XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

De soundtrack ervan is idd legendarisch!

Veel films gezien de laatste tijd, maar van veel heb ik al reviews gezien waar ik het mee eens ben, dus doe ik maar 2 korte:

Eastern Promises: vette goed geacteerde film over de Russische maffia: 8-/10
A Perfect Getaway: de eerste helft gebeurde er bar weinig, nutteloos lange karakteropbouw. 2e helt was wel te pruimen. Paar vage cameratruukjes deden het niet voor me, maar de 2e helft vermaakte me wel. 6/10

The Getaway van '94. Heb de versie van '72 nog niet gezien maar deze remake was leuk vermaak in afwachting van. Basinger zag er goed uit in deze film ;) Vind 'm zelfs een beetje underrated, 6/10.

Hij duurt 140 minuten uit mijn hoofd, maar op de een of andere manier duurde hij te kort voor me, ik wilde meer :D

Heb gisteren Slumdog Millionare gezien. Meesterlijke film.

Bruno (2009)

Mja, wat kan ik zeggen. Tegenvaller. Onderbroekenlol, makkelijke grappen, weinig subtiel, nee had hier stukken meer van verwacht. Er waren wel een aantal lachmomenten, maar al met al was het vooral erg slap. 6-/10

Gewoon een dikke k*t film.

2/10

Vandaag nogmaals Matrix 1 gezien, damn wat een vette film is dat toch.

8.5/10

Vorige week naar Public Enemies geweest. Aardige film met gave schietscenes van Michael Mann. Het is wel even aanpassen als kijker aan de opgenomen HD-opnames. Maar zodra je het gewend bent kun je de twee uur durende film met gemak volhouden..

Eergisteren met wat vrienden Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay gekeken. Blijft een meesterlijke komedie.. :D

A Perfect Getaway: de eerste helft gebeurde er bar weinig, nutteloos lange karakteropbouw. 2e helt was wel te pruimen. Paar vage cameratruukjes deden het niet voor me, maar de 2e helft vermaakte me wel. 6/10

2e helft was inderdaad beter, maar de spanning zat er wel leuk in. Vond het uiteindelijke complot wel heel erg ver gezocht. 6/10

voor diegene die de film nog wil gaan zien, skip de spoiler ;)
Wat voor foto stond er nou op die camera toen die (goedaardige) vrouw die bekeek op het strand? Snapte er niet veel van..

Laatst bewerkt door een moderator:
foto van dat koppel wat ze vermoord hadden, waardoor die ene chick erachter kwam dat zij de moordenaars waren

enorm grote plothole ook, dat de eigenlijke moordenaars tegen elkaar aan het fluisteren waren over dat de anderen wel eens de moordenaars zouden kunnen zijn. Belachelijk!

foto van dat koppel wat ze vermoord hadden, waardoor die ene chick erachter kwam dat zij de moordenaars waren

enorm grote plothole ook, dat de eigenlijke moordenaars tegen elkaar aan het fluisteren waren over dat de anderen wel eens de moordenaars zouden kunnen zijn. Belachelijk!

Precies, daarom snapte ik er op gegeven moment niks meer van en is het geen aanrader :D Thanks!

Reservoir Dogs

2de keer dat ik het zag in jaren tijd en heb de eerste halfuur weer gemist.:( En ben ook verbaasd hoe slecht het film eigenlijk is. Het bestond alleen maar uit kinderachtige en niet overtuigende trash talk dialogen. Tarantino lijkt wel een punk b*ch die een paar stoute woordjes in het woordenboek heeft gelezen.

Net nog een half uur ervan gezien op Kanaal 2 ook al ken ik 'm van buiten, kan het niet laten om te blijven kijken. Slecht? :eek: Ik vind het eigenlijk bijna de beste film van Tarantino (van PF haalt ie het niet) en 1 van de beste gansterfilms ooit. Het gaat echt om de perceptie bij zo'n film. De conversaties vind ik persoonlijk al heerlijk, maar het is het geheel wat 'm zo'n meesterwerk maakt: alles klopt en blijft boeiend op elk moment.

Ik kon erg moeilijk aannemen dat mannen in de 30+ een onderonsje hadden alsof ze net uit hun puberteit komen. :D

Ik heb het eerste deel gezien maar heb hem dan uitgezet, had geen zin in een filmpje en kan hem mij nog te goed herinneren om nu al weer opnieuw te zien.

En hoezo "niet overtuigende trash talk dialogen"? Ik vind die discussie over fooi met Steve Buscemi bv erg aardig. :D

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

Ik kon erg moeilijk aannemen dat mannen in de 30+ een onderonsje hadden alsof ze net uit hun puberteit komen. :D

Idd, beter gingen ze gezellig filosoferen over het leven zoals elke man doet eens hij volwassen is, zeker als je met een bende criminelen in je gezelschap bent waarmee je zometeen een overal gaat plegen.

De dialogen passen gewoon aardig in het kader van de uiteenlopende maffe karakters.

Net nog een half uur ervan gezien op Kanaal 2 ook al ken ik 'm van buiten, kan het niet laten om te blijven kijken. Slecht? :eek: Ik vind het eigenlijk bijna de beste film van Tarantino (van PF haalt ie het niet) en 1 van de beste gansterfilms ooit. Het gaat echt om de perceptie bij zo'n film. De conversaties vind ik persoonlijk al heerlijk, maar het is het geheel wat 'm zo'n meesterwerk maakt: alles klopt en blijft boeiend op elk moment.

Ik kan me vaak vinden in jou beoordeling, top.

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Vandaag nogmaals Matrix 1 gezien, damn wat een vette film is dat toch.

8.5/10

Ik zet nu "Reloaded" op, morgen lekker vrij.

de eerste intrede van mr blonde in dat warenhuis bijvoorbeeld, waar hij op een onnatuurlijke manier nonchalant deed en de totaal niet overtuigende out of the blue opmerkingen van mr white. Totale lack aan gepaste interactie. Of de uiterst kinderachtige dialoog tussen de zoon van de 'baas' en mr blonde. Ik kreeg bijna nog een plaatsvervangende schaamte uit hun schamelijke gedoe rondom hhun coïtus gerelateerde disses.

De film heeft een paar aardige citaten, maar net dat was me opgevallen. De film moet het doen met one time 'grappige' dialogen en punchlines. Mss was dat er net teveel aan voor mij.

41Upw%2BqPc0L.jpg

Badass.

Interessante review :D Maar goeie tip!

Terug
Naar boven