Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
17 again
Wat een ongelofelijke feelgood movie. Zo ongelofelijk afgezaagd, maar toch vond ik hem leuk. Standaard grappen, standaard script en standaard dialogen. Maar gewoon goed uitgevoerd. En Zac Efron is een hele mooie jongen. Bijna even mooi als ik. Niets voor filmfreaks als Rob en Zoutzak, maar voor de standaard filmkijkert hartstikke leuk om de tijd mee te doden.
6.3/10
17 again
Wat een ongelofelijke feelgood movie. Zo ongelofelijk afgezaagd, maar toch vond ik hem leuk. Standaard grappen, standaard script en standaard dialogen. Maar gewoon goed uitgevoerd. En Zac Efron is een hele mooie jongen. Bijna even mooi als ik. Niets voor filmfreaks als Rob en Zoutzak, maar voor de standaard filmkijkert hartstikke leuk om de tijd mee te doden.
6.3/10
als je daar van houdt kijk dan eens
Adventureland.
Fired up
Bart got a room
Old school! ( makers van hangover ) hij is enkel 10 x beter dan de hangover.

--------------------------------------------------------------------------------
Marissa: [after seeing Frank running naked along the streets, she slows down her car] Frank, what are you doing?
Frank: [out of breath] We're... We're going streaking! We're going up the quad and to the gymnasium.
Marissa: Who is?
Frank: Th... W... There's more coming.
Marissa: Frank, get in the car.
Frank: But... everybody's doing it.
Marissa: Frank! Now!
Frank: [still out of breath] Ok.
als je daar van houdt kijk dan eens
Adventureland.
Fired up
Bart got a room
Old school! ( makers van hangover ) hij is enkel 10 x beter dan de hangover.
Old school! was helemaal niet zo geweldig als je overal hoort. Ik was juist teleurgesteld. En ik ben vrij zeker dat The hangover veel beter zal zijn, aan de reviews te zien...
Coole film wel, 2 narcotica agenten die undercover gaan op zoek naar drugs