AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Jealousy's a b*ch ain't it?

:jk: :D

Het is denk ik niet de E-karma die het ‘m doet. :D

Ik ben ook een soort van n*ger. Maar mij wil je niet. Is het dan toch Jesaja z'n insane innerchest development?

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Fired Up

Hahaha, ik had vantevoren hele lage verwachtingen. Het is allemaal zo simpel, maarja.. ik vond het gewoon leuk om te kijken. Ik vond het acteerwerk nou niet echt overtuigend. Eigenlijk gewoon slecht. De grappen van de twee idioten, plus "Dr Rick" maakte het voor mij toch een geslaagde film. Beter dan al die crap films van de laatste tijd. Ik heb een aantal keren hard gelachen en het stukje waarin Dr Rick een trap in z'n smoel krijgt volgens mij wel 20x afgespeeld en ik had tranen in m'n ogen van het lachen. Briljant :roflol:

Muziek vond ik wel goed overigens!

6/10

En ik wil weer films kijken.. maar er komt al pagina's lang niks dan ellende langs.. waar blijven de decent films!!!!!!1111

Ik kijk uit naar Inglorious bastards!! Hoop op ouderwetse Tarantino film. Als ik degene om mij heen hoor die hem al gezien hebben is dat namelijk wel het geval. Scenes die je niet vergeet, geweldige dialogen en heerlijke wendingen! :D

the butterfly effect is zeker een aanrader.. 1ste is de beste, maar opvolgers zijn ook vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Link

Had hoge verwachtingen door wat er allemaal over vertelt werd en laten we zeggen dat die voor 80% zijn waargemaakt.

Loft is een geslaagde thriller van Vlaamse bodem met een intelligent en goed uitgewerkt plot. Erik Van Looy weet een goede sfeer te scheppen en de film op een merendeel van de tijd voldoende boeiend te houden. De cast zet goede prestaties neer. Veel mensen hebben in een review geschreven dat de film net wat te lang duurt (zon 20min) en ik ben het daar wel mee eens. De film was krachtiger geweest als het wat bondiger was geweest. Een hele tijd zit het vrij goed in elkaar maar op een bepaald moment toch een beetje het gevoel dat het iets te lang ging duren. Hier en daar wat scenes eruit en sommige scenes iets aanpassen had zeker geholpen. Misschien wel jammer dat Van Looy met dit script er geen Amerikaanse productie van heeft gemaakt, dan was er buiten Vlaanderen ook heel wat succes geweest.

Voor Vlaamse normen en budget een prima film 7,5/10.

Heb 'm hier staan, ondanks de vrije goede reviews niet echt een poging gewaagd. Film maakt op vele kennelijk indruk, toch maar eens gaan kijken. :)

link

had hoge verwachtingen door wat er allemaal over vertelt werd en laten we zeggen dat die voor 80% zijn waargemaakt.

Loft is een geslaagde thriller van vlaamse bodem met een intelligent en goed uitgewerkt plot. Erik van looy weet een goede sfeer te scheppen en de film op een merendeel van de tijd voldoende boeiend te houden. De cast zet goede prestaties neer. Veel mensen hebben in een review geschreven dat de film net wat te lang duurt (zon 20min) en ik ben het daar wel mee eens. De film was krachtiger geweest als het wat bondiger was geweest. Een hele tijd zit het vrij goed in elkaar maar op een bepaald moment toch een beetje het gevoel dat het iets te lang ging duren. Hier en daar wat scenes eruit en sommige scenes iets aanpassen had zeker geholpen. Misschien wel jammer dat van looy met dit script er geen amerikaanse productie van heeft gemaakt, dan was er buiten vlaanderen ook heel wat succes geweest.

Voor vlaamse normen en budget een prima film 7,5/10.

+1,

Seizoen 1 It's always sunny in philadelphia. (sitcom op HBO)

Ik verwachtte een uiterst grappige serie op hoogstaand niveau (hbo staat erom bekend), maar dat is verre van wat je krijgt. Veel lollen zijn standaard wat je kan verwachten in een sitcom (en dus voorspelbaar), de thema's zijn stokoud (racisme, abortus/prolife, minderjarige alcoholzuipers) en er wordt altijd de standpunt verhuldigt van 'aging liberal f**got douchebags' vs 'racist conservative rightwing redneck' om het in zijn southparks te zeggen.

Het gaat over een 4tal twintigers die een pub uitbaten in philadelphia en ze komen in typische stomme tieneravonturen terecht. Er zit (natuurlijk) wel een domme figuur in en daarvoor ben ik wel een sucker en kan voor mij de show van zijn ondergang redden. :D

Bezig met seizoen 2 al, maar merk geen verschil op. Charlie is nog dommer dan voordien en Danny Devito is ook van de partij, al is er niks 'speciaals' aan hem dat hem grappig maakt.

Ik vond die shit wel grappig man. :(

inglourious_bastards.jpg

Gisteren naar de bios geweest voor Inglourious Bastards. Moet zeggen dat het een erg toffe film was maar dat mijn verwachtingen misschien toch wat te hoog lagen. Het was een oorlogsfilm zoals je hem nog niet echt gezien hebt, maar op één of andere manier had ik toch een beetje het gevoel alsof het een soort van verzameling van filmmomenten was die je in veel andere films al wel gezien hebt (en vaak ook beter), alleen nog niet allen in 1 film.

Ik ben wel een Tarantino fanboy, en ook deze film was goed, maar zeker niet 1 van zijn best imo. Een leuke coctail van verschillende sTen, maar waar er voor mij niet echt 1 enorm uit blonk. Al met al toch een erg vermakelijke zit die ik op een 7,5/10 zet.

In the loop:

Verenigd Koninkrijk
Komedie
106 minuten

geregisseerd door Armando Iannucci
met Peter Capaldi, Tom Hollander en James Gandolfini

In the Loop is een politieke satire die vooral de interne gang van zaken van de Amerikaanse en Britse regeringen op de hak neemt. General Miller (Gandolfini) is een Amerikaanse generaal, die samen met een Britse politicus (Hollander) probeert de Amerikaanse president en de Britse premier, die een oorlog willen beginnen, tegen te houden (Moviemeter.nl)

Good stuff.

8/10

http://www.dangerousuniverse.com/2009/02/inglourious_bastards.jpg

Gisteren naar de bios geweest voor Inglourious Bastards. Moet zeggen dat het een erg toffe film was maar dat mijn verwachtingen misschien toch wat te hoog lagen. Het was een oorlogsfilm zoals je hem nog niet echt gezien hebt, maar op één of andere manier had ik toch een beetje het gevoel alsof het een soort van verzameling van filmmomenten was die je in veel andere films al wel gezien hebt (en vaak ook beter), alleen nog niet allen in 1 film.

Ik ben wel een Tarantino fanboy, en ook deze film was goed, maar zeker niet 1 van zijn best imo. Een leuke coctail van verschillende sTen, maar waar er voor mij niet echt 1 enorm uit blonk. Al met al toch een erg vermakelijke zit die ik op een 7,5/10 zet.

Klopt

Desalniettemin een zeer vemakelijke film :)

Death Race

Bijna had ik deze film niet eens gekeken door de reviews van gasten hier die deze film matig tot slecht noemde. MAARRRRRRRRRR deze film is ****ing genadeloos. De legende Jason Statham met een weer een legendarische performance in een badass film. Autoraces met ****ing veel explosies en geweren, brutale 1 liners, brutale vechtscenes... kan het nog beter? Het antwoord is ja.. maar niet veel beter. Het enige wat haat voor deze film kan verklaren is een gebrek aan testosteron, verder niets.

8.5/10

The Punisher 1:

Gewoon een typical 80's action flick met de legende Dolph Lundgren in de hoofdrol als badass die alles en iedereen genadeloos afknalt. 8/10

Punisher 2 Warzone:

De hoofdpersoon is niet zo badass als Big Dolph.. maar hij heeft wel een paar genadeloze finishing moves. Ietsje minder dan het eerste deel imo. Voor de rest gewoon hetzelfde verhaal.. one guy, een shitload aan guns en ****ing veel lijken. Zoals het hoort.

7/10

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

brick.jpg

A teenage loner pushes his way into the underworld of a high school crime ring to investigate the disappearance of his ex-girlfriend

Gewoon standaard detective I guess. Hij krijgt overal vrij hoge reviews.. ik vond het niks speciaals. Hij verveelde me however ook niet.

6/10

If you see it, you'll shit bricks, hihi.

donnie-darko.jpg

Tja... vreemde (maar wel leuke) film.. ik snap het in grote lijnen wel een beetje maar niet volledig denk ik? Ik weet ook niet of dat kan bij dit soort films. Ik weet niet zo goed wat voor cijfer ik moet geven. Ik vond het iig wel een goede film en ik heb me zeker vermaakt tijdens het kijken ervan.

Link

Had hoge verwachtingen door wat er allemaal over vertelt werd en laten we zeggen dat die voor 80% zijn waargemaakt.

Loft is een geslaagde thriller van Vlaamse bodem met een intelligent en goed uitgewerkt plot. Erik Van Looy weet een goede sfeer te scheppen en de film op een merendeel van de tijd voldoende boeiend te houden. De cast zet goede prestaties neer. Veel mensen hebben in een review geschreven dat de film net wat te lang duurt (zon 20min) en ik ben het daar wel mee eens. De film was krachtiger geweest als het wat bondiger was geweest. Een hele tijd zit het vrij goed in elkaar maar op een bepaald moment toch een beetje het gevoel dat het iets te lang ging duren. Hier en daar wat scenes eruit en sommige scenes iets aanpassen had zeker geholpen. Misschien wel jammer dat Van Looy met dit script er geen Amerikaanse productie van heeft gemaakt, dan was er buiten Vlaanderen ook heel wat succes geweest.

Voor Vlaamse normen en budget een prima film 7,5/10.

6/10

Wel ok.. maar niks speciaals. Duurde zoals grote T al zei ook te lang. Ik snap niet waarom ze die films steeds langer maken. ~90 mins is ideaal.

Terug
Naar boven