Samira
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Jealousy's a b*ch ain't it?

Het is denk ik niet de E-karma die het ‘m doet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jealousy's a b*ch ain't it?
![]()
Het is denk ik niet de E-karma die het ‘m doet.![]()

the butterfly effect is zeker een aanrader.. 1ste is de beste, maar opvolgers zijn ook vet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
link
had hoge verwachtingen door wat er allemaal over vertelt werd en laten we zeggen dat die voor 80% zijn waargemaakt.
Loft is een geslaagde thriller van vlaamse bodem met een intelligent en goed uitgewerkt plot. Erik van looy weet een goede sfeer te scheppen en de film op een merendeel van de tijd voldoende boeiend te houden. De cast zet goede prestaties neer. Veel mensen hebben in een review geschreven dat de film net wat te lang duurt (zon 20min) en ik ben het daar wel mee eens. De film was krachtiger geweest als het wat bondiger was geweest. Een hele tijd zit het vrij goed in elkaar maar op een bepaald moment toch een beetje het gevoel dat het iets te lang ging duren. Hier en daar wat scenes eruit en sommige scenes iets aanpassen had zeker geholpen. Misschien wel jammer dat van looy met dit script er geen amerikaanse productie van heeft gemaakt, dan was er buiten vlaanderen ook heel wat succes geweest.
Voor vlaamse normen en budget een prima film 7,5/10.

Verenigd Koninkrijk
Komedie
106 minuten
geregisseerd door Armando Iannucci
met Peter Capaldi, Tom Hollander en James Gandolfini
In the Loop is een politieke satire die vooral de interne gang van zaken van de Amerikaanse en Britse regeringen op de hak neemt. General Miller (Gandolfini) is een Amerikaanse generaal, die samen met een Britse politicus (Hollander) probeert de Amerikaanse president en de Britse premier, die een oorlog willen beginnen, tegen te houden (Moviemeter.nl)
http://www.dangerousuniverse.com/2009/02/inglourious_bastards.jpg
Gisteren naar de bios geweest voor Inglourious Bastards. Moet zeggen dat het een erg toffe film was maar dat mijn verwachtingen misschien toch wat te hoog lagen. Het was een oorlogsfilm zoals je hem nog niet echt gezien hebt, maar op één of andere manier had ik toch een beetje het gevoel alsof het een soort van verzameling van filmmomenten was die je in veel andere films al wel gezien hebt (en vaak ook beter), alleen nog niet allen in 1 film.
Ik ben wel een Tarantino fanboy, en ook deze film was goed, maar zeker niet 1 van zijn best imo. Een leuke coctail van verschillende sTen, maar waar er voor mij niet echt 1 enorm uit blonk. Al met al toch een erg vermakelijke zit die ik op een 7,5/10 zet.

http://www.kinomax.fr/images/Arnaud/S-Z/PosterTaken.jpg
Taken (2008)
IMDB: 7,8
RT: 48%
MM: 3,90 /5
Niet bijster goede maar zeker erg vermakelijke actiefilm. Beetje dun verhaaltje, voorspelbaar plot, standaart tough guys maar wat heerlijke wraak gedreven knokscenes. Ik heb me erg vermaakt. 7,5/10
A teenage loner pushes his way into the underworld of a high school crime ring to investigate the disappearance of his ex-girlfriend
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Link
Had hoge verwachtingen door wat er allemaal over vertelt werd en laten we zeggen dat die voor 80% zijn waargemaakt.
Loft is een geslaagde thriller van Vlaamse bodem met een intelligent en goed uitgewerkt plot. Erik Van Looy weet een goede sfeer te scheppen en de film op een merendeel van de tijd voldoende boeiend te houden. De cast zet goede prestaties neer. Veel mensen hebben in een review geschreven dat de film net wat te lang duurt (zon 20min) en ik ben het daar wel mee eens. De film was krachtiger geweest als het wat bondiger was geweest. Een hele tijd zit het vrij goed in elkaar maar op een bepaald moment toch een beetje het gevoel dat het iets te lang ging duren. Hier en daar wat scenes eruit en sommige scenes iets aanpassen had zeker geholpen. Misschien wel jammer dat Van Looy met dit script er geen Amerikaanse productie van heeft gemaakt, dan was er buiten Vlaanderen ook heel wat succes geweest.
Voor Vlaamse normen en budget een prima film 7,5/10.