Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit vanavond halfweg Seven Samurai (Shichinin no samurai) uit 1954. Met zijn 210minuten en daarbijhorend trage sfeeropbouw, doodse stiltes en dialogen is hij vrij slaapverwekkend, maar zeker wel nog een topper ondanks zijn ouderdom. Morgen maar eens uitkijken.
Heb halverwege maar overgeschakeld naar 'het leven zoals het is : de zoo'
Trieste dieren daar, wat een k*tonderneming zo'n zoo. Anyhow, voor ik verder afdwaal, Murray vond ik wel een zeer geslaagde personage neerzetten. Nergens had ik het gevoel dat hij zijn rol niet goed vervulde, itt tot de veel jongere en naïef ogende scarlett. Maar een sterke acteur kan een saaie film ook niet redden natuurlijk.
Vind het leuker om iets te kunnen kopen wat acteurs in de film zelf droegen, dan iets wat over een fictioneel merk /onderwerp gaat dat in de film voorkomt

![]()
Toevallig iemand die weet hoe de film waarin die rechtse kerel voorkomt heet?

Eén van de laatste Kubrick-toppers die ik nog moest zien.

(en als ik dan nog wil The Killing en Paths of Glory erbij
)
Kan niet wachten op Lolita en 2001 : A Space Odyssey, al schijnt deze laatste niet zo simpel te zijn.[...] Dit is gewoon een matige stoner komedie en verdient imo niet meer dan een 6,5 (in het beste geval een zeer kleine 7 als je echt gek bent op dit genre).
Vanavond Role Models zien, hopelijk is die beter.
Seth Rogen is trouwens niet onaardig, maar na vijf films met hem heb je het ook wel gezien.Of niet... Moet nog Lolita, Spartacus (ooit eens stuk van gezien toen ik jong was, niets voor mij toen), Barry Lyndon en 2001 : A Space Odyssey zien.(en als ik dan nog wil The Killing en Paths of Glory erbij
)
Verlopige Kubrick top :
1. A Clockwork Orange
2. The Shining
3. Full Metal Jacket
4. Dr. Strangelove
(5. Eyes Wide Shut)
Wat een verhalen, settings en sfeer hebben die films toch ook altijd.Kan niet wachten op Lolita en 2001 : A Space Odyssey, al schijnt deze laatste niet zo simpel te zijn.
+1, maar verwacht van Role Models niet veel meer. Recente komedies zijn voor mij zelden erg grappig maar bijna altijd middelmaats.Seth Rogen is trouwens niet onaardig, maar na vijf films met hem heb je het ook wel gezien.
Dit is werkelijk 1 van de k*tste films die ik ooit gezien heb.
Ik hou het in mijn achterhoofd...