XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vet!

aaaaaaaaight

Scorsese & Dicaprio is altijd wel vuurwerk

17 again

Wat een ongelofelijke feelgood movie. Zo ongelofelijk afgezaagd, maar toch vond ik hem leuk. Standaard grappen, standaard script en standaard dialogen. Maar gewoon goed uitgevoerd. En Zac Efron is een hele mooie jongen. Bijna even mooi als ik. Niets voor filmfreaks als Rob en Zoutzak, maar voor de standaard filmkijkert hartstikke leuk om de tijd mee te doden.

6.3/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.945
17 again

Wat een ongelofelijke feelgood movie. Zo ongelofelijk afgezaagd, maar toch vond ik hem leuk. Standaard grappen, standaard script en standaard dialogen. Maar gewoon goed uitgevoerd. En Zac Efron is een hele mooie jongen. Bijna even mooi als ik. Niets voor filmfreaks als Rob en Zoutzak, maar voor de standaard filmkijkert hartstikke leuk om de tijd mee te doden.

6.3/10

Hier deze en twee andere films in het genre gereviewed, de andere waren beter en vermakelijker!

17 again

6.3/10

als je daar van houdt kijk dan eens

Adventureland.
Fired up
Bart got a room
Old school! ( makers van hangover ) hij is enkel 10 x beter dan de hangover.

Will Ferrell as Frank the Tank... :roflol:

Haha, "Hi honey, we're streaking!" :roflol:

Edit:

--------------------------------------------------------------------------------
Marissa: [after seeing Frank running naked along the streets, she slows down her car] Frank, what are you doing?
Frank: [out of breath] We're... We're going streaking! We're going up the quad and to the gymnasium.
Marissa: Who is?
Frank: Th... W... There's more coming.
Marissa: Frank, get in the car.
Frank: But... everybody's doing it.
Marissa: Frank! Now!
Frank: [still out of breath] Ok.

Old school! was helemaal niet zo geweldig als je overal hoort. Ik was juist teleurgesteld. En ik ben vrij zeker dat The hangover veel beter zal zijn, aan de reviews te zien...

Wat vonden jullie van Carlito's Way?

The signal
signal-poster-big.jpg

wat een k*t film zeg gaat echt nergens over, het is eigenlijk een horror die omslaat in een mislukte comedy
3/10

Old school! was helemaal niet zo geweldig als je overal hoort. Ik was juist teleurgesteld. En ik ben vrij zeker dat The hangover veel beter zal zijn, aan de reviews te zien...

Idd, ik verwachtte ook ****ing veel van die film maar ik vond hem ook maar matig.

Old school was ook maar een B film.

Hangover met zon budget, oke hij is goed, maar niet super ofzo. Imo overrated.

The Curious Case of Benjamin Button
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.imdb.com/title/tt0421715/

Indrukwekkende Film, het begin vond ik persoonlijk matig, maar de film werd naar het einde toe steeds beter.

Cijfer: 8,5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Public Enemies

Goede film, goed van genoten. Soms wat onrealistisch en wat aan de koele kant en ook niet veel sterke dialogen, het einde vond ik ook wat aan de rare kant (dat komt mss omdat het echt gebeurd is..). Afgezien daarvan in ieder geval de moeite waard om hem te bekijken, heeft geen minuut verveelt. Vond de digitale filmtechniek ook wel goed, snap eigenlijk niet wat velen er slecht aan vinden.. 8/10

Rush (1991)

RushUSFront2.jpg

Coole film wel, 2 narcotica agenten die undercover gaan op zoek naar drugs
ook goede filmmuziek wel, vond wel een aanrader.

7.5/10

Coole film wel, 2 narcotica agenten die undercover gaan op zoek naar drugs

Klinkt een beetje eenvoudig? :o

Ik heb onlangs de complete eerste drie seizoenen van dexter gezien en se7ven en pulp fiction nog eens herbekeken.

Gisteren City of God (Citade de Deus) gezien.
Wat me vooral bijblijft was het verhaal en vooral de manier waarop het gebracht (en verteld) wordt (achterliggende verhaallijnen van personen tussendoor, begin is het einde, etc.).

Zit vanavond halfweg Seven Samurai (Shichinin no samurai) uit 1954. Met zijn 210minuten en daarbijhorend trage sfeeropbouw, doodse stiltes en dialogen is hij vrij slaapverwekkend, maar zeker wel nog een topper ondanks zijn ouderdom. Morgen maar eens uitkijken.

Terug
Naar boven