- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Vond de sobere sT van Lumet heel sterk, een observerende kijk naar de afgegleden en dolgedraaide Hoffman werkt heel krachtig.Ik vond die film echt niet zo goed. Heb 'em ook gekeken op aanraden van hier. Mij kon ie toch niet heel fel boeien. Ik zou maar een 7 geven.
Ethan Hawke acteerde zo slecht dat ik mij daar echt aan ergerde. Vind dat over het algemeen maar een k*tacteur.
Maar je kritiek op Hawke is terecht wat mij betreft, een van de eerste scenes van de film waarin hij als getaway-driver compleet in shock wegrijdt komt heel onnatuurlijk over. Ter compensatie
een unieke film waarin Hawke zich laat gelden als acteur:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(en het vervolg is welhaast even goed)

Welke is het vervolg?
) best van genoten. Misschien niet kijken als je vergaat van eenzaamheid of je relatie in het slob zit. 
) en over het algemeen flauwe humor. Dit was gewoon 28 days later (etc.) in een humoristisch jasje. Of wacht, Shaun of the dead deed dit al, maar dan toch iets beter... Woody doet het nog oke, en ook Murray heeft een leuk rolletje, maar daar blijft het zo'n beetje bij.