Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Pffft....ik zie net dat er dus niet alleen van lady vengeance een hollywood remake komt, maar ook van old boy: http://www.imdb.com/title/tt1321511/

Will Smith gaat erin spelen, en hij wordt geregisseerd door Steven Spielberg. Waarom doen ze dit in godsnaam, het kan alleen de naam van het origineel aantasten, zal nooit beter worden. Heiligschennis!

En sympathy for mr. vengeance moet er ook aan geloven, alleen daar is nog niet meer over bekend.

Had die kerel nou een nieuwe knoop gekocht, die zij dan uit de auto meenam ipv het origineel? Zo ja, waarom gaf hij die knoop dan niet op dat moment?

Dat was geen knoop, maar die munt die zij aan het begin van de film aan hem gaf.

Dat was geen knoop, maar die munt die zij aan het begin van de film aan hem gaf.
ow juist ja, maar dat zou ze toch echt gevoeld moeten hebben aan de vorm. En ik had die knoop toch zeker uit de envelop gehaald om te dubbelchecken in die situatie. Ik vind het dus wat ongeloofwaardig :/

Eldorado (2008)

Aardig vermakelijke Belgisch/Franse film, wat grappige momenten, paar mooie plaatjes, prima. 6,5/10

Penn kan toch onmogelijk een favoriete acteur van je zijn vanwege zijn optredens in horrorfilms. Eerder, zijn status als favoriete acteur moet toch noodzakelijk te danken zijn aan de goede rollen die hij weet te acteren. En laat hij nou net in Milk een van zijn beste (zo niet dé beste) personages neerzetten.

Anyway een horrorfilm die me laatst weer te binnen schoot was het erg originele 'In the mouth of madness'.

Heb veel films met Penn gezien echter kon het verhaal van deze film mij niet boeien :o

Ben tegenwoordig veel horror films aan't zien, vandaar dat ik wat aanraders vroeg, rond Haloween worden ze altijd wat extra gepromoot vandaar mischien.
thx voor de tip. :)

Heb veel films met Penn gezien echter kon het verhaal van deze film mij niet boeien :o

Ben tegenwoordig veel horror films aan't zien, vandaar dat ik wat aanraders vroeg, rond Haloween worden ze altijd wat extra gepromoot vandaar mischien.
thx voor de tip. :)

Ik ben ook veel horror films aan het kijken de laatste tijd. Heb je deze al gezien: The hills run red, the midnight meat train, inside, the strangers, splinter? Die vond ik allemaal het kijken waard, in het bijzonder the midnight meat train en inside.

Had ze toen van deze website afgeplukt: http://www.filmschoolrejects.com/features/the-ten-best-horror-movies-of-2008.php

Eternal sunshine of the spotless mind (2004)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede film het verhaal zit mooi in elkaar, sterke rol van Jim Carrey.
7.5/10

Ik ben ook veel horror films aan het kijken de laatste tijd. Heb je deze al gezien: The hills run red, the midnight meat train, inside, the strangers, splinter? Die vond ik allemaal het kijken waard, in het bijzonder the midnight meat train en inside.

Had ze toen van deze website afgeplukt: http://www.filmschoolrejects.com/features/the-ten-best-horror-movies-of-2008.php

Merci leuk linkje ;)

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Nee nog niet, straks even bestellen op telenet :)

Hoe heet die ene horror weer waarin enkele vrienden (?) gaan klimmen/rondlopen in een pikdonkere grot en waarbij ze één voor één afgeslacht worden door die afstammelingen van de mens die daar leven?

Vind horrors over het algemeen tegenvallen maar hier zat ik met een klein ei. :D

edit : http://www.imdb.com/title/tt0435625/

weetje : De Amerikaanse versie eindigt anders dan de Europese versie.

Laatst bewerkt:
Hoe heet die ene horror weer waarin enkele vrienden (?) gaan klimmen/rondlopen in een pikdonkere grot en waarbij ze één voor één afgeslacht worden door die afstammelingen van de mens die daar leven?

Vind horrors over het algemeen tegenvallen maar hier zat ik met een klein ei. :D

edit : http://www.imdb.com/title/tt0435625/

weetje : De Amerikaanse versie eindigt anders dan de Europese versie.
The descend ofzoiets

Filmavond bij me thuis gehad waarbij we die hebben gezien. Wat een k*tfilm was me dat haha :roflol: Trok op geen klote.

Laatst The Curious case of Benjamin Button gezien, zeker het downloaden waard.

Ook The uninvited gezien, het einde was wel goed.
Maar als je dan nagaat wat je gedurend de film hebt gezien was alles een leugen. Dan was sixth sense nog normaal, daar klopte alles nog gewoon in. Maar hier deed die vrouw zo bitcherig tegen de vriend van dat meisje. Of zit ik totaal verkeerd nu :o

The descend ofzoiets

Filmavond bij me thuis gehad waarbij we die hebben gezien. Wat een k*tfilm was me dat haha :roflol: Trok op geen klote.

En waarom..? ;)

Gebruik van licht en donker en de smalle ruimtes om claustrofobisch effect te creëren geven deze film een ander soort spanning dan de gemiddelde horrorfilm waarbij je schrik moet krijgen van een mislukte setting en nog zwakkere 'monsters'.
Het psychologische gedoe tussen de vrouwen vond ik op zich ook goed uitgewerkt. Verder is het te lang geleden dat ik deze zag om er nog wat nuttigs over te vertellen.

Ik heb verder niet veel met horrorfilms dus ook voor mij was deze film niet erg goed, maar vond hem wel spannender dan de gemiddelde horrorfilm en ook elders krijgt hij blijkbaar vrij goede punten.

Dat einde was te episch man, het was maar een droom. boehoe :'(

Maar dat ligt misschien van de versie af... Ben er wel zeker van dat ik hem geen 2e keer ga zien.

Laatst bewerkt:
Iemand een goede torrent van Zombieland?

Karma!

ow juist ja, maar dat zou ze toch echt gevoeld moeten hebben aan de vorm. En ik had die knoop toch zeker uit de envelop gehaald om te dubbelchecken in die situatie. Ik vind het dus wat ongeloofwaardig :/

Ha, ik vond dat eigenlijk wel een leuk onverwacht einde.

En waarom..? ;)

Gebruik van licht en donker en de smalle ruimtes om claustrofobisch effect te creëren geven deze film een ander soort spanning dan de gemiddelde horrorfilm waarbij je schrik moet krijgen van een mislukte setting en nog zwakkere 'monsters'.
Het psychologische gedoe tussen de vrouwen vond ik op zich ook goed uitgewerkt. Verder is het te lang geleden dat ik deze zag om er nog wat nuttigs over te vertellen.

Ik heb verder niet veel met horrorfilms dus ook voor mij was deze film niet erg goed, maar vond hem wel spannender dan de gemiddelde horrorfilm en ook elders krijgt hij blijkbaar vrij goede punten.

Echt één van de betere horrors qua sfeer. Zweethandjes als ze over die kloof moeten klimmen:D

Terug
Naar boven