wouter86
Cool Novice
- Waardering
- 1
Net nog een half uur ervan gezien op Kanaal 2 ook al ken ik 'm van buiten, kan het niet laten om te blijven kijken. Slecht?Ik vind het eigenlijk bijna de beste film van Tarantino (van PF haalt ie het niet) en 1 van de beste gansterfilms ooit. Het gaat echt om de perceptie bij zo'n film. De conversaties vind ik persoonlijk al heerlijk, maar het is het geheel wat 'm zo'n meesterwerk maakt: alles klopt en blijft boeiend op elk moment.
Heb hem gistre ook nogmaals bekeken. Alleen jammer genoeg het tweede deel.
Die film is gewoon geniaal, er hangt de hele film een bepaalde spanning,sfeer die gewoon top is. De acteurs leveren ook één voor één een toprestatie. Tim Roth is subliem. Die hele scene waar hij het verhaal leert vertellen met die drugshond in de toiletten is gewoon één van de beste scenes allertijden.
Om nog maar idd over de dialogen te zwijgen.
Are you gonna bark all day little doggie, or are you gonna bite?
Héérlijk

Ga jullie advies eens volgen en Eastern Promises kijken. Verwacht er veel van

Ik vind het eigenlijk bijna de beste film van Tarantino (van PF haalt ie het niet) en 1 van de beste gansterfilms ooit. Het gaat echt om de perceptie bij zo'n film. De conversaties vind ik persoonlijk al heerlijk, maar het is het geheel wat 'm zo'n meesterwerk maakt: alles klopt en blijft boeiend op elk moment.
6/10 voor de gekke bekken en incidentele humor.
Op de één of andere manier deed de film het niet voor mij, hoewel ik droge humor normaal ook erg kan appreciëren.