel laag scoren niet veel films bij mij. (of ik ben goed in het vermijden van dergelijke films).
[afbeelding niet meer beschikbaar](1700 films, gemiddelde van 6.3 bij standaardafwijking van 1.42)

Toegegeven dat ik geregeld wat afwisseling zoek in oude films of films die buiten de main stream liggen. Maar ben wel benieuwd waar mijn smaak volgens jou zo sterk afwijkt?

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Thanks ouwe.

Ik heb zo 123 geen echte voorbeelden maar zon Echelon Conspiracy vond ik ook zeker niet geweldig maar ik vond hem toch wel vermakelijk. En wat ik hierboven ook al zei review je vaak films waar ik niet eens aan wil beginnen. Dat maakt verder ook niet uit want smaken verschillen. Het is dus ook geen aanval op jou ofzo, maar ik weet wel dat mijn rating en jou rating in het verleden vaak uit elkaar lagen

• #5.926
Ik heb zo 123 geen echte voorbeelden maar zon Echelon Conspiracy vond ik ook zeker niet geweldig maar ik vond hem toch wel vermakelijk. En wat ik hierboven ook al zei review je vaak films waar ik niet eens aan wil beginnen. Dat maakt verder ook niet uit want smaken verschillen. Het is dus ook geen aanval op jou ofzo, maar ik weet wel dat mijn rating en jou rating in het verleden vaak uit elkaar lagen

Fair enough. Het is één ding om te zeggen dat wij kennelijk films anders beoordelen, wat niets zegt over de richting waarin wij afwijken bij bepaalde films, dus om daar uit af te leiden dat wanneer ik een film gematigd positief beoordeel dat deze jou daarom niet gaat aanspreken lijkt me nogal onjuist, misschien rate jij deze film wel enorm hoog in plaats van laag...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Big Lou met een (gast)rol in de film bijvoorbeeld!

hehe ik ga hem ook wel kijken hoor die I LOVE YOU MAN :)

[IMDB]I love you, man
[/IMDB]

Geslaagde komedie met in de hoofdrol Paul Rudd (Knocked up, Forgetting Sarah Marshall, Role models) die ik niet graag zie maar in deze schaamteloze rol wel weet te overtuigen. De humor is af en toe tenenkrommend, maar de meeste grappen slagen wel aardig. Geen afrader!

7-/10

Film scoort overal goed, zal 'm van de week maar eens gaan kijken.

Vind Zoutzak's smaak trouwens zeer goed,

+1

Pfff, Zoutzak, wat weet die gast nou, hij vond Watchmen vet!

1231j4z.jpg

Ben niet de allergrootste fan van "Depp" maar in deze rol overtuigd hij wel heel sterk!
Het acteerwerk is prima en het verhaal is ook wel goed!

Enig minpuntje aan deze film is het einde! Dit wordt echt afgesneden
met een schaar...

8/10

Iets wordt afgesneden met een mes.. of afgeknipt met een schaar.

Make up your mind.

Watchmen

Sterke acteerprestaties en een zeer duister en af en toe zelfs lugubere film. Ik vind de film toch wel verzwakken bij tijden en zelfs saai af en toe. Muziek vond ik geweldig (de openingsscene is kenmerkend) en dat gaf een extra speciaal tintje aan de film.

8.2/10

• #5.936
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Dear Zachary[/IMDB]

Documentaire met ongekende hoge beoordelingen, 94% RT 8.7 IMDB etc. Het verwondert me niet, het is een rollercoaster ride vol emoties. De editing van de film is knap, al is de montage wat erg flitserig. Het verhaal is een klap in je gezicht, en de opbouw van de film draagt hier aan bij. Maar uiteindelijk blijf je toch met een nare gedachte achter, de film leunt namelijk op twee gedachten. Enerzijds een nagedachtenis aan een geliefd persoon maar anderzijds een roep om wraak. Maar wel de moeite waard.

7-/10

ae9zbo.jpg

Leuke film voor de horror liefhebbers! Staat in mijn
lijstje bij de betere films in het genre van de laaste tijd!

De "sfeer" is er zeker aanwezig en dat ontbreekt in de meeste films!

Zeker een aanrader!

8.5/10

Vond maar vrij matige film, had er meer van verwacht
de waanzin van de Evil Dead films ontbreekt.

6/10

hooligans gister gezien -> goede film :thumbup:

First Trailer For Martin Scorsese’s ‘Shutter Island’

The first trailer for Martin Scorsese’s upcoming film, Shutter Island, has been released by Paramount Pictures. Screen Rant has reported on a couple of Shutter Island posters over the past few months, but today we get our first look at the movie.

Adapted from the novel by Dennis Lehane (Mystic River, Gone Baby Gone), Shutter Island is set in 1954 and tells the story of a U.S. Marshall and his new partner who are sent to investigate the escape of a female prisoner from a prison for the criminally insane. The girl is presumed to be hiding out on the remote Shutter Island where the prison is located.

Now that you know the plot, check out the effectively creepy trailer, but be warned: The trailer seems to give an awful lot of the story away, maybe too much:
http://www.youtube.com/watch?v=RdumGs1qoXM
Personally, I think this first trailer for Shutter Island gives away just a bit too much of the plot - a problem that many trailers for this type of movie have. That issue aside, I think the trailer looks rather good. I must admit I wasn’t absolutely blown away by it - there was no hanging on every word and action as I had hoped - but nonetheless I liked the creepy tone, the elegant cinematography showing off the grubbiness of the prison, what looks like stellar acting from DiCaprio in particular (does he ever give any less?) and flashes of real tension from a well conceived drama.

Martin Scorsese is undoubtedly one of cinema’s all time greats, and I always look forward to every new movie he has to offer. Shutter Island will mark Scorsese’s fourth time working with DiCaprio, and clearly the pairing is continuing to work fantastically. On top of that, what also has me excited to see this film is that it’s been adapted from a novel by Dennis Lehane, who’s other novels, Mystic River and Gone Baby Gone, have both been turned into fantastic movies by directors Clint Eastwood and Ben Affleck, respectively. Here’s hoping Scorsese can follow suit with Shutter Island.

Shutter Island stars Leonardo DiCaprio, Mark Ruffalo, Ben Kingsley, Michelle Williams, Max von Sydow, Emily Mortimer and Jackie Earle Haley. As mentioned, it is directed by Martin Scorsese.

What do you think of the first trailer for Shutter Island? Do Scorsese and DiCaprio have another winner on their hands?

Bron: http://screenrant.com/

Terug
Naar boven