Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Net nog een half uur ervan gezien op Kanaal 2 ook al ken ik 'm van buiten, kan het niet laten om te blijven kijken. Slecht? :eek: Ik vind het eigenlijk bijna de beste film van Tarantino (van PF haalt ie het niet) en 1 van de beste gansterfilms ooit. Het gaat echt om de perceptie bij zo'n film. De conversaties vind ik persoonlijk al heerlijk, maar het is het geheel wat 'm zo'n meesterwerk maakt: alles klopt en blijft boeiend op elk moment.

Heb hem gistre ook nogmaals bekeken. Alleen jammer genoeg het tweede deel.
Die film is gewoon geniaal, er hangt de hele film een bepaalde spanning,sfeer die gewoon top is. De acteurs leveren ook één voor één een toprestatie. Tim Roth is subliem. Die hele scene waar hij het verhaal leert vertellen met die drugshond in de toiletten is gewoon één van de beste scenes allertijden.
Om nog maar idd over de dialogen te zwijgen.

Are you gonna bark all day little doggie, or are you gonna bite?

Héérlijk:D

Ga jullie advies eens volgen en Eastern Promises kijken. Verwacht er veel van;)

[IMDB]Yes man[/IMDB]

Voorspelbare, 12-in-een-dozijn-Carrey-film. Volgens het vaste scenario:

- Zijn leven is een mess
- Iets of iemand wijst hem op iets, of hij ontdekt iets
- Zijn leven verandert
- Hij ontdekt de liefde weer
- Maar het gaat toch weer even mis
- Hij leert een belangrijke les uit zijn ervaring
- Eind goed al goed

:yawn: 6/10 voor de gekke bekken en incidentele humor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Funny Games"

Genadeloze duitse (of is het oostenrijks? who gives a shit) film.

8,5/10

[IMDB]Yes man[/IMDB]

- Zijn leven is een mess
- Zijn leven verandert
- Eind goed al goed

K'heb hem zelf ook gezien een tijdje geleden , k'vond enorm flauw. In sommige van z'n vroegere films was hij echt grappig maar nu lijkt het gewoon allemaal te geforceerd.

245bnzp.jpg

Ik heb het nu eventjes gehad van dit genre films...
Weer meer van hetzelfde...

Een oud huis, familie gaat erin wonen, we horen vreemde geluiden, er komt een priester aandraven om de boel uit te drijven... (en de rest verzin je er zelf wel weer bij)

Komt geheel niet overtuigend over... 5/10

[IMDB]Yes man[/IMDB]

- Zijn leven is een mess
- Zijn leven verandert
- Eind goed al goed

Ik ging helemaal stuk bij deze film. Heb nog nooit zo hard gelachen om een film als deze. En dat terwijl ik Jim Carrey echt totaal niet grappig vind :roflol:

Ik geef toe dat ik niet iemand ben die héél makkelijk lacht. De humor moet 1) intelligent zijn 2) liefst voldoende droog. Maar in vergelijking met wat ik daarna zag was Yes man 1 grote humorfest:

Spaceballs gisterenavond. Slechtste film ooit gezien denk ik. Niet 1 keer gelachen, zelfs geen lichte glimlach of binnenpretje, absoluut niets.

Verhaal = crap
Waarde als parodie = nog veel slechter dan Scary movie
Acting = crap
Regie = crap

Wat een nachtmerrie, het einde kon niet vroeg genoeg komen.

1/10

Als je dat soort humor wilt moet je Sideways kijken Big-T.

Iemand Millennium al gezien? Ga ik binnenkort naartoe.

Net Layer Cake nog eens gekeken, wat een heerlijke brute actiefilm. Dit is echt mijn type movie :D Kent iemand nog van die films in dit genre? Kan ik gewoon blijven kijken.
Easter Promises ook gekeken, sterke film, maar zeker niet geniaal zoals hij door velen wordt beschouwd.

Als je dat soort humor wilt moet je Sideways kijken Big-T.

Ik vond de echt grappige stukken in de film erg karig en had vaak meer het gevoel te kijken naar een romantisch drama. :o Op de één of andere manier deed de film het niet voor mij, hoewel ik droge humor normaal ook erg kan appreciëren.

Romantisch drama? :s Pff laat maar dan, heb het echt gehad met die moderne "romantische drama's".

Gisteren Role models. Argh wat een kinderfilm. Soms leuk, maar tempo zat er niet in en dan die nerd shit en het typische verhaaltje dat al 1000 keer afgezaagd is. 6/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.013
Sideways is zeker geen onaardige film. Vrij origineel dus niet verkeerd om eens te kijken T.

photo_02_hires.jpg

[IMDB]The other man[/IMDB]

In de sneak gezien. Wat een kankerfilm, had gehoopt op een van de goede releases die binnenkort uitkomen maar dit was echt teleurstellend. Liam Neeson in zijn rol na Taken die opvallend vermakelijk was, maar hier weet hij a la Nicholas Cage zich in de film rond te begeven zonder enig idee waar hij mee bezig is. Banderas in zijn rol als vrouwenverleider. Waardeloos.

2/10

Fighting

De zoveelste Lionheart kloon. Helemaal waardeloos. Het vechten is helemaal k*t. Het verhaal is k*t. De uitvoering k*t. Alles is k*t. Echt een ****ing drama.

1/10

Je hebt sjans, Jesaja.

public-enemies-poster-0.jpg

Zonde, had allemaal veel beter gekund. Is gewoon een middelmatige actiefilm. Het verhaal is slecht uitgewerkt, de prestaties van de acteurs zijn niet hoogstaand, totaal geen diepgang in welk personage dan ook en historisch incorrect.

6.5/10

ip-man-poster-004.jpg

Ip Man

Geniale film! Ben geen kenner op het gebied van Kung Fu films maar dit is zeker mijn favoriet tot nu toe.

8.5/10

Komt omdat ik veel karma heb.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

http://lh6.ggpht.com/_QmykW6KKkJ4/SUchWFneXtI/AAAAAAAAciE/FlWlqTTP0dg/s800/ip-man-poster-004.jpg

Ip Man

Geniale film! Ben geen kenner op het gebied van Kung Fu films maar dit is zeker mijn favoriet tot nu toe.

8.5/10

Deze was ****ing bruut idd.

Terug
Naar boven