- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Old Boy door Steven Spielberg met in de hoofdrol Will Smith?!Dat moet een hoax zijn!
Ik heb vannacht en net Blue Velvet en Mulholland Drive gekeken, wat een bizarre maar intense filmervaring was dat zeg.
*
*spoilers*
Wat het einde moet voorstellen weet ik niet precies maar ik veronderstel dat Josh behekst is ofzo en de anderen later gewoon volgen.

He? Nee hoor :
In het begin bij de interviews wordt oa de mythe vertelt over een kluizenaar die kinderen ontvoerde en vermoordde. Wanneer hij de kinderen één voor één vermoordde liet hij een kind in de hoek staan met zijn gezicht naar de muur omdat hij niet tegen de blik van de kinderen kon. Hetzelfde gebeurt met de studenten wat insinueert dat die mythe klopt. De voodoo-tekens etc. zijn hoogstwaarschijnlijk dus slechts bangmakerij, de hele situatie is één grote mind****.

Dat wist ik ook. En dat is toch wat ik zeg man: behekst
Nu goed, als je de link begrijpt dan is het einde voor interpretatie vatbaar en maakt het weinig uit. Dacht dat je de link niet had gelegd met het verhaal over die kluizenaar. 
Ik heb vannacht en net Blue Velvet en Mulholland Drive gekeken, wat een bizarre maar intense filmervaring was dat zeg.
Behekst? Ze worden gewoon neergeknuppeld en vervolgens gedwongen in de hoek te staan ofzo.Nu goed, als je de link begrijpt dan is het einde voor interpretatie vatbaar en maakt het weinig uit. Dacht dat je de link niet had gelegd met het verhaal over die kluizenaar.
zen wel zo wat zijn 2 beste, Twin Peaks en Lost Highway vond ik ook wel goed.
en [Link niet meer beschikbaar] (71%) consensus:Splinter was easily my best reviewed film covered by The Coroner’s Report, and with good reason. The script was tight and fast, the run time and pace was excellent, and the blood and scares were great. A novel concept that channeled all of my favorites, from Alien to The Thing to Evil Dead II. This flick had what I thought was the coolest monster of the year, strong acting and generally kicked ass. Splinter will be available on DVD in early 2009.
Never taking itself too seriously, Splinter scores as a fast-paced, fun thriller with more than enough scares

[Link niet meer beschikbaar] is uit! Alsook 500 days of summer en Megan Fox's Jennifers body...