- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://versetti.files.wordpress.com...sympathy for mr. & lady vengeance kijken dan!
Nog een hoge score geef je dan, zeker als er geen spanning inzit weerhoudt het me toch om deel 3 nog binnen te halen. Vond 1 wel leuk en 2 was te doen als je ff niet te veeleisend bent. Maar nog slechter (qua acteerprestaties, spanning,..) zou ik niet kunnen verdragen vrees ik.Leuker dan twee, vooral door betere locatie en het speelt 's nachts af. Verder weinig inhoud en een echte horror film, want spanning zit er eigenlijk niet in.
6/10
Nog een hoge score geef je dan, zeker als er geen spanning inzit weerhoudt het me toch om deel 3 nog binnen te halen. Vond 1 wel leuk en 2 was te doen als je ff niet te veeleisend bent. Maar nog slechter (qua acteerprestaties, spanning,..) zou ik niet kunnen verdragen vrees ik.
Ik vond die twee toch wel een stuk minder dan Oldboy. Alsnog leuk, en ziek, maar geen pareltjes.
http://iconsoffright.com/news/WrongTurn3_A.jpg
Leuker dan twee, vooral door betere locatie en het speelt 's nachts af. Verder weinig inhoud en een echte horror film, want spanning zit er eigenlijk niet in.
6/10
Met asskicking Henry Rollings, lol.http://kingsheepblog.files.wordpress.com/2009/05/drag_me_to_hell_witch.jpg
Drag Me To Hell (2009)
En daar was hij dan eindelijk. Van de maker van de geniale Evil Dead reeks, zijn nieuwe film. Ben naar de bios geweest en ik moet zeggen, het was genieten. Heerlijke bizarre shit zoals je dat ook zag in Evil Dead. Spanning met een knipoog. Zeker kijken voor de liefhebber van het genre! 8,5/10

Ik vond Mr. en Lady idd ook minder dan oldboy, maar alsnog goede films. Van Lady Vengeance willen ze trouwens een remake maken met Charlize Theron, om het voor het 'grote' publiek toegankelijker te maken denk ik. Lijkt me nogal zonde, denk niet dat die in de buurt zal komen van het origineel.

6 reviews verloren.![]()
Deze is vast wel eens eerder genoemd in dit topic, maar ik moet hem toch vermelden: Oldboy.
Vind dit een van de beste films die ik ooit gezien heb, en sowieso de beste revenge film ooit gemaakt.
Het plot van de film is simpelweg geniaal, beeld en geluid zijn subliem, ik kan deze film aan iedereen aanraden, een meesterwerk! Laat je niet tegenhouden doordat de film Koreaans gesproken is, gewoon ondertitels eronder en het went gauw genoeg. Deze film bevat tevens een legendarische vechtscène, naar mijn mening de meest realistische ooit gemaakt. Maar ik zal niet meer verklappen, je moet het gewoon zien.
Score: 10/10

Special effects zijn gemaakt op een maandag na een zwaar weekend denk ik. Nu ja als je de 1 en 2 hebt gezien is het moeilijk om hier aan te weerstaan, en als je ff je verstand op 0 zet kan je hier nog wat mee lachen (omdat het zo slecht is) maar geef hier zeker geen geld aan uit. 4/10enorm grote plothole ook, dat de eigenlijke moordenaars tegen elkaar aan het fluisteren waren over dat de anderen wel eens de moordenaars zouden kunnen zijn. Belachelijk!
Ik heb deze vandaag ook gekeken, en wat zijn Koreaanse films toch ****ed up zeg, niet echt de films waarvan ik hou.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nu niet precies snapte waarom hij zo flipte om dat fotoalbum, en wat hij nu precies verkeerd had gedaan? Kan iemand dat nog even nader toelichten![]()